mitä olette mieltä, onko noista uritetuista levyistä siviiliautossa hyötyä vai ei .
eli laittaako sileet levyt ja uudet palat vain .
jarrulevyt , uritetut vai sileät ?
Valvoja: ffp jäsenet
Valmistajasta riippuen uritetut, tai rei-itetyt. Jotkut tarvikevalmistajien levyt uritettuna ovat huomattavasti surkeammat kuin originaalit sileät... Eli ei oikotietä onneen. Zimmermannin levyjä uskallan suositella, kolmen muun merkin levyt olleet huonohkoja, ja kaksi uritettua jopa halkeillut urista...
-
- -
-
- -
-
- -
Itseasiassa mä en kyllä ole huomannut noiden likaavan vanteita yhtään enempää mitä normi levyt. Itseasiassa vanhat urittamattomat levyt sotki vanteita jopa enemmän. Tuohon varmaan loppupeleissä vaikuttaa palat enemmän mitä levyt. Aiemmista paloista ei merkistä tietoa, mutta veikkaan jotain normi tarvikepaloja niiden olleen. Nyt on ATEn palat noiden uritettujen Zimmermannien kanssa ja etuvanteet on pysyneet huomattavasti puhtaampana.
En ole havainnut minkäänlaista häiritsevää likaantumista.
Kyllä noilla auto pysähtyy huomattavasti paremmin mitä vanhoilla, mutta todellisuudessa vertailu on aika vaikeata kun vanhat levyt ja palat oli jo melko finaalissa kun tuo auto mulle tuli.
En ole havainnut minkäänlaista häiritsevää likaantumista.
Kyllä noilla auto pysähtyy huomattavasti paremmin mitä vanhoilla, mutta todellisuudessa vertailu on aika vaikeata kun vanhat levyt ja palat oli jo melko finaalissa kun tuo auto mulle tuli.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”