Alkanut tuo kakkiksen laatikko tökkiä ja tilalle tarvis saada uusi.
Itse en niin paljon perehtynyt kakkiksiin (kun talviautona vain), että saisko tämän 4lovisen tilalle vaikka 5lovisen? Kone siis 1.3 kaasari..
Ja sit samaan topiciin, että löytyykö jostain kakkikseen mallikohtaista asennussarjaa lisäkaukovaloille?
PS. Saa tarjota Comet FF200 privana...
Mistä laatikko -89 golfiin? (+lisävaloista kysymys)
Valvoja: ffp jäsenet
Noissa pikkulohkoissa (eli 1.3-koneissa) on 084-tyyppinen laatikko kun kaikissa muissa on 020-tyyppinen (automaatit 010 ja spesiaalimalleissa 02A). 084-tyyppisiä ei ole kuin 4-vaihteisina. Kakkiksissa on ollut myös 085-vaihteistoja jotka on 5-vaihteisia mutta en tiedä sopiiko ne suoraan 084:n tilalle. Olettaisin että sopii.
Tuplavalomaski löytyykin jo, mutta mielestäni aivan sika huonot valot... Tulossa todennäköisesti Comet FF300 keulalle. Koitetaan, jos joku yleismallinen rekisterikilven taakse tuleva kiinnityssysteemi sopii.
Laatikosta olisi hyvä saada vielä varmistusta, että onnistuuko 5v laitto kohtuu pienillä muutoksilla.
Laatikosta olisi hyvä saada vielä varmistusta, että onnistuuko 5v laitto kohtuu pienillä muutoksilla.
kyllä sinne kakkisen 1,3 koneen jatkoksi on olemassa 5v askia joka menee paikalleen ihan suoraan.
Itse aikoinaan n -94 tai -95 vuonna askartelin hajonneen 4v askin tilalle 5v-lootan, eikä siinä ollu muuta kun entinen pois ja uutta tilalle.
Tarkempia yksityiskohtia ei kyllä enää muista mutta romuttamolta ostin laatikon ja jostain -90 mallisesta 1,3sta se oli peräisin...
Itse aikoinaan n -94 tai -95 vuonna askartelin hajonneen 4v askin tilalle 5v-lootan, eikä siinä ollu muuta kun entinen pois ja uutta tilalle.
Tarkempia yksityiskohtia ei kyllä enää muista mutta romuttamolta ostin laatikon ja jostain -90 mallisesta 1,3sta se oli peräisin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”