Kumpi alustasarja Eibach vs. D2 vs. Kw?
Valvoja: ffp jäsenet
Kumpi alustasarja Eibach vs. D2 vs. Kw?
Elikkä säädettävää alustasarjaa olisin hankkimassa niin kumpiko olisi parempi vaihtoehto? Kw variante 1, 939€ vai D2 coiloversarja, 889€? Budjettia koitan mahollisimman pienenä pitää.
Ja jos tiedätte muita säädettäviä sarjoja tähän hintaluokkaan niin ehdottakaa ihmeessä!
Ja jos tiedätte muita säädettäviä sarjoja tähän hintaluokkaan niin ehdottakaa ihmeessä!
Viimeksi muokannut Sportti, 26.1.2009 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Edelliseen autoon laitoin D2:n oli todella hyvä! Sai säädettyä sopivan jäykkyyden ja korkeuden, joiden pohjalta jäi mulle ainaki hyvät kokemukset. Mutta kokemusta ei kerinnyt tulla ku n.10tkm ja 4kk kesällä, talvikäytöstä en osaa sanoa mitään.
Sitä edellisessä oli Koni joka oli kyllä aluksi hyvä mutta 2 vuotta ja 35tkm niin alkoi takapäässä olla luvattoman pehmoista.
Kaverilla oli edellisessä autossa KW var 1 ja oli kyllä talvella aivan turhan jäykkä ainakin minun makuun ja kyllä kaveriki sano että on vähä jäykkä.
Borassa oli valmiiksi H&R ja olen tyytyväinen ainakin vielä tällä hetkellä.
Sitä edellisessä oli Koni joka oli kyllä aluksi hyvä mutta 2 vuotta ja 35tkm niin alkoi takapäässä olla luvattoman pehmoista.
Kaverilla oli edellisessä autossa KW var 1 ja oli kyllä talvella aivan turhan jäykkä ainakin minun makuun ja kyllä kaveriki sano että on vähä jäykkä.
Borassa oli valmiiksi H&R ja olen tyytyväinen ainakin vielä tällä hetkellä.
-
- -
- Viesti:
Vogtlandin setti menis tohon budjettiin.
Rosteri on kaikkea muuta kun hyvä korkeussäädettävässä. Kiinnileikkautuminen tapahtuu uskomattoman helposti. KW siirtyi komposiittimuttereihin kun ei osanneet kunnon kierrettä sorvata.
Edellisessä autossani oli supersportin korkeussäädettävä, jonka ostin uutena 2004. Kilometrejä kertyi 80t ja ei ongelmaa. Ulkoapäin näyttivät todella paskoilta, mutta pikkua harjailu, niin johan taas säätö onnistuu.
Edellisessä autossani oli supersportin korkeussäädettävä, jonka ostin uutena 2004. Kilometrejä kertyi 80t ja ei ongelmaa. Ulkoapäin näyttivät todella paskoilta, mutta pikkua harjailu, niin johan taas säätö onnistuu.
-
- -
- Viesti:
en tiedä mistä asti on toi kw2 noilla komposiittimuttereilla ollut auton alla (ilmeisesti 2004)
joka kevät ja syksy säädän eikä mitään vaikeuksia säädön kanssa. Kovuus on makuasia ja riippuu renkaista ja kaikista muista alustan osista sekä rungon vääntyminen vaikuttaa. MUN mielestä toi on aivan helv. hyvä alusta. eikä ole turhan jäykkä ainkaan mun autoon.
joka kevät ja syksy säädän eikä mitään vaikeuksia säädön kanssa. Kovuus on makuasia ja riippuu renkaista ja kaikista muista alustan osista sekä rungon vääntyminen vaikuttaa. MUN mielestä toi on aivan helv. hyvä alusta. eikä ole turhan jäykkä ainkaan mun autoon.
Kiitos näistä tiedoista. Viime viikolla minulle tuli tarjouksia seuraavista sarjoista. Mitä mieltä olette näistä?
1. GTS Coilover 569€
2. Eibach PRO-STREET-S 959€
3. SPAX RSX Coilover 959€
4. GTS-Sport iskunvaimentimet 279 euroa, H&R -madallusjouset -45-50 mm edestä ja takaa -45-50 mm madallus 190 Euroa
1. GTS Coilover 569€
2. Eibach PRO-STREET-S 959€
3. SPAX RSX Coilover 959€
4. GTS-Sport iskunvaimentimet 279 euroa, H&R -madallusjouset -45-50 mm edestä ja takaa -45-50 mm madallus 190 Euroa
-
- -
high sport 2:sille ääni 600 eken luokkaa saksassa hyvä sarja, ainoa on vaan että säätö avaimilla saa heittää vesilintua mutta taitaa olla joka sarjassa samoja ongelmia, kun on pari kertaa alustaa säätänyt ylös alas menee kantit niistä avaimista, selvin hommata kunnon putkipihdit todella paljon helpompi niillä säätää ja ei tuu lipsumisien kanssa haavereita =)
-
- -
-
- -
H&R tai Eibach varma valinta
H&R ja Eibach taattua laatua. Kaveri vaihto just KW:t H&R:ään kun ei tykännyt ollenkaan ajettavuudesta.
-
- -
- Viesti:
Ihan mikä vaan kunhan ei KW, huonoja kokemuksia.
esim. kovakyyti, säätölautaset.
Ja toi rosteri tolppa enempi miinus ku plussa.
Fk,lta löytyy kans todella hyviä, löytyy myös konin iskareilla olevia.
www.autovaruste.net
esim. kovakyyti, säätölautaset.
Ja toi rosteri tolppa enempi miinus ku plussa.
Fk,lta löytyy kans todella hyviä, löytyy myös konin iskareilla olevia.
www.autovaruste.net
Täällä olis esim. Boraan tuo Eibachin Pro-Street-S setti 750 euroa + 25 e toimitusmaksu. Eli ei paha hinta ollenkaan... Kellään kokemuksia ko. kaupasta?
(Fahrwerke & Co. > Gewindefahrwerk > Eibach......)
OT: Mitäs muuta tuolta alustasta kannattaa vaihtaa kun alustasarjan lyö paikoilleen? Auto siis 1.4 Bora ja alla alkuperäinen alusta sekä kilometrejä hiukan yli 120000. Alustaksi on tulossa näillä näkymin Eibach pro system. Katselin noita powerflexin puslia, mutta kannattaako maksaa niistä?
Mainittakoon vielä että arvostan alustassa ennen kaikkea mukavuutta. Eli kivirekeä en todellakaan halua.
(Fahrwerke & Co. > Gewindefahrwerk > Eibach......)
OT: Mitäs muuta tuolta alustasta kannattaa vaihtaa kun alustasarjan lyö paikoilleen? Auto siis 1.4 Bora ja alla alkuperäinen alusta sekä kilometrejä hiukan yli 120000. Alustaksi on tulossa näillä näkymin Eibach pro system. Katselin noita powerflexin puslia, mutta kannattaako maksaa niistä?
Mainittakoon vielä että arvostan alustassa ennen kaikkea mukavuutta. Eli kivirekeä en todellakaan halua.
Noniin nyt tuli sarja, toimitus kesti 3 päivää! Tyytyväinen olen. Kuvassa ei näy nuita taka säätö palikoita. Ja eikun odottelemaan kevättä :)
http://www.flickr.com/photos/28534326@N04/3235963365/
http://www.flickr.com/photos/28534326@N04/3235963365/
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”