Tuli hommattua tuon alkuperäisen kolmipuolaisen muoviratin tilalle nahkainen kolmipuolainen ratti.
Osaisko joku sanoa kun tuossa Alfamerin korjausoppaassa lukee seuraavaa:
Volkswagen käyttänyt ohjauspyörän, turvatyynyn ja ohjauspylvään toimittajana kahta eri valmistajaa, eikä näiden eri valmistajien osia saa "sekoittaa" toistensa kanssa.
Nyt kun tuossa Borassa vm-03 muoviratissa airbagissä on teksti: TRW Airbag system
Ja tuossa ostamassani nahkaratissa vm-99 airbagissä teksti : Dynamit Nobel Airbag
Oletteko nuita sekotelleet keskenään? Vai pitäskö vaan noudattaa korjausoppaan neuvoja ja jättää ratti vaihtamatta...
Boran ratin airbag??
Valvoja: ffp jäsenet
Voi toimia kun laittaa vaan paikalleen, mutta voi myös vaatia toimiakseen airbäkin ohjainlaitteen vaihdon tai uudelleen ohjelmoinnin, tosin kaikkia laatikoita ei pysty ohjelmoimaan uusiksi.
Bäkin laatikon numeroita voi eri vuosimallien kesken vertailla vag-cat sivustolta, mutta siitäkään ei ole hirveästi hyötyä kun sisällä oleva ohjelma tuskin on sama kun laatikon päällä lukeva..
Itse olen törmännyt bäkkien ja antureiden kanssa siihen että kaikki ei käy keskenään ja myös siihen että kyseiseen autoon tarkoiteitussa bokseissa on ihan mitä vaan sisällä..
Bäkin laatikon numeroita voi eri vuosimallien kesken vertailla vag-cat sivustolta, mutta siitäkään ei ole hirveästi hyötyä kun sisällä oleva ohjelma tuskin on sama kun laatikon päällä lukeva..
Itse olen törmännyt bäkkien ja antureiden kanssa siihen että kaikki ei käy keskenään ja myös siihen että kyseiseen autoon tarkoiteitussa bokseissa on ihan mitä vaan sisällä..
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”