Kärjellinen sytytys kärjettömään

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

kupukka
-
Viestit: 454
Liittynyt: 18.11.2004 10:01

Kärjellinen sytytys kärjettömään

ViestiKirjoittaja kupukka » 23.10.2008 13:42

Mitäs mieltä olette onko kannatava toimenpide vaihtaa kärjellinen sytytys kärjettömään? Autona profiilin kulkine. Olen katsellut http://www.hot-spark.com/ että tuolla konversiolla pääsisi "helpoiten" kärjettömään, kun ei tarvi mitään muita bokseja laittaa. Onko kokemuksia tuollaisista kiteistä?

Yleisesti käynnistys ilmeisesti paranee kärjettömillä ja myös bensankulutus laskee.

evinrude
-
Viestit: 389
Liittynyt: 14.8.2008 17:54

ViestiKirjoittaja evinrude » 23.10.2008 15:51

Varmaan ihan asiallinen laite korvaamaan kärjet. Valitettavasti ei vain ole saatavilla profiilisi kulkineeseen joka on 10mm jakajan akselilla. Taitaisi olla foorumilaisilla myynnissä kärjetön jakaja ja johtosarja+ohjainlaite ??

kupukka
-
Viestit: 454
Liittynyt: 18.11.2004 10:01

ViestiKirjoittaja kupukka » 23.10.2008 16:09

Hyvä huomio. Taitavat olla 14mm akselille. No pitää vielä kysellä jos sattuu löytymään 10mm versiona.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 23.10.2008 16:39

Jos verrataan kunnossa olevaan kärjelliseen, niin mitään huomattavaa hyötyä ei tuosta saa. Huoltovapaus on ainoa positiivinen asia.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot] ja 32 vierailijaa