muuten leimalla meni hyvin mutta toi CO tyhjäkäynnillä liian korkea (1.86) voiko johtua esim: kaasuläpän asentotunnistimesta? virranjakaja? tulpat vaihdettu mutta virranjakajaan en oo kurkannu.. tyhjäkäynti on kylläkin sellanen vähän pätkivä!
vaihdettu myös CO-potensio anturi, bensanpaina anturi, sininen ja musta lämpötila anturi, katalysaattori, lambda pakosarjantiivisteet..
corrado g60 tyhjäkäynnillä CO 1.86
Valvoja: ffp jäsenet
tuntuu toimivan kaasuläpän asentotunnistin..
mikähän ton CO:oon nostaa tyhjäkäynnilllä?? alkaa meneen jo hermo ku kaikkea olen kokeillu.. kaikki tärkeet anturit vaihdettu: lambda,katalysaattori,sininen ja musta jäähdytysnesteen lämpöanturi,CO-potensiometri anturi yms.. kierroksilla kaikki arvot on hyvät ja tyhjäkäynnilä on muuten mutta toi CO nousee yli 1
mikähän ton CO:oon nostaa tyhjäkäynnilllä?? alkaa meneen jo hermo ku kaikkea olen kokeillu.. kaikki tärkeet anturit vaihdettu: lambda,katalysaattori,sininen ja musta jäähdytysnesteen lämpöanturi,CO-potensiometri anturi yms.. kierroksilla kaikki arvot on hyvät ja tyhjäkäynnilä on muuten mutta toi CO nousee yli 1
Viittaisi hieman tuo korkea CO että ilmaa ei saa tarpeeksi joutokäynnillä. Paljonko oli HC:tä tuossa samaan aikaan? Entä saiko lambdan joutokäynnillä?
Itselläni ei ole kokemusta G60 moottorista että miten tuossa tulee ilma joutokäynnillä kaasuläpän ohi. Yleensä on joutokäynnin säädin joka annostelee tuon joutokäynnin ilman moottoriin ohi kaasuläpän. Jos nuo putket on likaiset niin voi nostaa CO:ta joutokäynnillä. Ilmanputsari kannattaa myös tarkistaa.
Itselläni ei ole kokemusta G60 moottorista että miten tuossa tulee ilma joutokäynnillä kaasuläpän ohi. Yleensä on joutokäynnin säädin joka annostelee tuon joutokäynnin ilman moottoriin ohi kaasuläpän. Jos nuo putket on likaiset niin voi nostaa CO:ta joutokäynnillä. Ilmanputsari kannattaa myös tarkistaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”