3.0 TDI 204HV tyyppiviat

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Taiska-76
-
Viestit: 6
Liittynyt: 25.9.2008 13:29

3.0 TDI 204HV tyyppiviat

ViestiKirjoittaja Taiska-76 » 2.10.2008 11:31

Moi!

Näköjään joutuu tyytymään tuohon ko.ratkaisuun, kun noita 2.0TDI:tä
ei järki hintaa löydy.

Voisiko joku kertoa noitten tyypiviat,mihin kannattaa varautua autoa ostaessa.
Tarkoitus olisi tuo pata a4 vm.2005 nokalle ja quattro.

Kiitokset!

-Taiska-

Pasi H.
-
Viestit: 223
Liittynyt: 29.5.2004 13:51

ViestiKirjoittaja Pasi H. » 3.10.2008 16:30

Nokka-akseleiden säädinvikoja on, krapisee käynnistettäessä. Nokka-akselien ketjuja on mennyt poikki jonka jälkeen harrastetaan kansijumppaa. Alkumalleissa oli keraamiset hehkutulpat -> Katkeaa irroituksessa ja hehkun jämät jää sylinterikanteen kiinni -> Kansijumppaa.

TeeVee
-
Viestit: 32
Liittynyt: 6.4.2006 18:09

ViestiKirjoittaja TeeVee » 5.10.2008 6:43

Eipä niissä tosiaan paljon vikoja ole ollut. Nokka-akselien (oikean puolen) ketjun kiristin pitää kylmänä n.2-3sek krapinaa, jonka jälkeen ääni häviää. Tämäkin ko.vika on ollut alkupään malleissa, uudemissa vikaa ei enää ole.

Ja niiku Pasi.H mainitsikin alkupään malleissa oli myös hehkujen kanssa ongelmia.

Muutamista on turbon sähköinen ohjainlaite mennyt!

Taiska-76
-
Viestit: 6
Liittynyt: 25.9.2008 13:29

ViestiKirjoittaja Taiska-76 » 5.10.2008 7:40

ok. Tuli hommattua vuoden 2005 A4 just tolla padalla. Toivotaan että ois hyvä peli :)
Onko quattro vielä torsenilla toteutettu, eli uskaltaako dynylle ajaa.

Kiitokset vinkeistä.

-Taiska-

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 5.10.2008 11:36

OT:
TorSen AINA pitkittäiskoneissa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa