Skoda Octavia RS -08
Valvoja: ffp jäsenet
Skoda Octavia RS -08
Lokakuun alussa vaihtui Bora variant, Octaviaan. Autoa jouduttiin värin takia odottamaan 8 viikkoa.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... G_2161.jpg
Saman tien käytettiin auto lasien tummennuksessa.
Superskodalta (www.superskoda.com) tilattiin maski, etupuskuriin toisenlainen "alaosa", hiilikuitupilarit oviin ja peilikuoret.
Pilarit paikoillaan Pilareissa oli valmiina kaksipuoleinen teippi, millä näyttäs pysyvän aika hyvin.
Maski ja puskurin alaosa valmiina. Maski oli kiinni yhdellä ruuvilla ja kahdeksalla sisäpuolelta painettavalla kiinnikkeellä. Puskurin alaosan irroituksessa joutui käyttämään voimaa reilummin että keskellä oleva orkkis ritilä irtosi. Alkuperäinen ritilä on klipseillä kiinni. Milotecin osat oli varustettu hyvillä ohjeilla ja oli helppo asentaa.
Takaluukusta merkit poistettu. Kaikki onneksi lähti aika kivuttomasti irti, siimalla sahaamalla onnistui aika näppärästi.
Takakontti kaipasi vaimennusta ja Dynamatilla vaimennus tehtiin. Vaimennusta ei Skodalla ole paljon laitettu. Sivut on melkein valmiina.
Vasen ja oikea puoli.
Diskanttikuulat sovituksessa. Pitää hommata jostain noilla säädettävät jalat niin saa suunnattua kunnolla.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... G_2161.jpg
Saman tien käytettiin auto lasien tummennuksessa.
Superskodalta (www.superskoda.com) tilattiin maski, etupuskuriin toisenlainen "alaosa", hiilikuitupilarit oviin ja peilikuoret.
Pilarit paikoillaan Pilareissa oli valmiina kaksipuoleinen teippi, millä näyttäs pysyvän aika hyvin.
Maski ja puskurin alaosa valmiina. Maski oli kiinni yhdellä ruuvilla ja kahdeksalla sisäpuolelta painettavalla kiinnikkeellä. Puskurin alaosan irroituksessa joutui käyttämään voimaa reilummin että keskellä oleva orkkis ritilä irtosi. Alkuperäinen ritilä on klipseillä kiinni. Milotecin osat oli varustettu hyvillä ohjeilla ja oli helppo asentaa.
Takaluukusta merkit poistettu. Kaikki onneksi lähti aika kivuttomasti irti, siimalla sahaamalla onnistui aika näppärästi.
Takakontti kaipasi vaimennusta ja Dynamatilla vaimennus tehtiin. Vaimennusta ei Skodalla ole paljon laitettu. Sivut on melkein valmiina.
Vasen ja oikea puoli.
Diskanttikuulat sovituksessa. Pitää hommata jostain noilla säädettävät jalat niin saa suunnattua kunnolla.
Viimeksi muokannut KariT, 15.2.2009 8:43. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Perjantaina löytyi uudet vanteet alkuperäisten tilalle:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... anteet.jpg
Ennen Joulua pitäisi saada alle.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... anteet.jpg
Ennen Joulua pitäisi saada alle.
Viimeksi muokannut KariT, 19.12.2008 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perjantaina löytyi uudet vanteet alkuperäisten tilalle
Jep, ilmeisestikin Interaction GT2 matt, hienot vanteet. Sopii kyllä tuohon keltamustaan tyyliin hyvin. Juuri noita samoja olen harkinnut itselleni kesävanteiksi 18" koossa kun pitäis löytää mustat kiiltävällä reunalla. Mikä oli hinta 17 tuumaisille ja mistä hankit? Ei noita Interactioneita ihan joka puljussa näytä olevan kaupan.
Vanteet tulee GTI Car Centeriltä Jyväskylästä.
Viikonloppuna saatiin koko takakontti vaimennettua. Takapenkin alunen vaimennettiin samalla.
Lattia verhoilu pitää ottaa vielä pois, että saadaan kaikki kaapelit kulkemaan soittimelta taakse.
Saa nähdä miten onnistuu 50mm2 virtakaapelin veto akulta takakonttiin. Mahtaako löytyä tiloja kaapelille???
Viikonloppuna saatiin koko takakontti vaimennettua. Takapenkin alunen vaimennettiin samalla.
Lattia verhoilu pitää ottaa vielä pois, että saadaan kaikki kaapelit kulkemaan soittimelta taakse.
Saa nähdä miten onnistuu 50mm2 virtakaapelin veto akulta takakonttiin. Mahtaako löytyä tiloja kaapelille???
Hieno auto kaikenkaikkiaan, mutta nuo keulan milotec-kötöstykset meni kyllä penkin alle. Jotenkin ne ovat sellaiset härpäkkeet, etteivät passaa omaan silmään sitten yhtään.
Auton vaimennus on kyllä tarpeen ihan normaalikäyttöäkin ajatellen. Aivan järkyttävän kovaääninen laitos 19" rengastuksella. Mielenkiinnolla jään seuraamaan tapahtumia.
Auton vaimennus on kyllä tarpeen ihan normaalikäyttöäkin ajatellen. Aivan järkyttävän kovaääninen laitos 19" rengastuksella. Mielenkiinnolla jään seuraamaan tapahtumia.
-
- -
- Viestit: 1044
- Liittynyt: 23.7.2003 18:39
- Viesti:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=108695
Tuolta löytyy syy vanteiden vaihtoon. En olisi vanteita edes muuten vaihtanut...
Jos ei kestä, niin sitten ei kestä.
Tuolta löytyy syy vanteiden vaihtoon. En olisi vanteita edes muuten vaihtanut...
Jos ei kestä, niin sitten ei kestä.
Eilen posti toi etupuskuriin hiilikuitu härpäkkeet:
http://www.superskoda.com/images/Plasty ... bcfsp3.jpg
Kiitokset Puercolle!
Talvivanteet oli tänään tullut liikkeeseen. Torstaiksi on varattu vaihtoaika. Toivottavasti saavat alle ilman jälkiä...
Alustasarja laitetaan alle tammikuun puolella.
Vaimennus / HIFI puolella on vähän hiljaista, kun ei ole lämmintä tilaa missä tehdä.
Kotelot subbareille on mitattu. Odotellaan niiden valmistumista....
http://www.superskoda.com/images/Plasty ... bcfsp3.jpg
Kiitokset Puercolle!
Talvivanteet oli tänään tullut liikkeeseen. Torstaiksi on varattu vaihtoaika. Toivottavasti saavat alle ilman jälkiä...
Alustasarja laitetaan alle tammikuun puolella.
Vaimennus / HIFI puolella on vähän hiljaista, kun ei ole lämmintä tilaa missä tehdä.
Kotelot subbareille on mitattu. Odotellaan niiden valmistumista....
Viimeksi muokannut KariT, 23.12.2008 15:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustat?
No, makunsa kullakin.
Äkkiseltään kun katsoo, tulee mieleen mustat peltivanteet joihin laitettu "bilteman" kromireunat.
Uusi auto näyttää paljon vanhemmalta, ja halvalta tuollasilla vanteilla.
Kuvan perusteella et voisi ollaa luokkaa kahta pienempi. Näyttää jäävän melko sisään tuolla et:llä.
No, makunsa kullakin.
Äkkiseltään kun katsoo, tulee mieleen mustat peltivanteet joihin laitettu "bilteman" kromireunat.
Uusi auto näyttää paljon vanhemmalta, ja halvalta tuollasilla vanteilla.
Kuvan perusteella et voisi ollaa luokkaa kahta pienempi. Näyttää jäävän melko sisään tuolla et:llä.
Kuvan perusteella et voisi ollaa luokkaa kahta pienempi. Näyttää jäävän melko sisään tuolla et:llä.
Octaviassa ei onnistu samalla tavalla kuin audeissa tuoda vanne lokarin reunan kanssa tasan. Tuppaa raapimaan jo ET40 niin pahasti. Parhaitan istuu vanteet kun on ET45.
Kaiken saa mahtumaan jos alkaa lokareita lekalla hakkaamaan.
Hyvän näköönen peli ! Samanlainen farkkuna tosin itelläni, kesä vanteet on mustat kromi reunoilla.
Ota uutta kuvaa kun on tontissa.
Uuteen facelift ocuun on saatava jonkunlainen diffuusori viritelmä takapuskuriin. Kävisköhän se RS puskuriin?
Joo, oltiin tulossa Mikkelistä Pieksämäkeen.
Tänään saatiin kontinsivut vaimennettua loppuun.
Takaovipahvit ja takaovetvaimennettu.
Takaluukunverhoilu purettiin pois, mutta Dynamat loppui kesken. Aamulla jatketaan loppuun ja samalla vaimennetaan etuovet ja ovipahvit.
Korokerenkaat 6,5" elementeille tilattiin sähköparin kautta. Ei tarvitse alkaa itse tekemään.
Ovet vaimennetaan valmiiksi nyt, kun ei muuta pysty tekemään. Kaapelointi ja elementtien paikoilleen laitto tehdään yhdellä kertaa myöhemmin...
Soitinkin alkaa olla jo päätettynä. Muita näyttöjä ympäriä autoa ei kiinnosta alkaa laittamaan.
ISO kiitos Varkauden KoneenKiiverin Jukalle tilojen "vuokraamisesta".
Tänään saatiin kontinsivut vaimennettua loppuun.
Takaovipahvit ja takaovetvaimennettu.
Takaluukunverhoilu purettiin pois, mutta Dynamat loppui kesken. Aamulla jatketaan loppuun ja samalla vaimennetaan etuovet ja ovipahvit.
Korokerenkaat 6,5" elementeille tilattiin sähköparin kautta. Ei tarvitse alkaa itse tekemään.
Ovet vaimennetaan valmiiksi nyt, kun ei muuta pysty tekemään. Kaapelointi ja elementtien paikoilleen laitto tehdään yhdellä kertaa myöhemmin...
Soitinkin alkaa olla jo päätettynä. Muita näyttöjä ympäriä autoa ei kiinnosta alkaa laittamaan.
ISO kiitos Varkauden KoneenKiiverin Jukalle tilojen "vuokraamisesta".
Takakontinverhoilu ja takaluukku vaimennettu joka puolelta. Verhoiluun laitettiin ainoastaan pari isompaa palaa mattoa.
Apukuskin ovipahvi ja ovi vaimennettu. Oven sisäpeltejä vaimennetaan mitä pystytään, kunhan päästään vaihtamaan elementit oviin. Sisäpellit ovissa on niitattu kiinni, eikä niitä kehtaa alkaa irroittamaan.
Kuskinpuoli jää seuraavaan kertaan...
Mun mielestä mustat vanteet kirkkaalla kehällä käy just hyvin keltasen kanssa. Toiset tykkää toiset ei. Pääasia että me tykätään:)
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 008088.jpg
Apukuskin ovipahvi ja ovi vaimennettu. Oven sisäpeltejä vaimennetaan mitä pystytään, kunhan päästään vaihtamaan elementit oviin. Sisäpellit ovissa on niitattu kiinni, eikä niitä kehtaa alkaa irroittamaan.
Kuskinpuoli jää seuraavaan kertaan...
Mun mielestä mustat vanteet kirkkaalla kehällä käy just hyvin keltasen kanssa. Toiset tykkää toiset ei. Pääasia että me tykätään:)
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 008088.jpg
Viimeksi muokannut KariT, 16.1.2009 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KariT
Skoda Octavia RS
Lähetetty: 28.12.2008 19:40 Viestin aihe:
--------------------------------------------------------------------------------
Vaimennuksen jälkeen on kyllä eroa entiseen autoon ( VW Bora Variant).
Saakohan noita umpiota purettua???
Ei taida mistään löytyä tummapohjaisia valoja valmiina?
