175tkm ja sisusta rikki?
Valvoja: ffp jäsenet
175tkm ja sisusta rikki?
Eli ostamassa neloskoppasta GTI Golffia ja kuskinpenkin vasen reuna, kangas rikki siitä kohtaa mistä se yleensäkkin hajoaa ekana mutta mittarissa vasta 175tkm.
Millä kilometreillä yleensä alkaa kangas olemaan puhki noista gti:n sporttijakkaroista?
Millä kilometreillä yleensä alkaa kangas olemaan puhki noista gti:n sporttijakkaroista?
Mulla on audin mittarissa jo 300tkm ja siinäkään ei orkkis sisustasta ollut vielä verhoilu varsinaisesti rikki. Tosi kulunut se oli ja ihan siinä rajoilla koska repeää, mutta kasassa oli vielä. Kyllä tuo viittaa siihen, että joko mittarissa todellisuudessa paljon enemmän tai sitten on kaveri käyttäny jotain sellasia vaatteita joissa joku terävän tapainen ollu sillä kohtaa ja kuluttanut,repinyt kankaan rikki ennen aikojaan...
Mulla on noi 98 tehdyt penkit korjattu jo kahdesti, vaikka vasta 150tkm niillä ajettu, Kyse on puhtaasti kuinka monta kertaa autosta on poistuttu ja miten, ja minkä kokoinen kuljettaja autolla on ollut, joku heinänkorsi kuskina, niin ei kulu penkki ikinä, yli 100kg mies kuskina niin, johan rupeaa kulumaa olemaan. Jos pitää etsiä kilometreille sisustasta viiteitä niin joutuu katsomaan kyllä autoa muutenkin kuin penkin osalta.
GTi;n nahkaratti voi olla jo vähän reilun 100tkm ajettuna ihan entinen tai sitten kuin uusi, kaikki on kiinni siitä ihmisestä kun autoa aikaisemmin ajanut, sormukset ja ratin käsittely vaikuttaa myös paljon, pahinta on jos rattia pyörittää kämmenellä, sillä saa ratin kulumaan hyvin.
GTi;n nahkaratti voi olla jo vähän reilun 100tkm ajettuna ihan entinen tai sitten kuin uusi, kaikki on kiinni siitä ihmisestä kun autoa aikaisemmin ajanut, sormukset ja ratin käsittely vaikuttaa myös paljon, pahinta on jos rattia pyörittää kämmenellä, sillä saa ratin kulumaan hyvin.
Yleensä penkin toppauksen perseen kohdalta kuluttaa rikkoutunut vaahtomuovi penkin sisällä, vaahtomuovin alla on joku rautakehikko joka hankaa verhoiluun reijän.. Laakkoselta saa recaroihin korjaus sarjoja mut hinnat on aika suolaset. Sporttipenkit yleesä on semmosia ettei niistä kilometrejä pysty kattomaan,kuten edelliset kirjottajat on todenneet et onse vaan niin paljon perseenmuodosta ja koosta kiinni=)
Esim mulla oli 01 a4 s-line aj.250tkm ja ostin ekalta omistajalta niin penkit oli uuttavastaavat,mutta tosin omistaja oli aikamoinen riuku "jalat oli ku kaks tikkuu ja vähän räkää valissä!
Esim mulla oli 01 a4 s-line aj.250tkm ja ostin ekalta omistajalta niin penkit oli uuttavastaavat,mutta tosin omistaja oli aikamoinen riuku "jalat oli ku kaks tikkuu ja vähän räkää valissä!
Itse vein verhoilijalle sopivat pätkät paksua kumiletkua, jotka laitettiin reisitukitankojen päälle estämään vaahtomuovin ja kankaan rikkoutuminen.
Kangasta ainakin tuolla pienen lätäkön takana saa ihan merkkiliikkeestä, mutta en tiedä miten täällä on asiat.
Uusi istuinosan vaahtomuovi oli muistaakseni jotain 150e luokkaa.
Kangasta ainakin tuolla pienen lätäkön takana saa ihan merkkiliikkeestä, mutta en tiedä miten täällä on asiat.
Uusi istuinosan vaahtomuovi oli muistaakseni jotain 150e luokkaa.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”