Kasettimankka ja Subi
Valvoja: ffp jäsenet
Kasettimankka ja Subi
eli onko mahdollista saada kasettimankkaa ja subia pelittämään yhdessä? kait sitä on ennenvanhaanki ollu sellaisia yhdistelmiä. Sen verran aattenmiehiä,ettei mun autoon mitää Cd soittimia tule! :)
-
- -
- Viesti:
Äiteen autossa on Sonyn kasettisoitin mallia 94-96, ensimmäisiä joissa on kappaleen haku ja irrotettava etupaneeli, tuo oli amerikkaa kun kortin sain, krominauhaisille kaseteille kun nauhotti niin äänenlaatu oli parempi.
Tuon ostin kaverilta kun se hommas Kenwoodin soittimen 10cd:n boksilla, oli pojat mahtava laite.
Helpoiten pääset kun hommaat soittimen jossa edes 1 rca -lähtö, siitä kaapelit subin vahvarille ja kaiutinliittimistä muille.
Ja saahan niitä adaptereita joilla muutetaan kaiutinlähtö rca -lähdöksi.
Tuon ostin kaverilta kun se hommas Kenwoodin soittimen 10cd:n boksilla, oli pojat mahtava laite.
Helpoiten pääset kun hommaat soittimen jossa edes 1 rca -lähtö, siitä kaapelit subin vahvarille ja kaiutinliittimistä muille.
Ja saahan niitä adaptereita joilla muutetaan kaiutinlähtö rca -lähdöksi.
... ja mun '00 -mallin TT:ssä on kasettisoitin ja subbari vakiona. Viimeksi tuli viime talvena fiilisteltyä Himoksen reissulla. Dr Alban oli siellä esiintymässä, niin piti reissuun kaivaa vanhoista kasettikokoelmista ne kaikki hitit.
Lapsena olin kateellinen kun kavereilla oli täyslogiikkaohjatut kasettidekit, vaan nytpä on mullakin sellainen :) Ostin viime vuonna eBaystä kotiinkin Pioneerin kasettidekin.
Lapsena olin kateellinen kun kavereilla oli täyslogiikkaohjatut kasettidekit, vaan nytpä on mullakin sellainen :) Ostin viime vuonna eBaystä kotiinkin Pioneerin kasettidekin.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”