Pitäisköhän mulla rueta sitten lisäilee mattoa pyöränkaariin ulkopuolelle että hiljenis toi Bora variant lisää, vai olitko sinne jo laitellu samalla ku laitoit sisäpuolelle?
Jätitkö mitään kaapeleita piiloon tohon boraan kun purit poppivehkeet pois?
Aattelin vaan että tarviiko hommata kaikki kaapelit uudet jos meinaa rueta laittamaan ite.
Kyllä ne umpiot saa purettua varmasti mutta kärsivällisyyttä saattaa vaatia. Itse olen aukonut uunin avustuksella ja kuuilmapuhaltimen avustuksella.
Uunissa n.100 astetta ja reilu 7min sekä kokeilemalla millon rupee liima antamaan periksi tai sitten kuumailmapuhaltimella pikkuhiljaa lämmittelemällä ja samalla varovasti meisselillä vääntää saumasta auki. Sitten samalla menetelmällä kiinni että lämmiittää niin tulee vielä tiiviitkin!
Se on makuasia sano sesse kun muniaan nuoli. Tuo puskuri menettelee mutta maski ei. Alkuperäinen on tyylikkäämpi ja siitä muokkaamalla saa hienon. 3M mustaa teippiä siihen kromikehykseen, se on testattu ja toimii. Maskihan purkautuu suht helposti kun on varovainen. Se rukkasenkuva on kiinni kuumaliimalla, muistaakseni. Taakse kannattaa laittaa kuraläpät, edessähän näyttää jo olevan. Onkos tuo bensa- vai dieselmoottorilla?
Viimeksi muokannut sik, 29.12.2008 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On se ihme juttu ku mulla lähti aika helposti hiustenkuivaajalla. Mulle se on yks ja sama jos väännät elektroluxis päälle ja grillailet sitä jossain uunissa. Miks lämmittää koko umpio ku lasihan siitä irti pitää vaan saada. :]Ei kait ne nyt hiustenkuivaajalla auki sentään lähe, uunia kuulema käyttävät...
EDIT: Niin ja itsehän kaavin vanhat tiivistemassat pois sieltä kurusta ja vedin tuoreet sikaflexit ja on pojat tiiviit voin kertoo.
^ Itse kokkailin Imprezan valot ja tarkoitus olisi tuosta EVOstakin nyppiä valot auki kokkailemalla. Ei se nyt pahempi homma ole kuin tuo sun äänieristeurakka, jotan uskallat kyllä tehdä jos nimäkin olen uskaltanut :)
Uuni 100c
N. vajaa 10min ja sen jälkeen kokeilemalla auki
Jos ei lähde niin hieman lisää lämpöä
Uuniin pellille joku pyyhe vaikka alle niin ei tuikut sula peltiin kiinni.
Kiinni samalla rulianssilla. Tai sitten uudet sikat tiivisteeksi.
Uuni 100c
N. vajaa 10min ja sen jälkeen kokeilemalla auki
Jos ei lähde niin hieman lisää lämpöä
Uuniin pellille joku pyyhe vaikka alle niin ei tuikut sula peltiin kiinni.
Kiinni samalla rulianssilla. Tai sitten uudet sikat tiivisteeksi.
Tänään valmistui kotelot Sonic-10:lle. Lyöntimutterit kiinni koteloihin ja sitten suunnittelemaan loppuun kontti asennuksia. Laitan koteloista kuvia myöhemmin.
Hainevä antennikin oli saanut värin pintaan ja odottaa paikoilleen laittoa. Luulisi uusissa autoissa olevan jo toisenlaisia antennia kun noita mustia 40cm ruoskia katolla. En tiedä sitten...
Onko kenelläkään tiedossa nettikauppaa, mistä voi tilata kankaina/nahkaa verhoilu tarkoituksiin?
Alustasarjan asennusaika olisi varattu ensiviikon torstaille...
Hainevä antennikin oli saanut värin pintaan ja odottaa paikoilleen laittoa. Luulisi uusissa autoissa olevan jo toisenlaisia antennia kun noita mustia 40cm ruoskia katolla. En tiedä sitten...
Onko kenelläkään tiedossa nettikauppaa, mistä voi tilata kankaina/nahkaa verhoilu tarkoituksiin?
Alustasarjan asennusaika olisi varattu ensiviikon torstaille...
Uusi antenni ja vähän kontin hahmottelua. Kuvasta puuttuu vielä sivuille tulevat (2kpl) 5F konkat ja edestä toinen digipääte. Molempiin koteloihin tulee kaksi kappaletta refleksiputkia ja Preset-1 erillisarja.
Pitää seuraavaksi sahauttaa tukeva pohjalevy konttiin ja tehdä erillissarjoille oviin MDF:stä korokerenkaat. Alkuviikosta pitää saada päätettyä minkä soittimen hommaa ja tilata verhoilumateriaalit konttia varten...
Pitää seuraavaksi sahauttaa tukeva pohjalevy konttiin ja tehdä erillissarjoille oviin MDF:stä korokerenkaat. Alkuviikosta pitää saada päätettyä minkä soittimen hommaa ja tilata verhoilumateriaalit konttia varten...
Säädettävä alustasarja saatiin tänään paikalleen. Suuntauksetkin tehtiin samalla. Madallusta tuli vanteen keskeltä kaareen mitattuna 30mm. Ei madallettu enempää talven takia. Alusta on yllätys yllätys hiukan kovempi ajaa kuin RS:n alkuperäinen.
Verhoilu materiaalit saatiin tilattua (Kiitokset vinkistä Manu67:lle!) www.muovikum.fi -osoitteesta. Kyseinen paikka oli edullisin ja tavarat saadaan jo ensiviikolla, vaikka toinen kangas onkin tilaustavaraa.
Soitin (Clarion MAX678RVD) tilattiin tänään ja tulee perille toivottavasti ensiviikon puolivälissä.
Verhoilu materiaalit saatiin tilattua (Kiitokset vinkistä Manu67:lle!) www.muovikum.fi -osoitteesta. Kyseinen paikka oli edullisin ja tavarat saadaan jo ensiviikolla, vaikka toinen kangas onkin tilaustavaraa.
Soitin (Clarion MAX678RVD) tilattiin tänään ja tulee perille toivottavasti ensiviikon puolivälissä.
Vai onko tästä ihan joku näyttelykikkare tulossa...?
Saattaa ihan vaikka ollakkin...
Edit: Näyttöjä tähän kippoon ei tule, muuta kuin mitä soittimesta löytyy.
Kuvatus madalluksesta
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 009104.jpg
Viimeksi muokannut KariT, 15.2.2009 8:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Clarion soitin saapui perille ja lauantaina laiteltiin melkein paikoilleen. Soittimen mukana ei tullut asennusrautaa ja tilasin erikseen 2 DIN-kehyksen mutta kyllä se sen asennusraudan vaatii jos meinaa siististä laittaa.
Takakonttiin käyttin tekemässä sivuille digipäätteille telineet ja konkille "boxin", siitä kuva myöhemmin.
Verhoilumateriaalit pitäisi huomenna olla matkahuollossa. Niillä ei vielä kiire ole, koska pitäisi keksiä jokin ratkaisu, miten saadaan refleksiputket (2kpl 85mm putkia molempiin koteloihin) laitettua koteloiden etulaitaan.
Putkissa on tarvittava 45 asteen kulma heti alussa, mutta eka pätkä (putki on siis kaksi osainen) on liian pitkä kääntyäkseen koteloon, tulee sivuseinä vastaan.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... iputki.jpg
Putken lyhennys olisi vaihtoehto jos jostakin löytäisi sisähalk.90mm muoviputkea 300mm pätkiä neljä kappaletta.
Takakonttiin käyttin tekemässä sivuille digipäätteille telineet ja konkille "boxin", siitä kuva myöhemmin.
Verhoilumateriaalit pitäisi huomenna olla matkahuollossa. Niillä ei vielä kiire ole, koska pitäisi keksiä jokin ratkaisu, miten saadaan refleksiputket (2kpl 85mm putkia molempiin koteloihin) laitettua koteloiden etulaitaan.
Putkissa on tarvittava 45 asteen kulma heti alussa, mutta eka pätkä (putki on siis kaksi osainen) on liian pitkä kääntyäkseen koteloon, tulee sivuseinä vastaan.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... iputki.jpg
Putken lyhennys olisi vaihtoehto jos jostakin löytäisi sisähalk.90mm muoviputkea 300mm pätkiä neljä kappaletta.
Viimeksi muokannut KariT, 20.2.2009 22:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Refleksiputki ongelma ratkaistu, eikä tarvinnut edes tilata putkea lisää.
Kotelot saatiin verhoiltua ja refleksiputkien paikat sahattua. Toinen putki mahtuu just ja just menemään magneettien välistä. Taitaa 5mm jäädä molemmille puolille tilaa:)
Konkkien "boxi" valmiina. Nurkkiin tulee vielä L -malliset peilirosteri listat, kunhan saadaan sahattua oikean mittaiset palat.
Kotelot saatiin verhoiltua ja refleksiputkien paikat sahattua. Toinen putki mahtuu just ja just menemään magneettien välistä. Taitaa 5mm jäädä molemmille puolille tilaa:)
Konkkien "boxi" valmiina. Nurkkiin tulee vielä L -malliset peilirosteri listat, kunhan saadaan sahattua oikean mittaiset palat.
Päivitystä pitkästä aikaa.
Soittimeksi tulikin Alpine IVA-W505R ja kaveriksi Alpine PXA-H100 prosessori.
Soitin paikoillaan
Alkuperäinen akku korvattiin Exiden X-treme2 akulla.
Alkuperäinen antenni korvattiin hainevällä.
Kytkennät on saatu tehtyä konttiin ja laitteet saatu kuulumaan. Edessä on aktiivinen ( Preset-1 ) 3-tie sarja. Säädöt on tehty, mutta takakonttiin tuleva erillissarja on vielä työnalla.
Takakontti vaiheessa. Hattuhyllyn osat, sivut ja kontin etulaita verhoillaan mustalla mokalla. Pohjalevy verhoillaan keltaisella nahkalla. Pohjasta puuttuu vielä pari "ikkunaa" konkille ja vahvistimille.
Diskanttipaikat on valmiina ja paikoillaan peilikolmiossa, mutta kuvia ei ole tullut otettua kiinnitettynä.
Kattoverhoilu pudotettiin alas ja katto vuorattiin Dynamatilla.
Kesävanteet odottaa alle laittoa. Työmatkojen takia ei passaisi hätäillä, mutta katsotaan miten malttaa olla alle laittamatta. Alusta täytyy säätää uudestaan, kunhan vanteet saadaan alle. Tällä hetkellä takakonttiin tullut paino on saanut perän vähän keulaa matalammaksi.
Soittimeksi tulikin Alpine IVA-W505R ja kaveriksi Alpine PXA-H100 prosessori.
Soitin paikoillaan
Alkuperäinen akku korvattiin Exiden X-treme2 akulla.
Alkuperäinen antenni korvattiin hainevällä.
Kytkennät on saatu tehtyä konttiin ja laitteet saatu kuulumaan. Edessä on aktiivinen ( Preset-1 ) 3-tie sarja. Säädöt on tehty, mutta takakonttiin tuleva erillissarja on vielä työnalla.
Takakontti vaiheessa. Hattuhyllyn osat, sivut ja kontin etulaita verhoillaan mustalla mokalla. Pohjalevy verhoillaan keltaisella nahkalla. Pohjasta puuttuu vielä pari "ikkunaa" konkille ja vahvistimille.
Diskanttipaikat on valmiina ja paikoillaan peilikolmiossa, mutta kuvia ei ole tullut otettua kiinnitettynä.
Kattoverhoilu pudotettiin alas ja katto vuorattiin Dynamatilla.
Kesävanteet odottaa alle laittoa. Työmatkojen takia ei passaisi hätäillä, mutta katsotaan miten malttaa olla alle laittamatta. Alusta täytyy säätää uudestaan, kunhan vanteet saadaan alle. Tällä hetkellä takakonttiin tullut paino on saanut perän vähän keulaa matalammaksi.
Kesävanteet alla:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 009201.jpg
Alusta säädetään huomenna kohdalleen.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 009201.jpg
Alusta säädetään huomenna kohdalleen.
Viimeksi muokannut KariT, 18.4.2009 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Veditkö ton antennin omalla johdollaan soittimelle asti? Minnekkäs sen virta narun? Mites kuuluvuus? Yritän löytää kompromissia millä voisin säilyttää ton hainevän ja kuunnella radiota ilman suurempia häiriöitä. Ei taida vaan olla kovin mahdollinen yhtälö. Ite laiskana liitin ton hainevän putkiliittimellä alkuperäiseen piuhaan ja virrat roikkuu jossain verhoilujen takana. Olen vaan kahden vaiheilla. Vaihtaakko takasi piiskaan joka ei vaan sovi omaan silmään vai yrittäiskö asentaa toi hainevä kunnolla.
Alusta säädetty kohdalleen. Saa nähdä vieläkö sitä pitää ruuvata. Hiilikuitusplitterit ja peilikuoret asennettu paikoilleen.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 009207.jpg
HiFi puoltakin saatiin tehtyä sen verran eteenpäin että, verhoilu puuttuu enää takakontin sivuilta ja etulaidasta. Toivottavasti huomenna saadaan valmiiksi niin, ei tarvitse keskeneräistä autoa näytellä viikon päästä Tampereella.
Ei pitäisi jäädä kesken, mutta ei sitä ikinä tiedä. Tulevaisuutta on vaikea ennustaa näin etukäteen.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... 009207.jpg
HiFi puoltakin saatiin tehtyä sen verran eteenpäin että, verhoilu puuttuu enää takakontin sivuilta ja etulaidasta. Toivottavasti huomenna saadaan valmiiksi niin, ei tarvitse keskeneräistä autoa näytellä viikon päästä Tampereella.
Ei pitäisi jäädä kesken, mutta ei sitä ikinä tiedä. Tulevaisuutta on vaikea ennustaa näin etukäteen.
Viimeksi muokannut KariT, 6.5.2009 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki materiaalit hommattiin Muovikum:sta. Sähköpostilla hinnat selviää.
Tuolta löytyy kuvia viimeisimmästä tapahtumasta, missä oltiin mukana.
http://www.a-com.fi/gallery/thumbnails.php?album=27
Seuraava tapahtuma on Pieksämäessä:
http://www.sahkopari.fi/
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... /Skoda.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... Skoda2.jpg
Tuolta löytyy kuvia viimeisimmästä tapahtumasta, missä oltiin mukana.
http://www.a-com.fi/gallery/thumbnails.php?album=27
Seuraava tapahtuma on Pieksämäessä:
http://www.sahkopari.fi/
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... /Skoda.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... Skoda2.jpg
Viimeksi muokannut KariT, 6.2.2010 16:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lasikuidulla varmasti olisi saanut paremman näköisen asennuksen mutta, taito ja tilat puuttui siihen hommaan niin päädyttiin tekemään tämmönen ratkaisu.
Jokainen tekee semmoista jälkeä mihin itse pystyy. Tähän "hirveän näköiseen" asennukseenkin työtunteja ja hermoja meni ihan riittävästi. Mitähän siitä olisi tullut jos lasikuidulla olisin yrittänyt:)
Jokainen tekee semmoista jälkeä mihin itse pystyy. Tähän "hirveän näköiseen" asennukseenkin työtunteja ja hermoja meni ihan riittävästi. Mitähän siitä olisi tullut jos lasikuidulla olisin yrittänyt:)
Katohan, positiivista palautetta:) Kiitos.
Superskoda on tekemässä 500 kappaleen tilausta tummista umpioista. Saa nähdä lähteekö siihen mukaan.
Perjantaina olisi 30000km huolto ja sen jälkeen nokka Porvoota kohti. Lauantaina olisi Mikrokulmalla CARPOWER-Autohifipäivä, siellä ollaan mukana:
http://www.mikrokulma.fi/component/cont ... tohifi2009
Superskoda on tekemässä 500 kappaleen tilausta tummista umpioista. Saa nähdä lähteekö siihen mukaan.
Perjantaina olisi 30000km huolto ja sen jälkeen nokka Porvoota kohti. Lauantaina olisi Mikrokulmalla CARPOWER-Autohifipäivä, siellä ollaan mukana:
http://www.mikrokulma.fi/component/cont ... tohifi2009
Jääkö nuo Carpower-teipit tuohon, vai onko se vaan joku tietyksi aikaa maksettu mainos?
Meinaan vaan, että oli pirun paljon paremman näköinen ilman mitään teippejä, tuon auton kun about päivittäin näkee täällä Mikkelin suurcityssä. :)
Mutta kyllä tuo edukseen erottuu vielä tarrojen kanssakin. Thumbs Up! Värikin on RS:ään paras mahdollinen.
ps. on muuten kaverin Prättälälle piirtämä tuo carpower-tarra. Se taiteili samalla myös sen dino-logon vektoriksi. :)
Meinaan vaan, että oli pirun paljon paremman näköinen ilman mitään teippejä, tuon auton kun about päivittäin näkee täällä Mikkelin suurcityssä. :)
Mutta kyllä tuo edukseen erottuu vielä tarrojen kanssakin. Thumbs Up! Värikin on RS:ään paras mahdollinen.
ps. on muuten kaverin Prättälälle piirtämä tuo carpower-tarra. Se taiteili samalla myös sen dino-logon vektoriksi. :)
Olen nähnyt tämän auton Pieksämäellä Tahiniemessä. Kyläilen useasti viereisessä rivitalossa, jonka naapurin parkkipaikalla olen tätä kulkinetta livenä ihaillut.
Skoda liikkeessä Pieksämäellä Varkauden koneessa autonomistaja taisi itse asentaa äänieristystä tähän upeaan ilmestykseen menneenä talvena. Autokauppaa olin hieromassa kyseisenä päivänä ;-)
Skoda liikkeessä Pieksämäellä Varkauden koneessa autonomistaja taisi itse asentaa äänieristystä tähän upeaan ilmestykseen menneenä talvena. Autokauppaa olin hieromassa kyseisenä päivänä ;-)
Oltiin Lappeenrannassa tosiaan. Kävin kysymässä, josko olisi vielä sisälle autolla päässyt, mutta oltiin tunti myöhässä tapahtuman alusta. Oma vika, vaikka oltaisiin kyllä sovittu sisälle:) Sopivasti vapautu paikka oven suusta niin jäätiin sitten siihen.
Viime päivityksestä valoluomet ja xenonit pitkiin lisätty.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... uva023.jpg
Viikon päästä ollaan luultavasti X-treme Tuning & Custom Car Show:ssa pari päivää.
Viime päivityksestä valoluomet ja xenonit pitkiin lisätty.
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... uva023.jpg
Viikon päästä ollaan luultavasti X-treme Tuning & Custom Car Show:ssa pari päivää.
Viimeksi muokannut KariT, 29.3.2010 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uusia asennuksia konttiin suunnitteilla:
Tarkoituksena olisi asentaa uudistuksen saanut Raptor 12MK2 refleksikoteloon.
Kuva elementistä:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... r12mk2.jpg
http://www.monacor.de/typo3/index.php?i ... r=EN&typ=u
Elementtiä ohjataan nykyisillä kahdella D-Rex:illä.
Katotaan milloin valmistuu ja mitä muuta tehdään...
Tarkoituksena olisi asentaa uudistuksen saanut Raptor 12MK2 refleksikoteloon.
Kuva elementistä:
http://img.photobucket.com/albums/v306/ ... r12mk2.jpg
http://www.monacor.de/typo3/index.php?i ... r=EN&typ=u
Elementtiä ohjataan nykyisillä kahdella D-Rex:illä.
Katotaan milloin valmistuu ja mitä muuta tehdään...
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa