Hifiä Passattiin

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Wilkku
-

Hifiä Passattiin

ViestiKirjoittaja Wilkku » 4.10.2008 9:53

Apua tarvitaan!

Eli... (minulle) uusi Passat farkku (bg) tuli taloon ja uusi soitin on jo asennettu. Alpinen IDA-X200 on nyt piuhoissa ja hyvin toimii 8Gb tikun kanssa. Kerrassaan loistava peli ja sointi on alkuperäisillä kajareilla.... tarpeeksi hyvä, eli en niitä käy vaihtelemaan.

Alapäätä voisi kuitenkin vielä hieman parantaa, ja sen tehtävän voisi hoitaa Blaupunktin ODsb 8000 aktiivi subi (joka kaapista löytyy). Ei kummoinen, mutta minulle riittävä!

ELI... miten olette vetäneet piuhat farkku passateissa takakonttiin. Tiedetään, että viestejä on vanhoja ja eihän se ole kun "vetää vaan", mutta turha sitä on ruutia keksiä uudelleen, jos tietoa löytyy ennestään (eikä kuvatkaan pahitteeksi ole!)

Mitenkäs sitten tuo virran ja RCA:n vienti samassa nipussa (nimenomaan subbarille)?? Muutamaan autoon olen tämän "virheen" mennyt tekemään, eikä mitään ongelmia ole ollut!!

Kiitoksia jo etukäteen, jos vinkkejä löytyy.

JaniV
-

ViestiKirjoittaja JaniV » 4.10.2008 10:03

Päävirtajohdon ja RCA-Johtojen vetämistä samassa "helmassa" kannattaa välttää.
Se saattaa aiheuttaa häiriöitä ja sitten vituttaa vaihtaa se RCA toiselle puolelle.

Eihän siinä ole mitään ihmeellistä kuin Etsit konehuoneesta tulipellistä reiän (yleensä peitetty kumitulpalla) tuuppaat virtakaapelin siitä läpi, sitten autoon katsomaan missä kaapelinpää näkyy.
Sitten otat kynnysmuovit irti ja uitat virtakaapelin konttiin. Kyllä ne johtojen reitit löytyy kun viitsii katsoa ajatuksella, ja maltilla ettei väännä mitään..

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”