Tuulilasin vaihdosta!
Valvoja: ffp jäsenet
Tuulilasin vaihdosta!
Mitä teillä on tullut maksaan tuulilasin vaihto?
Onko kukaan vaihtanut koivikolla oulussa aika edullinen paikka mun mielestä.
Iitellä vaihto edessä mahdollisesti kun on 30cm vaille kokonaan halki, ei taida mennä katsastuksesta läpi.
Iitellä vaihto edessä mahdollisesti kun on 30cm vaille kokonaan halki, ei taida mennä katsastuksesta läpi.
ake:n sivuilta löytyy noi katsastus perusteet. kannattaa tutustua.
jos liimalasi on päästä päähän halki/ halkeema kuskin näkökentässä pahasti niin vaihtoon menee(joku direktiivi hässäkkä tossakin oli)
itsellä cordossa ei noista kumpikaan toteudu niin on inssi laittanu kuitenkin kehotuksen korjata 1kk sisään.. edellisellä omistajalla oli etusivulaseissa myös tummennukset niin se on ehkä vaikuttanut tohon, että tuulilasistakin on laitettu huomautus+kaikkea muuta epäselvää.
jos liimalasi on päästä päähän halki/ halkeema kuskin näkökentässä pahasti niin vaihtoon menee(joku direktiivi hässäkkä tossakin oli)
itsellä cordossa ei noista kumpikaan toteudu niin on inssi laittanu kuitenkin kehotuksen korjata 1kk sisään.. edellisellä omistajalla oli etusivulaseissa myös tummennukset niin se on ehkä vaikuttanut tohon, että tuulilasistakin on laitettu huomautus+kaikkea muuta epäselvää.
Itse kun kyselin tarjouksia, niin Holstinmäellä olisi ollut pari kymppiä halvempi kuin muilla, mutta jäi siellä asennuttamatta kun asennusajaksi olisi riittänyt pari tuntia. Muissa firmoissa auton piti olla asennuksessa vähintään päivän.
Mikä lienee virallinen kuivumisaika liimalasille?
Laitatin siis lasin Seattiin Lasilipposella. Siellä ainakin asennus onnistui hyvin.
Mikä lienee virallinen kuivumisaika liimalasille?
Laitatin siis lasin Seattiin Lasilipposella. Siellä ainakin asennus onnistui hyvin.
Viimeksi muokannut arppaj, 19.12.2008 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paljonko kustantaa Koivikossa?Ja mihin autoon...?Tuulilasi 1 on Oulun halvin paikka, ainakin kun kaveri teki juuri viime viikolla vertailun kun piti Passatiin vaihtaa lasi...Joku tällä foorumilla mainitsi, että MK3 Golffiin maksaisi tuulilasi asennettuna 200€ siellä...
-
- -
joo nimenomaan. toi näkökenttä ym. sellaset jutut lähtee aika pitkälle naama kertoimesta. yhdessä katsastuksessa kävi silleen että alapalkista löyty reikä tukivarren etukiinnityksestä. inssi sano jotta tossa ei sais olla tota reikää.(autossa ei muuta vikaa ilmennyt) sanoin että:jos ens katsastuksessa ei reikää ole. läpi meni , eikä ollut reikää. kyllä se oma asenne siellä konttorilla ratkasee aika paljon(siis oma).tää nyt on vähän sekavaa kun on ottanu taas vähän soppaa perjantai illan iloks.
Itse kävin vaihtaan tuolla www.tuulilasi1.com omaan golffiin lasin.
2-väri lasi n.250e asennettuna ja erittäin hyvää palvelua sain.
Siinä samassa toimii fixari joka pesi autoni myös todella edullisesti.
PS. huonoja kokemuksia näistä muista Oulun asentajista, pariin taxiin tullu asennettua vuosien varrella.
2-väri lasi n.250e asennettuna ja erittäin hyvää palvelua sain.
Siinä samassa toimii fixari joka pesi autoni myös todella edullisesti.
PS. huonoja kokemuksia näistä muista Oulun asentajista, pariin taxiin tullu asennettua vuosien varrella.
Kyllä itse ainakin uskon että nämä koulutetut lasiasentajat jotka vaihtaa työkseen pelkkiä laseja ja niiden leipä on kiinni siinä työssä tekevät sen myös kunnolla.
Tämä myös pätee muihinki aloihin ja ammatteihin.
On eriasia jos työn hoitaa joku hällä väliä tyyppi ja ajattelee että mä oon vaan täällä töissä.
Esim. jossain merkkiliikkeessä työn voi suorittaa melkein kuka vaan vaikka ei välttämättä sitä osaisikaan.
Sori jos karkaa...
Tämä myös pätee muihinki aloihin ja ammatteihin.
On eriasia jos työn hoitaa joku hällä väliä tyyppi ja ajattelee että mä oon vaan täällä töissä.
Esim. jossain merkkiliikkeessä työn voi suorittaa melkein kuka vaan vaikka ei välttämättä sitä osaisikaan.
Sori jos karkaa...
tuulilasin vaihtajat
niinpä me jotka työksemme vaihdamme asiakkaiden autoihin tuulilaseja teemme työmme kunnolla.
Meille asentajille kunnia asia että se auto lähtee hallista ulos paremmassa kunnossa kuin tuli.
..... liimojen kuivumisesta esime IV golffin lasin vaihtoon menee noin 45 min kaiken kaikkiaan kaikkineen töineen siitä kun asikas tulee ja lähtee hallin ovesta ulos.
.... hinnoista tuollasen IV golffin lasin saa 215€ ( kaksivärisenä) ja 200€ yks värisenä
ASENETTTUNA! niin ei varmaan itse kannata ruveta rapeltämään sen liimalasin kanssa.
- iloinen lasimestari
Meille asentajille kunnia asia että se auto lähtee hallista ulos paremmassa kunnossa kuin tuli.
..... liimojen kuivumisesta esime IV golffin lasin vaihtoon menee noin 45 min kaiken kaikkiaan kaikkineen töineen siitä kun asikas tulee ja lähtee hallin ovesta ulos.
.... hinnoista tuollasen IV golffin lasin saa 215€ ( kaksivärisenä) ja 200€ yks värisenä
ASENETTTUNA! niin ei varmaan itse kannata ruveta rapeltämään sen liimalasin kanssa.
- iloinen lasimestari
-
- -
Olisko jollain tietoa golf iv lasin vaihdosta jossa on tihkutunnistin, lisääkö hintaa ja kuinka paljon
Kyllä se hintaa lisää ja hieman työtä enemmän vaatii, (sensorin irroitus vanhasta lasista)
hintaa kertyy noin 250€ kaksivärisenä ja 220€ yksvärisenä
Viimeksi muokannut borsastdi, 19.1.2009 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse vaihdan tässä oulussa laseja ( www.tuulilasi1.com )
- ja kyllä työ tulee tehtyä kunnolla kun leipätyöstäni on kyse.
- työllä ja lasilla on luonnollisesti takuu.
Esim. Vw Golf iv 2-värilasi 245e asennettuna. "varastossa 3kpl"
Esim2. Sama auto sensorilla 275e asennettuna. "tilauksesta"
Itse käytän sikan liimoja jotka ajovalmiita jopa 1 tunnissa, mutta olen antanu liiman kuivaa 4-6 tuntia ennen kuin luovutan auton asiakkaalle.
Privana lisää...
- ja kyllä työ tulee tehtyä kunnolla kun leipätyöstäni on kyse.
- työllä ja lasilla on luonnollisesti takuu.
Esim. Vw Golf iv 2-värilasi 245e asennettuna. "varastossa 3kpl"
Esim2. Sama auto sensorilla 275e asennettuna. "tilauksesta"
Itse käytän sikan liimoja jotka ajovalmiita jopa 1 tunnissa, mutta olen antanu liiman kuivaa 4-6 tuntia ennen kuin luovutan auton asiakkaalle.
Privana lisää...
Vähän hintatietoa etelä-suomesta...
"New windscreen for VW Passat (B-spare) with work fee costs 2061 EEK. "
Firma on Klaasiteeninduse AS
ja toinen:
"windscreen (green) 1700.-
(green+grey) 1900.-
with rainsensor 2000.-
work 700.-
discount -10%"
Firma Windrox.
Ja autohan on siis B5 1998 mallinen...
Nuo hinnat kun jakaa 15.646, niin saa aika kilpailukykyisiä hintoja. Ja alemmassa näkee hyvin hintaerot kolmen eri lasin välillä... Hieman pistää mietittymään Suomen ja Viron hintaero tavallisen ja sadetunnistimella varustetut:100 euroa vs 100 EEK...
Tänään piti vaihtaman tuossa ekassa puljussa, mutta ei aikataulu antamut myöten. Katsotaan jos ensi viikolla kerkeää, laitan vaikka päivitystä kuinka sujui...
"New windscreen for VW Passat (B-spare) with work fee costs 2061 EEK. "
Firma on Klaasiteeninduse AS
ja toinen:
"windscreen (green) 1700.-
(green+grey) 1900.-
with rainsensor 2000.-
work 700.-
discount -10%"
Firma Windrox.
Ja autohan on siis B5 1998 mallinen...
Nuo hinnat kun jakaa 15.646, niin saa aika kilpailukykyisiä hintoja. Ja alemmassa näkee hyvin hintaerot kolmen eri lasin välillä... Hieman pistää mietittymään Suomen ja Viron hintaero tavallisen ja sadetunnistimella varustetut:100 euroa vs 100 EEK...
Tänään piti vaihtaman tuossa ekassa puljussa, mutta ei aikataulu antamut myöten. Katsotaan jos ensi viikolla kerkeää, laitan vaikka päivitystä kuinka sujui...
Virossapa hyvinkin.
Nettisivuillaan kertovat seuraavaa:
Klaasiteenindus: Pilkington, Sika ja http://www.klaasiteenindus.ee/index.php?main=124&tGR=2
Windrox: Nordglass, Liqyi moly, Sika, Teroson
En tiedä laaduista jne koska en ole niiden kanssa tekemisissä muutenkuin ajamalla autoa, mutta lienevät ihan samoja mitä Suomessakin käytetään.
Takuuta tuo eka firma antaa liimatulle lasille tiiviydestä 10 vuotta, itse lasille sen mitä valmistaja antaa (jos oikein ymmärsin). Windrox 2 v takuu.
Mutta tutkaiskaa noita nettisivuja, tarjouskysely/tarjous hoitui hyvin sähköpostilla.
http://www.klaasiteenindus.ee
http://www.windrox.ee
Nettisivuillaan kertovat seuraavaa:
Klaasiteenindus: Pilkington, Sika ja http://www.klaasiteenindus.ee/index.php?main=124&tGR=2
Windrox: Nordglass, Liqyi moly, Sika, Teroson
En tiedä laaduista jne koska en ole niiden kanssa tekemisissä muutenkuin ajamalla autoa, mutta lienevät ihan samoja mitä Suomessakin käytetään.
Takuuta tuo eka firma antaa liimatulle lasille tiiviydestä 10 vuotta, itse lasille sen mitä valmistaja antaa (jos oikein ymmärsin). Windrox 2 v takuu.
Mutta tutkaiskaa noita nettisivuja, tarjouskysely/tarjous hoitui hyvin sähköpostilla.
http://www.klaasiteenindus.ee
http://www.windrox.ee
Lasi vaihdettu
Eilen sain viimeinkin lasin vaihdatettua. En itse työtä seurannut, mutta firma Klaasiteenindus oli ihan hyvän oloinen. Työn jälki oli siistiä, ei tullut mitään lisää kolhuja vanhojen lisäksi.
Lasille 1/2 vuoden takuu ja tiiveydelle 10 vuotta. Lasi on Pilkingtonin B-varaosa lasi, eli ihan sama kuin alkuperäisosa mutta ilman VW-leimaa..
Täytyy sanoa että hinta/laatu-suhde kohdallaan. Kustannus oli siis 131 euroa.
Lasille 1/2 vuoden takuu ja tiiveydelle 10 vuotta. Lasi on Pilkingtonin B-varaosa lasi, eli ihan sama kuin alkuperäisosa mutta ilman VW-leimaa..
Täytyy sanoa että hinta/laatu-suhde kohdallaan. Kustannus oli siis 131 euroa.
Huh huijaa, itelläki alkais olla vaihdon aika.. On alhaalta kiipeämässä railo, joka paikka on täynnä kiveniskuja jne..
Kun liikuskelee Raahe - Kalajoki - Ylivieska akselilla, ei kovinkaan montaa liikettä taida olla, ja pelottaa hiukan että minkälaista hintakilpailua täältä löytyy... Nooh, jos sitä vetkuttas vielä kesään asti ja kun lasi on ihan halki asti niin rupeais taas suunnittelemaan..
Houkuttaisi käyttää nuissa halvemmissa tosiaan... Pitääköhän sitä suorittaa viron reissu, lasin vaihto siellä maksais jo tiisselit kun vertaa suomen hintatasoon... Mutta entä sitten lätäkön yli? Paljonko mahtaa maksaa lautta, auton kanssa?
Kun liikuskelee Raahe - Kalajoki - Ylivieska akselilla, ei kovinkaan montaa liikettä taida olla, ja pelottaa hiukan että minkälaista hintakilpailua täältä löytyy... Nooh, jos sitä vetkuttas vielä kesään asti ja kun lasi on ihan halki asti niin rupeais taas suunnittelemaan..
Houkuttaisi käyttää nuissa halvemmissa tosiaan... Pitääköhän sitä suorittaa viron reissu, lasin vaihto siellä maksais jo tiisselit kun vertaa suomen hintatasoon... Mutta entä sitten lätäkön yli? Paljonko mahtaa maksaa lautta, auton kanssa?
-
- -
- Viesti:
Pörhölle ei ainakaan kannata viedä vaikka olis lasi vakuutus. Itse erehdyin sinne viemään ja sain käyttää uudestaan 3 kertaa lasin vaihdossa ja 2 kertaa muutenvaan parsimassa jälkiä. jos ei lasi ollut väärä niin se oli kierossa tai väärä lasi. sen jälkeen puuttu kaikkea pikku hilpettä niin sai niitäki kättää parsimassa sielä. Ihan paska liike tuo pörhö!!
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”