Nyt siis kaipaisin apua tohon kun golf 3:ssa kun vääntää tota lämmönsäätimen säätöpyörää mihin asentoon tahansa niin ei puhaltuvan ilman läpötila muutu miksikään, puhaltaa lämminta mahdollista. Sellainen ominaisuus on myös, että säätö pyörä ei käänny aivan kylmimmän ilman kohdalle, eli jumittaa siellä.. Sama juttu siinä säätöpyörässä mikä säätä sen mihin puhaltuva ilma ohjataan, pyörä ei naksahda siihen kohtaan missä pitäisi puhaltaa tuulilasille.. Elikkä johtuuko tämä, että ei tule viileää ilma säätökoneistosta?
Ja anteeksi sekavasta tekstistä :) Enpä paremminkaan osaa selittää.
Golf 3 lämmönsäädin
Valvoja: ffp jäsenet
mulla on passatissa vastaava vika
Juu mulla on 3b passat 1.8t ja siinä on webasto. Joku kuukaus sit kävi nii että lämmönsäätimelle ei oo enää mitää virkaa, elikkä ei tuu muuta kun kuumaa ilmaa, loppu samalla webaston toimiminenkin. Kelloon tulee valo mut se ei lähde puhaltamaan. Sulakkeet oon kattonu.
onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
missä vika?
onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
missä vika?
En tiedä paskatista, mutta kokemusta löytyy omasta golffista. On ollut sama onkelma, että lämmönsäätöpyörän pyöriminen ei aiheuttanut toimintaa, kabiinaan vaa virtasi koko ajan kuumaa ilmaa. Paneelihan lähti irti aika simppelisti (jonka mukana lähti vähän muutakin) ja sen takanta paljastui kiinnityksestä irronnut vaijeri. Ei muuta ku vaijeri takas paikalleen, varovasti hieman pikaliimaa putkem päälle kiinnityskohtaan, jossa vaijeri kulkee, paketti kasaan ja hymyä huuleen. Sen verran "yksinkertaisia" noi kolmoskoppaset!
Hienosti on pelannu!
Hienosti on pelannu!
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”