Cometic multi-layer
Valvoja: ffp jäsenet
Cometic multi-layer
Ootteko asentanu nuita monikerrosmetallitiivisteitä ihan "kuivana" vai kuinka? Jenkkiporukat suihkuttaa tiivisteen kuparitahnaspraylla ennen asennusta, mikähän tuossa on ideana?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
ei saa joka kaupasta ja tuo on nimenomaan tarkoitettu kannen tiivisteen väliin,tai oikeastaan pintoihin..hurjimmat ovat jopa purkaneet monikerros tiivisteitä ja laskeneet kerrosten väliin.
Omasta sen verran kokemuksia ett tuo on toimiva tuote jos on tiivisteessä pito ongelmia,vaikka hieman isomilla ahdoilla = )
jopa turbon ja pakosarjan tiivisteen pintoihin on tuota tullut suhuteltua ja aina on pitänyt,jopa 2.8 ahdoilla = ))
Omasta sen verran kokemuksia ett tuo on toimiva tuote jos on tiivisteessä pito ongelmia,vaikka hieman isomilla ahdoilla = )
jopa turbon ja pakosarjan tiivisteen pintoihin on tuota tullut suhuteltua ja aina on pitänyt,jopa 2.8 ahdoilla = ))
Cometicista vielä...
Löysin Cometicin sivuilta tiedon:
MLS Head Gaskets are comprised of two embossed viton coated stainless steel outer layers and a variable stainless center layer.
Eli jos siinä on Viton-pinta, niin tuskin tarvii enää lisäksi mitään "kupariliimaa". Laitan siis kuivana kiinni.
MLS Head Gaskets are comprised of two embossed viton coated stainless steel outer layers and a variable stainless center layer.
Eli jos siinä on Viton-pinta, niin tuskin tarvii enää lisäksi mitään "kupariliimaa". Laitan siis kuivana kiinni.
Cometicista
Löyty pieni ohjelappu pakkauksesta. Asennusohjeessa on pinnanlaatuvaatimus. Ja myös suositus, että asennetaan kuivana. Eli jos pinnat riittävän sileät, toimii kyllä ilman lisäainetta. Cometic MLS:n pinnassa oleva viton-kerros lienee niin ohut, ettei se pysty täyttämää isoja virheitä.
Tuntuu siltä, että jos pinnat on vähänkin huonot, ei kannata Cometicciin rahojaan laittaa. menee hienot viton-kalvot harakoille jos niitä tarvii kuparilla läträtä.
Tiiviste menossa 16v . Alla speksejä:
-Kansi portattu/modattu PL
-Lohko 8v gti EV+oil scraper-levy
-Wössner 82,5
-Bildon motorsport Rev-lite kanget
-Weber DCOE 45
- CatCams nokat+ti-retainerit
- Bildon sport jouset
-Light weight hydraulit
-Kevennettu+tasapainotettu
-ym.ym.
Eli vanhan liiton viritys.
Tuntuu siltä, että jos pinnat on vähänkin huonot, ei kannata Cometicciin rahojaan laittaa. menee hienot viton-kalvot harakoille jos niitä tarvii kuparilla läträtä.
Tiiviste menossa 16v . Alla speksejä:
-Kansi portattu/modattu PL
-Lohko 8v gti EV+oil scraper-levy
-Wössner 82,5
-Bildon motorsport Rev-lite kanget
-Weber DCOE 45
- CatCams nokat+ti-retainerit
- Bildon sport jouset
-Light weight hydraulit
-Kevennettu+tasapainotettu
-ym.ym.
Eli vanhan liiton viritys.
En ihan usko että tavallinen kuparispray toimisi samalla tavalla kuin tuo VHT:n kama.. Tavallinen kuparispray ei ainakaan muutu liimaisen tahmeaksi kahdessa minuutissa niinkuin toi kuvan tavara
Tohon en otan kantaa, kun en tiedä. Mutta hyvin on toiminu ihan tavan kuparisprei..
Tiiviste menossa 16v . Alla speksejä:
Tähän taas sellanen etten varmaksi tiedä mitä cometicci maksaa mutta ihan tavallisen PG:n pelti "paffin" saa n.50€ hintaan ja on kuulemma koeponnistettu aika kovissakin lukemissa, kestää..
Cometicista
Eihän tollanen vapariviritys välttämättä mitään Cometiccia tarttis, varmaan toimis vaikka Motonetin tilkkeellä, mutta sattui nyt tulemaan sopivasti rapakon takaa halvalla taalalla muitten osien mukana.Jäi hintaa peräti 25 euroo+jotain rahdista.
Eihän tollanen vapariviritys välttämättä mitään Cometiccia tarttis, varmaan toimis vaikka Motonetin tilkkeellä, mutta sattui nyt tulemaan sopivasti rapakon takaa halvalla taalalla muitten osien mukana.Jäi hintaa peräti 25 euroo+jotain rahdista.
Joo, en mä sillä ja jos ei kerran maksanutkaan ton enempää.
Mutta kestää toi alkuperäinen PG:n peltitilke ahdetussakin, koestettu kuulemma yli 500..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 39 vierailijaa