16v Kr kansihommia

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

lade
-
Viestit: 31
Liittynyt: 21.9.2007 15:11

16v Kr kansihommia

ViestiKirjoittaja lade » 10.10.2008 14:58

Kertokaas viisaat virittäjät hyviä neuvoja. Kasatessa Kr-kantta tuli eteen sellainen asia, kun venttiilijousien asennuspituus. Pakoventtiilithän on pidemmät kuin imuventtiilit, josta johtuen pakopuolen venajousien asennuspituus jää huomattavasti pidemmäksi kuin imupuolella. Venttiilijousethan on kaikki samanlaisia, ei ole erikseen imu-ja pakojousia.
Pitäisikö siis shimmata pakopuoli samaan mittaan imupuolen kanssa, vai hyväksyä se tosiasia, että pakopuolelle jää pienemmät seetipaineet.....

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 10.10.2008 17:17

Lukkorenkaiden urien uudelleensorvaus. Tai sopivan paksu aluslevy jousen ja kannen väliin. Paljonko eroa on?

lade
-
Viestit: 31
Liittynyt: 21.9.2007 15:11

Kr kansihommia

ViestiKirjoittaja lade » 10.10.2008 19:51

No joo. Homma ratkesi seetipaineiden mittauksella. Oli ok erilaisista asennuspituuksista huolimatta. Pakopuolelle hyväksyttiin pienempi paine, onhan venttiilikin siellä inan kevyempi(pienempi) kuin imupuolella.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa