Moro vaan!
toss oon aatellu vaihtaa 300D mersun passattiin tai ventoon ni ois mielenkiintosta tietää kuinka paljon on paljon tommosen mittarissa?
ja minkälaisia ongelmia yleesä o ollu kyseisissä autoissa?
mitä kannattaa tarkistaa ostaessa?
kiitosta vaan!
1.9 td paljon ajettuja teill o ja minkälaista ongelmaa ollu?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 58
- Liittynyt: 17.9.2004 21:42
Omassa nyt mittarissa 475tkm, huoltokirja löytyy, "kulutusosia" vaihdettu ja paljon. Muttei merkintää mistään suuremmasta remontista. Joten kai nuo ihan hyvin kestää. Mitä nyt mieleen tulee tarkastamista, niin ettei kampuran pyörä vipata, ettei tee painetta jäähdytysjärjestelmään jne perusjutut. Viisaammat varmaan osaa enemmän tuohon asiaan neuvoa.
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Älä vaihda Mersua Volkkariin,tai saat sää vaihtaa,mutta jossain vaiheessa sulla on taas Mersu.
Kokemusta nimittäin tuosta,jos Mersulla ajellut ja vaihtaa johonkin muuhun merkkiin,niin heti kohta pitää Mersu saada takas.
Mulla käytössä pari Mersuu ja kolme Volkkaria.
Ei sen puoleen,kestäviä koneitahan noissa volkkareissakin on.
Naapurilla Toledo 1.9d,ajettu 530tkm.Koneelle ei ol tehty mitään,ainoastaan jakohihnaa vaihdeltu.Alkup.vesipumppu,kytkin,laturiin on vaihdettu laakerit.On kyllä ihme kone ollu!
Kokemusta nimittäin tuosta,jos Mersulla ajellut ja vaihtaa johonkin muuhun merkkiin,niin heti kohta pitää Mersu saada takas.
Mulla käytössä pari Mersuu ja kolme Volkkaria.
Ei sen puoleen,kestäviä koneitahan noissa volkkareissakin on.
Naapurilla Toledo 1.9d,ajettu 530tkm.Koneelle ei ol tehty mitään,ainoastaan jakohihnaa vaihdeltu.Alkup.vesipumppu,kytkin,laturiin on vaihdettu laakerit.On kyllä ihme kone ollu!
Riippuu todella paljon käyttäjästä. Miten nuo kestää.
Itellä nyt tuo 2000 vuotinen 1.9 Tdi AGR golffi, viimeset 15tkm lastutettuna. Mittarissa 390tkm !
Turbo - Alkuperäinen
Kytkin - Alkuperäinen
Vaihteisto - Alkuperäinen
Kaikki huollot tehty ajallaan LAAKKOSELLA. siis aivan kaikki.
Kytkin ei luista sitten yhtään, turbo tosin vähän viheltää :D Mutta sillä mennään. Just käytin leimalla -> laakista läpi ja kaikki päästö arvot täydellisiä. Jarrujen heitto edessä, takana kuin käkkärilläkin. 0 ! Siis kaikissa se ero oli 0. Vähän pelotti ostaa ton verran ajettu, mutta ei noita taida ajamalla rikki saada, kunhan pitää "järjen" päässä.
Itellä nyt tuo 2000 vuotinen 1.9 Tdi AGR golffi, viimeset 15tkm lastutettuna. Mittarissa 390tkm !
Turbo - Alkuperäinen
Kytkin - Alkuperäinen
Vaihteisto - Alkuperäinen
Kaikki huollot tehty ajallaan LAAKKOSELLA. siis aivan kaikki.
Kytkin ei luista sitten yhtään, turbo tosin vähän viheltää :D Mutta sillä mennään. Just käytin leimalla -> laakista läpi ja kaikki päästö arvot täydellisiä. Jarrujen heitto edessä, takana kuin käkkärilläkin. 0 ! Siis kaikissa se ero oli 0. Vähän pelotti ostaa ton verran ajettu, mutta ei noita taida ajamalla rikki saada, kunhan pitää "järjen" päässä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa