Pitääpäs tänne laitella pitkästä aikaa taas jotain tarinaa kun olen viihtynyt viimeiset 2vuotta tuolla Ocf;n puolella. Ensimmäisenä autona olleesta polosta tuli joskus tarinoitua, jonka jälkeen muutama ooppeli ollut ja edelleen on yksi http://s80.photobucket.com/albums/j161/ ... party2.jpg
No tarinoidaanpa nyt sitten paluusta volkkareiden pariin. Kaveripiirissä lisääntynyt volsujen määrä sai sitten minutkin hankkimaan kyseisen yksilön ja pitkää haaveissa ollut kakkis tuli haettua Oulusta. Auto oli menossa thaimaalaisten marjastajien käyttöön muttei ollut kelvannut, koska auto oli muka liian matala ja kansipahvi oli entinen. Huomasin auton nettiautossa ja sopivan halpa hinta sai sitten mielenkiinnon kasvamaan. Vähän yhteydenottoa ja kaupat tuli oikeastaan sovittua. Nokka kohti Oulua ja treffit myyjän kanssa. Auto osottautui vähän huonommaksi mitä olin odottanut mutta päätin ostaa sen. Ajamalla kotia ja samantien remonttiin. Auton vaihdettiin kansipahvi, venttiilinkopantiiviste, öljyt ja nesteet. Sen jälkeen pieni kaasarin säätö ja testille. Remontti oli onnistunut joten ei muuta kun kovaa ajoa. Tarkoitus olisi talvi ajella tällä setillä ja kun kesä saapuu niin alkaa kunnostus. No joo, Formel K pitää laittaa tilaukseen. Mutta eipä sen enempää höpinöitä. Tosiaan ja vuosimalli on -89, kone tiukka 1.6 ja perus tuunaukset joku tehnyt. Itse laitoin nuo 15" BBS.t. Tässäpä pari kuvaa joten katsokaa ja kommentoikaa. Kaikki palaute otetaan vastaan ja jos auto on tuttu saa kertoa historiaa :)

ps. uudet umpiot ja maskilippa laitettu tilaukseen.