Cordoban farkku
Valvoja: ffp jäsenet
Cordoban farkku
Juups, elikkäs ajattelin laittaa tänne kuvat ffp.n tarrojakin kantaneista laitteista..
Nykyisin alla pyörii Cordoban pikkufarkku säädettävällä alustalla ja kesäisin 15" bbs.illä. Ulkokuoressa ei ole sen kummempaa, kromikuoret peileissä, säädettävä alusta alla ja tummennuskalvot takana.. Nyt kirjoittaessa ajettu 98tkm, vm. 2000, kone 74kw 1.6!
Väri on sitten hieman erikoisempi ja saa välillä omistajankin etsimään autoa valaistuksesta riippuen parkkipaikalta, taittaa jännästi tiilen punaisesta oranssiin.
Sisällä ollaan vakio linjalla, mitä nyt jvcn usb mankka, hertzin/spln erkkasarja, balupunkt / jvc vahvarit, 1f stealth konkka ja autostudion x15" subi.
Tulossa: Listojen maalaus kiehtoo, alalipat pysyy kuitenkin mustina. Myös cupran etupuskin on käyny mielessä. Kesäksi haluttas ostaa 16" huulelliset pikkuvalssit, joko viisipuolaiset tai jotkut Keskin kt4 tyyppiset, raha on vaan ongelma joten ens kesä mennään varmaan viellä bbs.illä. Soittimia ois tarkotus muuttaa ihan justiinsa, kontin kanteen tulee erkkasarja suuntauksineen, subikotelu muuttuu pienempään. Xenonit on tilattu, air intake suunnitteilla. Nälkä tuppaa kasvamaan syödessä, tiedä sitten mitä tästä tulee.
Entisenä autona oli Leon TD punaisella I.llä, vm.01,sininen metalliväri.
Sähköinen "n75" aiheutti ongelmia, ahdot oli kateissa ja tehonpuute vaivasi.. Huollatin viat pois, poistin halppislastun ja hain voimaa kotikonstein. Tuloksena leveä hymy ja onnellinen omistaja.
Ulkokuoreen laitoin kromi ovenkahvat, kromi angeleysit,kromiset puskurin/maskin ritiliköt,kromiset takavalon kehykset, kromi putkenpäät, kromi antennin, maalasin listat, vahaa, vahaa ja viellä vähän vahaa, tummennukset laseihin ja 17" anterat 225 läskit.
Sisällä maalasin murenevat kumiovenkahvat puolikiiltävällä mustalla, imuroin ja laittelin soittimia.
-Auto jäi pahasti kesken, ysikymppi mutka hiekkatiellä 225-renkailla aiheutti jopa tosituunaajalle ylipääsemättömän esteen. Meni lunastukseen.
Molemmat on myös minunautossa.
Linkkejä kuviin jos vain toimivat:
Nykyinen :
http://img84.imageshack.us/img84/9651/img0703xg9.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/9358/img0705pi7.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/8964/img0711tk8.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/3743/dsc00118ev0.jpg
ja entisestä :
http://img517.imageshack.us/img517/514/img0441vy2.jpg
http://img235.imageshack.us/img235/9043/img0440rm0.jpg
http://img230.imageshack.us/img230/5716/befafkoktc0.jpg
Nykyisin alla pyörii Cordoban pikkufarkku säädettävällä alustalla ja kesäisin 15" bbs.illä. Ulkokuoressa ei ole sen kummempaa, kromikuoret peileissä, säädettävä alusta alla ja tummennuskalvot takana.. Nyt kirjoittaessa ajettu 98tkm, vm. 2000, kone 74kw 1.6!
Väri on sitten hieman erikoisempi ja saa välillä omistajankin etsimään autoa valaistuksesta riippuen parkkipaikalta, taittaa jännästi tiilen punaisesta oranssiin.
Sisällä ollaan vakio linjalla, mitä nyt jvcn usb mankka, hertzin/spln erkkasarja, balupunkt / jvc vahvarit, 1f stealth konkka ja autostudion x15" subi.
Tulossa: Listojen maalaus kiehtoo, alalipat pysyy kuitenkin mustina. Myös cupran etupuskin on käyny mielessä. Kesäksi haluttas ostaa 16" huulelliset pikkuvalssit, joko viisipuolaiset tai jotkut Keskin kt4 tyyppiset, raha on vaan ongelma joten ens kesä mennään varmaan viellä bbs.illä. Soittimia ois tarkotus muuttaa ihan justiinsa, kontin kanteen tulee erkkasarja suuntauksineen, subikotelu muuttuu pienempään. Xenonit on tilattu, air intake suunnitteilla. Nälkä tuppaa kasvamaan syödessä, tiedä sitten mitä tästä tulee.
Entisenä autona oli Leon TD punaisella I.llä, vm.01,sininen metalliväri.
Sähköinen "n75" aiheutti ongelmia, ahdot oli kateissa ja tehonpuute vaivasi.. Huollatin viat pois, poistin halppislastun ja hain voimaa kotikonstein. Tuloksena leveä hymy ja onnellinen omistaja.
Ulkokuoreen laitoin kromi ovenkahvat, kromi angeleysit,kromiset puskurin/maskin ritiliköt,kromiset takavalon kehykset, kromi putkenpäät, kromi antennin, maalasin listat, vahaa, vahaa ja viellä vähän vahaa, tummennukset laseihin ja 17" anterat 225 läskit.
Sisällä maalasin murenevat kumiovenkahvat puolikiiltävällä mustalla, imuroin ja laittelin soittimia.
-Auto jäi pahasti kesken, ysikymppi mutka hiekkatiellä 225-renkailla aiheutti jopa tosituunaajalle ylipääsemättömän esteen. Meni lunastukseen.
Molemmat on myös minunautossa.
Linkkejä kuviin jos vain toimivat:
Nykyinen :
http://img84.imageshack.us/img84/9651/img0703xg9.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/9358/img0705pi7.jpg
http://img258.imageshack.us/img258/8964/img0711tk8.jpg
http://img136.imageshack.us/img136/3743/dsc00118ev0.jpg
ja entisestä :
http://img517.imageshack.us/img517/514/img0441vy2.jpg
http://img235.imageshack.us/img235/9043/img0440rm0.jpg
http://img230.imageshack.us/img230/5716/befafkoktc0.jpg
Viimeksi muokannut comep, 29.4.2009 16:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Lisää:
En laittanut tätä projekteihin, koska en autoa sellaisena pidä. Nyt kuitenkin sen verran tullu uutta osaa että ajattelin laitella tänne juttua (ohjatkaa jos olen väärässä paikassa).
Elikkäs joulun aikoihin mittariin paukahti 100 000 ja katsastuskin alkoi lähenemään. Käsijarrua tiukkaillessa huomasin toiselta laidalta puuttuvan palojen "kokonaan". Samalla kun autoa kaverin pajalla nostettiin, tuli pakoputkeakin tutkittua. Auto laskettiin samoilla lämpimillä alas ja lähdin ostoslistan kanssa varaosametsälle: pakoputken "haitari", takavaimennin, takajarrupalat sekä jarrusylinterien korjauspaketit..
Takajarrut laittelin vanhasta muistista itse, ja vaikka olin isoveljen 626.seen ja G3.seen (ja muihinkin) vaihdellukkin noita niin kyllähän siinä aikaa vierähti kiroillessa ja muistellessa. No siitä selvittiin ja seuraavaksi oli se pakoputken korjaaminen. Autonosturin alla katsellessa haitarin vaihto näytti helpolta mitä se ei ollutkaan, tarvike mallinen kun oli kaksikertaa pidempi kuin alkuperäinen.. No onneksi kaverina oli pari vuotta vanhempi ja kokeneempi..eihän cordoban putki tuota ongelmia miehelle jonka harrastepeli tuppaa 300hv eturenkaille.. Haitari vaihdettiin, keskivaimennin korvattiin 2" suoralla putkella ja takavaimentimeksi tuli taas varaosamyyjän mokana väärää tavaraa, dieselin vaimennin ! ..no, kyllähän tuo asiansa ajaa, pörisee vain kummasti :D Viellä pitäisi laittaa uusi kannatin kumi putkelle taka-akselin kohdalle, alkuperäinen kun on väsynyt ja kilkattaa matalassa autossa. Kun putki oli piristelty, tein ilmanpuhdistajalle uuden ilmanottoputken 3" taipuisasta muovista, joka menee suoraan eteen puskurin taakse eikä sisälokariin taaksepäin.
Katsastuksesta corbooda heilahti läpi ongelmitta, kaikki siis kunnossa.
Joululomalla tuli hangattua yhdet artecin vanteet ensi kesäksi, paukkupullolla "pilatuista" saa yllättävän näyttävät kiillotuksella ja maalauksella! (25h ja jälki oli tälläistä)
http://img4.imageshack.us/img4/4992/img0935cr4.jpg --toinen kuva jossa alla.. http://img222.imageshack.us/img222/8224/mithu6.jpg
..sitten laitoin jvc.n mankan vaihtoon ja ostin veljelta 3.6" näytöllä dvd pyörittimen. Ostin kaverilta rispaantuneen nahkaisen vaihdekepin nupin jonka nahkan alta löytyi alumiinia.. tuumasta toimeen ja alumiini nuppi porakoneeseen ja hetken päästä se jo kiilteli paikallaan autossa. Käy käteenkin paremmin kuin seatin oma soppakauha, ei ainoastaan näytä paremmalle! Tuli myös isoveljen kanssa soviteltua 6000k bi xenonit keulalle kirkkaine vilkku ja parkkipolttimoineen..http://img147.imageshack.us/img147/9863/xenonys0.jpg Sitten jo hetken tuntui ettei tarvitse tehdä mitään mutta tuli kuitenkin hiottua oven sisäkahvoista murenevat kumit pois ja maalattua ne koelaudan tyylisesti satiinipintaiseksi.. (Tässä ovenkahvassa vanha pinnoite!)http://img141.imageshack.us/img141/8890/pokeng6.jpg (ja tässä uusi, myös uusi nuppi kuvassa :D) http://img5.imageshack.us/img5/2749/img1022kp6.jpg
EdiT:
Tuli tuossa näppästyä viimein ne koaksiaalit kontinkanteen... pari tuntia piuhojen pujottelua niin homma oli valmis.. Paneelin kiinnitystä piti vahvistaa kahdella ruuvilla laidoilta, elementtien paino ei enää pitänyt "nastoja" muuten paikallaan.
http://img12.imageshack.us/img12/4595/tonttpo7.jpg --- http://img156.imageshack.us/img156/6199/valamissnm8.jpg
En laittanut tätä projekteihin, koska en autoa sellaisena pidä. Nyt kuitenkin sen verran tullu uutta osaa että ajattelin laitella tänne juttua (ohjatkaa jos olen väärässä paikassa).
Elikkäs joulun aikoihin mittariin paukahti 100 000 ja katsastuskin alkoi lähenemään. Käsijarrua tiukkaillessa huomasin toiselta laidalta puuttuvan palojen "kokonaan". Samalla kun autoa kaverin pajalla nostettiin, tuli pakoputkeakin tutkittua. Auto laskettiin samoilla lämpimillä alas ja lähdin ostoslistan kanssa varaosametsälle: pakoputken "haitari", takavaimennin, takajarrupalat sekä jarrusylinterien korjauspaketit..
Takajarrut laittelin vanhasta muistista itse, ja vaikka olin isoveljen 626.seen ja G3.seen (ja muihinkin) vaihdellukkin noita niin kyllähän siinä aikaa vierähti kiroillessa ja muistellessa. No siitä selvittiin ja seuraavaksi oli se pakoputken korjaaminen. Autonosturin alla katsellessa haitarin vaihto näytti helpolta mitä se ei ollutkaan, tarvike mallinen kun oli kaksikertaa pidempi kuin alkuperäinen.. No onneksi kaverina oli pari vuotta vanhempi ja kokeneempi..eihän cordoban putki tuota ongelmia miehelle jonka harrastepeli tuppaa 300hv eturenkaille.. Haitari vaihdettiin, keskivaimennin korvattiin 2" suoralla putkella ja takavaimentimeksi tuli taas varaosamyyjän mokana väärää tavaraa, dieselin vaimennin ! ..no, kyllähän tuo asiansa ajaa, pörisee vain kummasti :D Viellä pitäisi laittaa uusi kannatin kumi putkelle taka-akselin kohdalle, alkuperäinen kun on väsynyt ja kilkattaa matalassa autossa. Kun putki oli piristelty, tein ilmanpuhdistajalle uuden ilmanottoputken 3" taipuisasta muovista, joka menee suoraan eteen puskurin taakse eikä sisälokariin taaksepäin.
Katsastuksesta corbooda heilahti läpi ongelmitta, kaikki siis kunnossa.
Joululomalla tuli hangattua yhdet artecin vanteet ensi kesäksi, paukkupullolla "pilatuista" saa yllättävän näyttävät kiillotuksella ja maalauksella! (25h ja jälki oli tälläistä)
http://img4.imageshack.us/img4/4992/img0935cr4.jpg --toinen kuva jossa alla.. http://img222.imageshack.us/img222/8224/mithu6.jpg
..sitten laitoin jvc.n mankan vaihtoon ja ostin veljelta 3.6" näytöllä dvd pyörittimen. Ostin kaverilta rispaantuneen nahkaisen vaihdekepin nupin jonka nahkan alta löytyi alumiinia.. tuumasta toimeen ja alumiini nuppi porakoneeseen ja hetken päästä se jo kiilteli paikallaan autossa. Käy käteenkin paremmin kuin seatin oma soppakauha, ei ainoastaan näytä paremmalle! Tuli myös isoveljen kanssa soviteltua 6000k bi xenonit keulalle kirkkaine vilkku ja parkkipolttimoineen..http://img147.imageshack.us/img147/9863/xenonys0.jpg Sitten jo hetken tuntui ettei tarvitse tehdä mitään mutta tuli kuitenkin hiottua oven sisäkahvoista murenevat kumit pois ja maalattua ne koelaudan tyylisesti satiinipintaiseksi.. (Tässä ovenkahvassa vanha pinnoite!)http://img141.imageshack.us/img141/8890/pokeng6.jpg (ja tässä uusi, myös uusi nuppi kuvassa :D) http://img5.imageshack.us/img5/2749/img1022kp6.jpg
EdiT:
Tuli tuossa näppästyä viimein ne koaksiaalit kontinkanteen... pari tuntia piuhojen pujottelua niin homma oli valmis.. Paneelin kiinnitystä piti vahvistaa kahdella ruuvilla laidoilta, elementtien paino ei enää pitänyt "nastoja" muuten paikallaan.
http://img12.imageshack.us/img12/4595/tonttpo7.jpg --- http://img156.imageshack.us/img156/6199/valamissnm8.jpg
Viimeksi muokannut comep, 9.2.2009 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun kerta leoni meni lunastukseen, jäi siitä alkuperäiset valot nurkkiin.. tällälailla täälläpäin hoidetaan tuota kierrätystä... ei siis oma auto, mutta se salittaneen ..?
Leonin valot samana iltana kun kiikutin ne pohjatöitä tekemässä olleelle kaverille.. http://img84.imageshack.us/img84/7853/dsc00128yq4.jpg
ja samaiset valot pari iltaa siitä..http://img220.imageshack.us/img220/2325/dsc00131dp2.jpg
sanomattakin lienee selvää ettei puskuri valmis ole.
..itse oon ollu lähinnä neuvomassa ja taisin pari kiinnikettä noilla valoille tehdä, mut valot perusteena kuvien julkaisuun eikä kaveri siitä juurikaan pahastu :D (ko autosta muuten kone nyt irti, pari imuventtiiliä solmussa:( )
Leonin valot samana iltana kun kiikutin ne pohjatöitä tekemässä olleelle kaverille.. http://img84.imageshack.us/img84/7853/dsc00128yq4.jpg
ja samaiset valot pari iltaa siitä..http://img220.imageshack.us/img220/2325/dsc00131dp2.jpg
sanomattakin lienee selvää ettei puskuri valmis ole.
..itse oon ollu lähinnä neuvomassa ja taisin pari kiinnikettä noilla valoille tehdä, mut valot perusteena kuvien julkaisuun eikä kaveri siitä juurikaan pahastu :D (ko autosta muuten kone nyt irti, pari imuventtiiliä solmussa:( )
http://img4.imageshack.us/img4/8310/img1158y.jpg jep, mallasin vanteita taaaas alle..Renkaita en oo viellä tilannu kun ajattelin ajaa keväällä BBS.ien renkaat loppuun asti. Tuli tehtyä kahvakromit ja nyt on jo kattokaiteiden yläosatkin kiiltopinnalla, eivät vain ehtineet kuviin. Veljen varianttiin tuli asennettua kattonäyttö ja sellanen on tilattuna jo itsellekkin, saa nyt nähdä millon ehtii asentamaan.. Sisällä ei oikein ole lukuvaloja vakiona, joten tuli vähän askarreltua:
upotin kaks superkirkasta lediä (yksi per puoli) aurinkolippojen juureen. Elikkäs otin lipat paikaltaan, surautin ledin paksuisella poralla pienen reiän lipan kannakkeen juureen. Ledi meni paikalleen koloonsa juuri ja juuri painamalla eikä taatusti lähde pois! Virran otin kattovalon katkaisimelta. http://img6.imageshack.us/img6/1532/45941361.jpg
( Tätä voisi jalostaa veljen autossa mm. ovien kahvavaloiksi, itsellä kun ei ovivaloja ole lainkaan (olis liikaa piuhoitusta jos alkais tekemään). Ottais plussan alasaattovalolta ja maadoittas vaan niin että ledi valaisee kahvaa niin kauan kunnes avaimet poistetaan virtalukolta.. ?)
Sellainen kysymys olisi, että mistähän on piuhat poikki kun ei kontissa syty kattovalo ? Kontinkannessa tai reunoilla ei ole katkaisintakaan. Maatahan näissä valoissa katkotaan mutta se nyt ei auta paljoakaan vianetsinnässä.. Alan olemaan jo itsekkin kysymysmerkki tämän vian kanssa
upotin kaks superkirkasta lediä (yksi per puoli) aurinkolippojen juureen. Elikkäs otin lipat paikaltaan, surautin ledin paksuisella poralla pienen reiän lipan kannakkeen juureen. Ledi meni paikalleen koloonsa juuri ja juuri painamalla eikä taatusti lähde pois! Virran otin kattovalon katkaisimelta. http://img6.imageshack.us/img6/1532/45941361.jpg
( Tätä voisi jalostaa veljen autossa mm. ovien kahvavaloiksi, itsellä kun ei ovivaloja ole lainkaan (olis liikaa piuhoitusta jos alkais tekemään). Ottais plussan alasaattovalolta ja maadoittas vaan niin että ledi valaisee kahvaa niin kauan kunnes avaimet poistetaan virtalukolta.. ?)
Sellainen kysymys olisi, että mistähän on piuhat poikki kun ei kontissa syty kattovalo ? Kontinkannessa tai reunoilla ei ole katkaisintakaan. Maatahan näissä valoissa katkotaan mutta se nyt ei auta paljoakaan vianetsinnässä.. Alan olemaan jo itsekkin kysymysmerkki tämän vian kanssa
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=pelle.jpg Tälläsellä kokoonpanolla nyt lähdetään kesää kohti etenemään.. Tuli tehtyä nuo kuitukäikäle luometkin loppuun asti..
Kun autoo nostettiin talveksi, muutti raidetangot edessä ilmeisesti camberia ja sisälaidoista karkas kaikki nastat ja kuvio..
Pitää nyt ensin koittaa tiputtaa kenttään ja seurata syöpyykö kesärenkaat samaa tahtia, tietäis varata sitä uutta suuntausta :(
Kattonäyttö on tilattu, kaikki rca linjat menee uusiksi ja tälläkertaa ei tule piuhat siitä keskiluokasta: Sain viimein kaikki elementit "ajettua sisään" ja käänsin vahvistimia hieman isommalle ja ilmaantui pieniä häiriöitä jotka pitää saada katoamaan!
Paikallin vw fanaatikko tuli selkään taputtaen tarjoamaan apuaan naurettavan et.ni (lue vanteen kapeuden) suhteen ja asia tulee siis korjautumaan: taakse spacerit. Kiitosta vaan, lukija varmaan tunnistaa itsensä.
Kun autoo nostettiin talveksi, muutti raidetangot edessä ilmeisesti camberia ja sisälaidoista karkas kaikki nastat ja kuvio..
Pitää nyt ensin koittaa tiputtaa kenttään ja seurata syöpyykö kesärenkaat samaa tahtia, tietäis varata sitä uutta suuntausta :(
Kattonäyttö on tilattu, kaikki rca linjat menee uusiksi ja tälläkertaa ei tule piuhat siitä keskiluokasta: Sain viimein kaikki elementit "ajettua sisään" ja käänsin vahvistimia hieman isommalle ja ilmaantui pieniä häiriöitä jotka pitää saada katoamaan!
Paikallin vw fanaatikko tuli selkään taputtaen tarjoamaan apuaan naurettavan et.ni (lue vanteen kapeuden) suhteen ja asia tulee siis korjautumaan: taakse spacerit. Kiitosta vaan, lukija varmaan tunnistaa itsensä.
Sleeper^ puhuu selvästi kokeneempana ja varmasti asiaa.
En vaan oikein ymmärrä miten se siihen voi vaikuttaa (??).. Kun eihän iskari vaihda asentoaan suuntauksen jälkeen jos pultit ovat kiinni.. Itse tulin vain siihen johtopäätökseen että nuo raidetangot siellä vaikuttaa kun auto on aiemmin maannu alempana, nelipyöräsäädätetty ja kun nostin talveksi niin vain etusista karkas kuvio ja nastat ja nimenomaan sisälaidoilta..Takana ei ollu epätasaista kulumista!
Tää kyllä kiinnostas oppia kaikkine selityksineen et miks se sit muuttaa kulmia, en ymmärrä :D
...aion nyt jokatapauksessa havitella sitä viime kesän 15" bbs.llä saavutettua korkeutta, jos se ei siellä söis sitä rengasta.. ..tiedä sitten toimiiko sekään jos "joka kerta" korkeutta muutettaessa ne kulmat karkaa..........
En vaan oikein ymmärrä miten se siihen voi vaikuttaa (??).. Kun eihän iskari vaihda asentoaan suuntauksen jälkeen jos pultit ovat kiinni.. Itse tulin vain siihen johtopäätökseen että nuo raidetangot siellä vaikuttaa kun auto on aiemmin maannu alempana, nelipyöräsäädätetty ja kun nostin talveksi niin vain etusista karkas kuvio ja nastat ja nimenomaan sisälaidoilta..Takana ei ollu epätasaista kulumista!
Tää kyllä kiinnostas oppia kaikkine selityksineen et miks se sit muuttaa kulmia, en ymmärrä :D
...aion nyt jokatapauksessa havitella sitä viime kesän 15" bbs.llä saavutettua korkeutta, jos se ei siellä söis sitä rengasta.. ..tiedä sitten toimiiko sekään jos "joka kerta" korkeutta muutettaessa ne kulmat karkaa..........
Katsopa mitä tapahtuu camberille kun nostat toisen etukulman ilmaan, kyllä se silloin muuttuu enemmän plussan puolelle. Ja kun camber muuttuu niin silloin muuttuu myös aurauskin, ainakin muistaakseni. Noita suuntauksia tuli edelliseen autoon, 99 Cordobaan, tehtyä ainakin kuusi kertaa ja ihan itse :)
Otetaan esimerkki: Autosi on vakio korkuinen ja pyörän kulmat ovat kohdallaan. Asennat alustasarjan. Tämän jälkeen mittaat pyörän kulmat. Siulla on haritusta ja camberit useita asteita negatiivisella. Nämä kaksi tekijää syövät pyörän kulmat syövät renkaan sisä laitaa. Noh säädät pyörän kulmat kohdilleen. Tämän jälkeen korotat autoa ja mittaat kulmat. Nyt sinulla on aurausta ja positiivista camberia jotka syövät ulko laitaa.
En tiedä onko tuosta kuvasta mitään hyötyä miten alusta käyttäytyy madaltaessa mutta, tulipahan tehtyä.
Eli kun madalletetaan niin tuki ja ohjaus varret eivät ole enää tehtaan suunnitelemissa asennoissa ja siksi pyöränkulmat muuttuvat.
Kiitti ja kuitti

En tiedä onko tuosta kuvasta mitään hyötyä miten alusta käyttäytyy madaltaessa mutta, tulipahan tehtyä.
Eli kun madalletetaan niin tuki ja ohjaus varret eivät ole enää tehtaan suunnitelemissa asennoissa ja siksi pyöränkulmat muuttuvat.
Kiitti ja kuitti
jeps, Aaperi räpsi vähän uusia kuvia tuosta kikottimesta. Rumahan se on mutta ompahan kunnon kuvat. Harmi ettei kerenny vahattuna kuvaukseen, tänään vedin autoglymin deep shinen pintaan ja vois sanoo että kiiiiiltää :D (yks huono kuva tästä sattui joukkoon)
Nyt on näyttö katossa ja uus erkkasarja taas kontinkannessa. Kaikki rca linjat on tuplasuojatut ja soittimen maadoituskin on samassa pisteessä vahvistimien maan kanssa. Pitäis pelata. :)
...Niin ja niistä renkaankulmista.. etusissa oli 30.5mm haritusta..
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=thDSC_0081.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=thDSC_0087.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=thDSC_0112.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=hertzz.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC00252.jpg
E: En tiedä johtuuko siitä et tää on pirkkavolkkari, vai onko se vaan viellä niin kaamee ettei herätä minkäänlaista mielenkiintoa tai keskustelua :D
Nyt on näyttö katossa ja uus erkkasarja taas kontinkannessa. Kaikki rca linjat on tuplasuojatut ja soittimen maadoituskin on samassa pisteessä vahvistimien maan kanssa. Pitäis pelata. :)
...Niin ja niistä renkaankulmista.. etusissa oli 30.5mm haritusta..
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=thDSC_0081.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=thDSC_0087.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=thDSC_0112.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=hertzz.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC00252.jpg
E: En tiedä johtuuko siitä et tää on pirkkavolkkari, vai onko se vaan viellä niin kaamee ettei herätä minkäänlaista mielenkiintoa tai keskustelua :D
Kontin kanteen vaihdoin uuden erillissarjan kun kerta halvalla sain, merkki oli itselleni uusi tuttavuus "lighting audio" joka ei vakuuta nimellään, mutta magneettien paino ja koko kylläkin vakuuttaa hieman enemmän. Muutenkin rakenteeltaan hyvänoloinen sarja, ja mikä tärkeintä, myös soundiltaan !
Nyt ei oo oikein inspanni rakennella mitään, ei oo ollu oikein aikaakaan, mut vanaha keulasen cordoban alkuperäiset sumuvalot on ostettu hyllyyn ja puskurin sumarin peittolätkistä oon ottanu muotit ja tehny kappaleet kuidulla. Enää pikkusen kittailua ja sumuvalot kehyksineen ois valmiit, saa nähdä millon se sitten tapahtuu.
111000 tullu mittariin, eipä juuri vikoja ! Vedin wurthin mustan massan pohjaan: eka nosturilla ylös, pesurilla enimmät ja tinnerirätillä loput p*skat pois ja tunnin kuvumisen jälkeen massa niskaan. (Ois pitäny vetää "harso" sitä kotelosuojaa pohjalle, tiedän.. ) Säästin kuitenkin pitkän pennin ite tekemällä ja varmistin ettei tuu ruostepeikko viellä ihan heti kuikuilemaan. (Autoa ei ollu aiemmin massattu tehtaan jälkeen.)
Kauniin "kesäpäivän" saattelemana otin uusia kuvia lahnasta.
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/ylihyv.jpg?t=1242591572
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/hyv-1.jpg?t=1242591621
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/hyv.jpg?t=1242591642
Nyt ei oo oikein inspanni rakennella mitään, ei oo ollu oikein aikaakaan, mut vanaha keulasen cordoban alkuperäiset sumuvalot on ostettu hyllyyn ja puskurin sumarin peittolätkistä oon ottanu muotit ja tehny kappaleet kuidulla. Enää pikkusen kittailua ja sumuvalot kehyksineen ois valmiit, saa nähdä millon se sitten tapahtuu.
111000 tullu mittariin, eipä juuri vikoja ! Vedin wurthin mustan massan pohjaan: eka nosturilla ylös, pesurilla enimmät ja tinnerirätillä loput p*skat pois ja tunnin kuvumisen jälkeen massa niskaan. (Ois pitäny vetää "harso" sitä kotelosuojaa pohjalle, tiedän.. ) Säästin kuitenkin pitkän pennin ite tekemällä ja varmistin ettei tuu ruostepeikko viellä ihan heti kuikuilemaan. (Autoa ei ollu aiemmin massattu tehtaan jälkeen.)
Kauniin "kesäpäivän" saattelemana otin uusia kuvia lahnasta.
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/ylihyv.jpg?t=1242591572
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/hyv-1.jpg?t=1242591621
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/hyv.jpg?t=1242591642
No haluun niistä suojamuoveista "pystypokkauksen" pois ja se lähtee samalla vaivalla tuossa kun kaiken tekee kuidulla. Eipä uuden peitelätkän tekoon menny kun puolisen tuntia, kuivuminen vei tietty omat aikansa. Nyt vaan pitäs surautella reiät ja kitata maalikuntoon. Kun vaan peltotöiltä ehtisi.
Ostin tänään Lanzarin 2kw/1ohm digipäätteen, hopeoidut virtapiuhat ja laattasulakkeet sekä sulakepesät.. Pitäs alkaa kohta sen musiikinkin taas kuulumaan jotenkuten.. Jos sitten kesällä toteuttas 15"+ 10" tai 15"+12" elementit konttiin, vaihtoehtoisesti ois tietty 12"+12" mut saa nyt nähdä miten alkaa pauhaamaan nykyiselläkin elementillä..(sen tehonsieto on 1250 peak, saa nähdä miten paljon sitä nyt tulee rääkittyä..)
Ostin tänään Lanzarin 2kw/1ohm digipäätteen, hopeoidut virtapiuhat ja laattasulakkeet sekä sulakepesät.. Pitäs alkaa kohta sen musiikinkin taas kuulumaan jotenkuten.. Jos sitten kesällä toteuttas 15"+ 10" tai 15"+12" elementit konttiin, vaihtoehtoisesti ois tietty 12"+12" mut saa nyt nähdä miten alkaa pauhaamaan nykyiselläkin elementillä..(sen tehonsieto on 1250 peak, saa nähdä miten paljon sitä nyt tulee rääkittyä..)
Haha, kyllähän tuo jotenkin laulaa, ja iskelmä musiikki kun sattuu olemaan niin ajatonta ja... joo, kyllä saattaa olla että iskelmä pauhaa vain jos on alkoholia kyyditettävillä veressä, siksipä onkin ollu ajatuksissa joku ps2+ singstar :D Aiheeseen liittyen olenkin ettiny vibroplastia ! (antakaa vinkkejä, powersetillä oli 35€/paketti ja jos ei halvempaa ilmene niin laitan tilaukseen.)
Tänään mallailin katolle harmaata nahkaista matkalaukkua, ja se sinne tuleekin kaliksen matkan ajaksi ! Tarkoitus ois uhrata isän laukku ja tehdä läpipultti kiinnitys kattotelineeseen, jolloin salkku säilyis avattavana. Laukun kylkeen liimasin jo tutut rinkulat ja sisään ois tarkotus laittaa pikkusen rekvisiittaa ja kuvia. Saa nähdä raaskiiko isäukko vaan luopua laukustaan. (Passais vanteiden väriin !)
Tässäpä kuva tulevasta suunnitelmasta : http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=IMG_1746.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=rinkka.jpg
Ja rekkarin valot on xenonledi.com.istä Mutta saahan niitä tilattua motonetistäkin. Tosin et siihen poloon lähtis laittamaan, mieluummin vaikka kusenpolttamaa kun lediä ;)
Tänään mallailin katolle harmaata nahkaista matkalaukkua, ja se sinne tuleekin kaliksen matkan ajaksi ! Tarkoitus ois uhrata isän laukku ja tehdä läpipultti kiinnitys kattotelineeseen, jolloin salkku säilyis avattavana. Laukun kylkeen liimasin jo tutut rinkulat ja sisään ois tarkotus laittaa pikkusen rekvisiittaa ja kuvia. Saa nähdä raaskiiko isäukko vaan luopua laukustaan. (Passais vanteiden väriin !)
Tässäpä kuva tulevasta suunnitelmasta : http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=IMG_1746.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=rinkka.jpg
Ja rekkarin valot on xenonledi.com.istä Mutta saahan niitä tilattua motonetistäkin. Tosin et siihen poloon lähtis laittamaan, mieluummin vaikka kusenpolttamaa kun lediä ;)
Onneksi mullakin on sen verran jotain tyylitajua etten tosiaankaan ajatellut ikäloppuun poolooni sellaisia hommata, sillä kohde olisi isoveljen pasuuna, kun tahtoo polttaa noita normaalipolttimoita.
Laukku kyllä jakaa molemminpuolisia mielipiteitä, itsestäni tuo voisi sopiakkin, mutta harkitsisin että tekisit noiden kattotelineiden väliin vaikkapa teemaan sopivat alumiiniset/rosteriset välirivat. (hankalasti selitetty, mut jos oot sen kakkakopan golffin nähny SLN, missä kyseiset on puusta..) ;)
Laukku kyllä jakaa molemminpuolisia mielipiteitä, itsestäni tuo voisi sopiakkin, mutta harkitsisin että tekisit noiden kattotelineiden väliin vaikkapa teemaan sopivat alumiiniset/rosteriset välirivat. (hankalasti selitetty, mut jos oot sen kakkakopan golffin nähny SLN, missä kyseiset on puusta..) ;)
alkopahan ainakin puhuttelemaan heti kun tekee jotakin poikkeuksellista :D
Laukku lähtee varmasti, ei oikein käy noin pitkään saatikka uuteen autoon. Eikä se edes ole kiinni viellä, kalikseen on kuitenkin tarkoitus matkata laukku katolla, ihan vaan siksi että joku edes huomaisi tuonkin traktorin. Tein laukun sisäpohjaan tänään vanerin ja laitoin läpipultit valmiiksi pantoihin jolla laukku puristetaan telineisiin. Tarkoitus on laittaa laukun sisään tilpehööriä, ja pari kuvaa ilman noita telineitä ja ne saatetaan näkyville kromisen rodin tukiessa laukun kantta auki parkissa.
Ja kyllä ymmärsin mitä grapl tarkoitti välirivoilla, oon sen laten gakkiksen ihaillu varmaan lähempää kun oot ite päässy näkemään.. mutta ei, ei tuohon nyt mitään ihmeellisiä virityksiä käydä tekemään. Laukku vaan katolle että saadaan tilpehöörit ja kuvia kaveriporukan rakennelmistakin esille :D Siinäpähän tuleevat ihmettelemään mitä sieltä löytyy(, jos nyt ees mitään löytyy..tuningpoisto tarra sieltä tulee ainakin löytymään!)
Eli nyt auto ainakin liikkuu ilman tuota kammotusta :D
Ja vanteista, onhan ne bebsit paremmat, tietenkin, ovat vaan omaan silmään tuuman liian pienet ja ei jostain syystä istu. Ei nuo nykyisetkään hyvät viellä ole, mutta täyttää jo kaaria ainakin paremmin. Leveämmät ja haluttavammat vanteet on etsinnässä kun vaan ois rahaa. Bebsit on nyt ae92 rollan alla, 110tkm ajettu helmi tykkää kiillellä niiden päällä. Talveksi ne kuitenkin rengastetaan taas cordobaan.
Lisäksi se bebsien hopea ei jotenkin miellytä MINUN silmääni, rikkoo auton värimaailmaa. Ja ettei toisten tarvitse sano, niin sanon että saisihan ne tietenkin maalattua....
Laukku lähtee varmasti, ei oikein käy noin pitkään saatikka uuteen autoon. Eikä se edes ole kiinni viellä, kalikseen on kuitenkin tarkoitus matkata laukku katolla, ihan vaan siksi että joku edes huomaisi tuonkin traktorin. Tein laukun sisäpohjaan tänään vanerin ja laitoin läpipultit valmiiksi pantoihin jolla laukku puristetaan telineisiin. Tarkoitus on laittaa laukun sisään tilpehööriä, ja pari kuvaa ilman noita telineitä ja ne saatetaan näkyville kromisen rodin tukiessa laukun kantta auki parkissa.
Ja kyllä ymmärsin mitä grapl tarkoitti välirivoilla, oon sen laten gakkiksen ihaillu varmaan lähempää kun oot ite päässy näkemään.. mutta ei, ei tuohon nyt mitään ihmeellisiä virityksiä käydä tekemään. Laukku vaan katolle että saadaan tilpehöörit ja kuvia kaveriporukan rakennelmistakin esille :D Siinäpähän tuleevat ihmettelemään mitä sieltä löytyy(, jos nyt ees mitään löytyy..tuningpoisto tarra sieltä tulee ainakin löytymään!)
Eli nyt auto ainakin liikkuu ilman tuota kammotusta :D
Ja vanteista, onhan ne bebsit paremmat, tietenkin, ovat vaan omaan silmään tuuman liian pienet ja ei jostain syystä istu. Ei nuo nykyisetkään hyvät viellä ole, mutta täyttää jo kaaria ainakin paremmin. Leveämmät ja haluttavammat vanteet on etsinnässä kun vaan ois rahaa. Bebsit on nyt ae92 rollan alla, 110tkm ajettu helmi tykkää kiillellä niiden päällä. Talveksi ne kuitenkin rengastetaan taas cordobaan.
Lisäksi se bebsien hopea ei jotenkin miellytä MINUN silmääni, rikkoo auton värimaailmaa. Ja ettei toisten tarvitse sano, niin sanon että saisihan ne tietenkin maalattua....
Eilen tuli kävistyä kuopiossa ja tosiaankin laukku katolla kuten alunperin oli tarkoituskin.. Hyvin tuntui ihmisiä puhuttavan laukku katolla mutta kyllähän tänne puhetta sopii :D
Sln-kpo matka mentiin passat, vento, IV variant, cordoba ja cordoba vario järjestyksellä, meikäläisen letkanpää rooli johtui varmastikkin katolla olleesta tuulenvastuksesta :(
Pohjapanssarin kuidutan uusiks ja sit pitäs niitata siihen poppareilla peltiä öljypohjan kohdalle.. Ihan vaan kipinäsuihkujen toivossa !
Pari kuvaa kuopiosta:
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/IMG_1838.jpg?t=1244975238
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=IMG_1756.jpg
Sln-kpo matka mentiin passat, vento, IV variant, cordoba ja cordoba vario järjestyksellä, meikäläisen letkanpää rooli johtui varmastikkin katolla olleesta tuulenvastuksesta :(
Pohjapanssarin kuidutan uusiks ja sit pitäs niitata siihen poppareilla peltiä öljypohjan kohdalle.. Ihan vaan kipinäsuihkujen toivossa !
Pari kuvaa kuopiosta:
http://i716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/IMG_1838.jpg?t=1244975238
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=IMG_1756.jpg
kirjottelen lämpimikseni. Edestä renkaat pilalla, osaltaan keväisen aurauksen johdosta, osalta raskaan kaasujalan.. Barum bravuris2 tulossa aurora k103.sien tilalle eteen.. siinä missä aurorat makso 250 parilta niin barumit oli 128€ parilta. Barumit oli tm.n testissä, arvosana 8.4, aurorasta en oo ees testejä nähny.
Kaupat kesken polon takakontista, puskurista ja takavaloista.. Ens keskiviikkona pitäs lähtee tulemaan. Kontti menee ainakin kiinni, valoja en oo edes ajatellu laittaa mut puskurista en viellä tiedä. Voi olla vakio puskin parempi kun polosessa ei ole tuota listaa.. Katotaan nyt tuleeko osat savonlinnaan asti, mut photoshoppailut on ainakin vakuuttanu siitä että herkulta näyttäs. OEM, ei tuning.
Haitari vuotaa taas, johtunee siitä että laahannu välillä maahan. Joulukuussa vaihdettu. Tarvikkeet ei vaan kestä ? ..etupäästä piti pohjaanlyöntikumetkin uusia, ihmettelin kun keula tippu alemmaks.. makas ilmeisesti kumilla. Kaarien pokkauksen rullautu auki, onneks ei enempää vahinkoa.
...kohta pitäs ruostevikojenkin kadota kun keulassa ei oo merkkiä ja takapaksiinkin tulee volkkarin pyörylä..khihihi..
-kiittijakuitti
Kaupat kesken polon takakontista, puskurista ja takavaloista.. Ens keskiviikkona pitäs lähtee tulemaan. Kontti menee ainakin kiinni, valoja en oo edes ajatellu laittaa mut puskurista en viellä tiedä. Voi olla vakio puskin parempi kun polosessa ei ole tuota listaa.. Katotaan nyt tuleeko osat savonlinnaan asti, mut photoshoppailut on ainakin vakuuttanu siitä että herkulta näyttäs. OEM, ei tuning.
Haitari vuotaa taas, johtunee siitä että laahannu välillä maahan. Joulukuussa vaihdettu. Tarvikkeet ei vaan kestä ? ..etupäästä piti pohjaanlyöntikumetkin uusia, ihmettelin kun keula tippu alemmaks.. makas ilmeisesti kumilla. Kaarien pokkauksen rullautu auki, onneks ei enempää vahinkoa.
...kohta pitäs ruostevikojenkin kadota kun keulassa ei oo merkkiä ja takapaksiinkin tulee volkkarin pyörylä..khihihi..
-kiittijakuitti
Uus tärinähaitari, öljyt ja eturenkaat tuli pajotettua viimekuussa just ennen motoparkkia, ja siellähän sitä piti käydä häpeämässä ihan radalla asti. Tosiaankin 500€.n Aurorat ei ollu mielestäni kovinkaan laadukkaat vaan kuluivat alta noin 10tkm ajolla. Tilasin eka 2 uutta Barum bravurista mut saman tein kun ne sai eteen alle huomasin et takana onkin yhtä lohduton tilanne ja sisälaidat on paljaana. Oottelen taakse samanlaisia bravuris2.sia.
Muita murheita:
-Kattonäyttö meni takuuvaihtoon
-Murroksen suojakumen klemmari petti
-Kontin S logo vietiin
-Polon kontti ei koskaan tullutkaan.
-Takana hajosi kauhukahva känniapinan johdosta (52€!)
Näistä on onneks päästy yli ja lohdutukseks tummensin edestä tuikut ja sopivasti sattui olemaan pariton määrä volkkarin pöläreitä joista yhdestä otin volkkarin logon perää koristamaan. Lisäks tuli laitettua vanhan cordoban etulippa, vinkkinä vaan että ei mene suoraan.. sovittaessa rälläkkä ja kolvi huutaa hoosiannaa.
Lopuksi kuva keulasta (ihanasti paistaa punainen Pirkka logo maskista :DD)
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC00986.jpg
Muita murheita:
-Kattonäyttö meni takuuvaihtoon
-Murroksen suojakumen klemmari petti
-Kontin S logo vietiin
-Polon kontti ei koskaan tullutkaan.
-Takana hajosi kauhukahva känniapinan johdosta (52€!)
Näistä on onneks päästy yli ja lohdutukseks tummensin edestä tuikut ja sopivasti sattui olemaan pariton määrä volkkarin pöläreitä joista yhdestä otin volkkarin logon perää koristamaan. Lisäks tuli laitettua vanhan cordoban etulippa, vinkkinä vaan että ei mene suoraan.. sovittaessa rälläkkä ja kolvi huutaa hoosiannaa.
Lopuksi kuva keulasta (ihanasti paistaa punainen Pirkka logo maskista :DD)
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC00986.jpg
Oon tässä kirjotellu itelleni näitä postauksia jo muutamaan kertaan, ei näytä herättävän kommentteja. Johtunee auton mitäänsanomattomuudesta.
Jotakin kuitenkin taas tehty. Pikku äksidentin johdosta v.alapalkki, etuvakaaja,öljypohja ja vanteet uusiin.. muitakin lieveilmiöitä on tärskyn johdosta mutta mikään tuskin on pysyvää.
taakse laitoin uudet jarrusylinterit kun vanhoista ei enää ilmaruuvit auennut. Rauhalliesesti tehtynä parin tunnin homma ja molemmilla laidoilla oli toimivat ja uutta vastaavat jarrut. Palat kun oli vaihdettu jo talvella.
Tilasin eteen 7.5x16 et 35 (+ 8mm spacer) ja taakse 9x16 borbet T.t.
Nyt auto taas näyttää hieman asiallisemmalta.
Tarkoitus teipata katto mustaks sopivan teipin löytyessä...
Mielessä pyörinyt vr6/gti punamustat penkit eteen ja taakse...
-Edellä mainitut samassa listassa yhä etsinnän alla olevan polon kontin ja siloitettavan etupuskurin kanssa.
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC01025.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC01012.jpg
Jotakin kuitenkin taas tehty. Pikku äksidentin johdosta v.alapalkki, etuvakaaja,öljypohja ja vanteet uusiin.. muitakin lieveilmiöitä on tärskyn johdosta mutta mikään tuskin on pysyvää.
taakse laitoin uudet jarrusylinterit kun vanhoista ei enää ilmaruuvit auennut. Rauhalliesesti tehtynä parin tunnin homma ja molemmilla laidoilla oli toimivat ja uutta vastaavat jarrut. Palat kun oli vaihdettu jo talvella.
Tilasin eteen 7.5x16 et 35 (+ 8mm spacer) ja taakse 9x16 borbet T.t.
Nyt auto taas näyttää hieman asiallisemmalta.
Tarkoitus teipata katto mustaks sopivan teipin löytyessä...
Mielessä pyörinyt vr6/gti punamustat penkit eteen ja taakse...
-Edellä mainitut samassa listassa yhä etsinnän alla olevan polon kontin ja siloitettavan etupuskurin kanssa.
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC01025.jpg
http://s716.photobucket.com/albums/ww168/tuomas_photo/?action=view¤t=DSC01012.jpg
Tullut vähän harvemmin täällä päivitettyä tätä auton tilannetta. Jokatapauksessa lyhyt kertaus mitä tässä nyt viime aikoina tapahtunut:
-Auto nostettu (+3.5cm) talvikorkeuteen ja bbs.ät rengastettu 195/50/15 X-ice north kumeilla.
-Vaihdelaatikkoon vaihdettu uudet öljyt epämääräisen korahtelun vuoksi(, mutta vika onkin kytkimessä..)
-Soittimeksi vaihdettu pioneerin DVH-4100ub + DEQ 6600 signaaliprossu joka tosin odottaa asentamista.
-Ovet äänieristetty
-Vaihdettu vr6 venton penkit eteen sekä taakse ja oviverhoilut vaihdettu mustiin. Pisteosia maalattu mustaksi.
-Kattopelti teipattu mustaksi, tehdään uusiksi muutaman pienen virheen vuoksi.
Tuolla tulee päiviteltyä useammin
http://www.nopokemonshit.com/projektit-f4/cordoba-vario-pirkka-vw-t277.htm
-Auto nostettu (+3.5cm) talvikorkeuteen ja bbs.ät rengastettu 195/50/15 X-ice north kumeilla.
-Vaihdelaatikkoon vaihdettu uudet öljyt epämääräisen korahtelun vuoksi(, mutta vika onkin kytkimessä..)
-Soittimeksi vaihdettu pioneerin DVH-4100ub + DEQ 6600 signaaliprossu joka tosin odottaa asentamista.
-Ovet äänieristetty
-Vaihdettu vr6 venton penkit eteen sekä taakse ja oviverhoilut vaihdettu mustiin. Pisteosia maalattu mustaksi.
-Kattopelti teipattu mustaksi, tehdään uusiksi muutaman pienen virheen vuoksi.
Tuolla tulee päiviteltyä useammin
http://www.nopokemonshit.com/projektit-f4/cordoba-vario-pirkka-vw-t277.htm
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa