Lähtökohta:


Eli pientä speksilistaa:
Ulkokuori:
-JOM Korkeussäädettävä alusta (tänks Dopi)
-G3 VR6 lippa korinvärisenä
-DIY tummaoptiikkaumpiot
-Takavalot "päivitetty" näyttämään uudemmanmallisilta tuikuilta
-Takakilvenmuovi maalattu korinväriin
-Maskia muokattu avarammaksi ja verkkoa taustalla
-Puskurin aukoissa verkkoa, ja keskimmäisestä aukosta poistettu pystyrivat
-Etu- ja sivuvilkut suihkittu sinisellä kuultomaalilla
-Bad Boy-konepellinjatke, tosin tehdään uusiksi kun on aika kaamean näkönen ilmestys..
-Talvella Bosch Rallye 225 Blue lisävalot keulalla
-Laseja sävytetty 43% kelmulla
Tekniikka:
-AAZ ;)
-vaparisuodin viileän ilman ottoputkella
-syöttöjä nostettu, ja ahtokaraa rälläköity
-cooleri+isompi ahdistin tulossa, välijäähy ja putket hommattu, odottelee vain motivaatiota ja lämmintä tallia.
-takapöntön tilalla suora putki, myöskin loppuputkisto tulee kokemaan muutoksia
Sisusta:
Melkolailla vakio, ralliruori odottelee hyllyssä asennusta, keskiö uupuu..
-sinimustat penkinpäälliset
-siniset vyötoppaukset
-sinimustat kangasmatot
-alumiiniset poljinpinnat
-sinisestä nahasta ommeltu käsijarrukahvan pussi (oli jo ostettaessa)
-Auto Gaugen ahtopaine ja lämpömittarit A-pilarissa telineessä
-LG:n USB/Mp3 cd-pyöritin
-Pioneerin 6,5" 2-tie-erillissarja etuovissa orkkispaikoilla.
-takana vissiin JVC:n 6x9 ämyrit
-kontissa iänwanha, huonokuntoinen pärisevä ja rohiseva SPL Dynamics PRO12-D (mk1) lasikuitusessa varapyöräkoteloon tehdyssä kotelossa
-Hälytin kaukosäätökeskuslukolla + joka puolella erilaisia tunnistimia, herkälle säädetty =)
-ja aina kun auto pysäköidään yli tunniksi johonki, niin aina paikalleen jämerä rattilukko!
Alustasarja juuri asennettuna, taisi mennä turhan matalaksi :P

25mm ylempänä


Poljinpinnat

Mittarit

Siinäpä ne tärkeimmät, lisäilen sitte tänne jos jotaki olennaista jäi kertomatta, ja saa kysellä ja kommentoida =) Ja jos tuo esillepano meni nyt jotenki päin sitä kuuluisaa rektumia niin palautetta tännepäin niin korjataan! :)