Emäntä tossa soitteli että, golfauton kytkin oli aamulla temppuillut.
Vikakuvaus: (naisen suusta)
"Joitain kertoja ei meinannut poljin nousta ylös, vaan jouduin jalalla vetämään polkimen yläasentoon"
Herää kysymys, onko kokemuksia? Työ- vai pääsylinteri? Joku muu mikä?
Kiitoksia avusta.
Edit. Ja autona toi profiilin kehonsiirrin eli vm. 01 Golf IV 110kw TDi 4motion.
Golf IV ja kytkinpoljin ei meinaa nousta ylös.
Valvoja: ffp jäsenet
Täytyy tutkia kun kerkee tallille käymään... Toivon kyllä, että vika löytyis jostain muualta kun työsylinteristä. Sekun tuppaa olemaan kohtuullisen urakan takana näissä nelosmallin golfautoissa, eli salkku alas jne. Ja tietenkään toi 4motion taikasana ei helpota asiaa.
Täytyy tutkia, toi lattiamatto teoria kyllä kuulostaa tässä tapauksessa hieman kaukaa haetulta, koska original kangasmatto on "nastoilla" kiinni lattiassa ja täten ei pitäisi päästä liikkumaan väärään koloon.
Täytyy tutkia, toi lattiamatto teoria kyllä kuulostaa tässä tapauksessa hieman kaukaa haetulta, koska original kangasmatto on "nastoilla" kiinni lattiassa ja täten ei pitäisi päästä liikkumaan väärään koloon.
Omassa kulkineessa myös tekee moista joskus, kylmällä ilmalla.
Lämpimällä ilmalla tai auton ollessa lämmin ei koskaan.
JA tuntuu polkimessa ihan selvä pykälä, mihin ylöspäin noustessa "tarttuu". Pitää jalalla nostaa alta että nousee tarpeeksi ylös, napsahtaa selvästi kun nostaa jalalla jumittavan kohdan yli.
Kun jumittaa pohjaan niin liikevara riittää juuri ja juuri kytkimen irrottamiseen kun polkee polkimen aivan lattiaan.
Lämpimämpiä ilmoja odotellessa....
Lämpimällä ilmalla tai auton ollessa lämmin ei koskaan.
JA tuntuu polkimessa ihan selvä pykälä, mihin ylöspäin noustessa "tarttuu". Pitää jalalla nostaa alta että nousee tarpeeksi ylös, napsahtaa selvästi kun nostaa jalalla jumittavan kohdan yli.
Kun jumittaa pohjaan niin liikevara riittää juuri ja juuri kytkimen irrottamiseen kun polkee polkimen aivan lattiaan.
Lämpimämpiä ilmoja odotellessa....
Noniin, yritin hieman tekohengittää tota, katsotaan jatkuuko temppuilu kun ilmat taas viilenee.
Vaihtelin nesteet kytkin -ja jarrunesteet. Laskeskelin jos neste on jo ~7v käytettyä ja seassa olis jo sen verran vettä, että alkais jäätämään pakkasessa. Tiedän, ehkä hieman kaukaa haettua mutta katellaan nyt mitä tuleman pitää.
Vaihtelin nesteet kytkin -ja jarrunesteet. Laskeskelin jos neste on jo ~7v käytettyä ja seassa olis jo sen verran vettä, että alkais jäätämään pakkasessa. Tiedän, ehkä hieman kaukaa haettua mutta katellaan nyt mitä tuleman pitää.
Tänä aamuna oli kytkytinpoljin jäänyt lattiaa vasten tuossa meidän Golfissa. Kytkin on viimetalvena jo oireillut kylmillä keleillä, mutta nyt lämpötilan ollessa nollassa se oli juminut. Menin paikalle ja vetäisin sen ylös kädellä ja meno jatkui ilman takerteluja. lämpötila oli kerennyt nousta kolmisen astetta. Ilmeisesti näin ollut myös muilla, että kylmillä keleillä jumii?
Itse tutkin ongelmaa tässä lähipäivinä. Mikäli jollain on varmaa tietoa mistä moinen johtuu niin tieto kyllä kelpaisi.
Itse tutkin ongelmaa tässä lähipäivinä. Mikäli jollain on varmaa tietoa mistä moinen johtuu niin tieto kyllä kelpaisi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 48 vierailijaa