Kellään kokemusta national jarrulevyistä?
Valvoja: ffp jäsenet
Kellään kokemusta national jarrulevyistä?
elikkä otsikon mukaan onko kokemuksia national jarrulevyistä. Myös zimmermanin levyt olis vaihtoehto. Onko jompikumpi parempi, tai joku vastaava vaihtoehto. Pitäs olla uritettu ja tai reitetty, lähinnä ulkonäkö syystä...
Mulla on Zimmermannin reikälevyt Corradossa edessä. Ei ainakaan noista vielä mitään huonoa sanottavaa ole. Joku 25000km noi on tuolla olleet kiinni. Joku jossain joskus (oliskohan ollut täällä forumilla) valitteli että Zimmermannit muka alkaisi reikien kohdalta halkeilemaan, mutta ainakaan mulla ei ole mitään tuohon viittaavaa havaittavissa. Palojakaan noi ei ole pahemmin kuluttaneet.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kahdessa autossa Ferodo DS2000 palat eikä muuta moitittavaa kun että hieman enemmän ne pölyttää ja toisessa autossa tarvittiin kitinäkumit että hiljeni.
Kyllä pysähtyy suomalaisissa nopeuksissa.
Noi läpiporatut jäähdytysreijät on niiden akilleen kantapää. Jos/kun ne halkeaa niin lähtee juuri reijän kohdalta säteen suuntaisesti. Joku valmistaja keksi että jos ei porata läpi asti niin kestäisi paljon paremmin.
Kyllä pysähtyy suomalaisissa nopeuksissa.
Noi läpiporatut jäähdytysreijät on niiden akilleen kantapää. Jos/kun ne halkeaa niin lähtee juuri reijän kohdalta säteen suuntaisesti. Joku valmistaja keksi että jos ei porata läpi asti niin kestäisi paljon paremmin.
^Ei ainakaan täällä ole mitään kieroutumista havaittavissa vaikka on tullut useampikin kuin muutama "kunnon" jarrutus.
Entiset oli ihan perusumpinaiset levyt ja ne olivat hyvinkin kierot kun ne vaihdoin. Että kyllä se levy kuin levy kieroksi voi mennä. Mistä päättelitte että juurikin se rei'itys aiheutti sen kieroutumisen?
Juuri tuota joku uhkaili käyvän aiemminkin ja sen takia olen tarkastellut aina välillä lähemminkin noita levyjä eikä ainakaan vielä mitään ole havaittavissa.
Joten en usko ennen kuin omin silmin sen näen ;)
Noi ATEn palat ei ainakaan entisiin verrattuna pölytä sen enempää. Suht puhtaina pysyy etuvanteet.
Entiset oli ihan perusumpinaiset levyt ja ne olivat hyvinkin kierot kun ne vaihdoin. Että kyllä se levy kuin levy kieroksi voi mennä. Mistä päättelitte että juurikin se rei'itys aiheutti sen kieroutumisen?
Jos/kun ne halkeaa niin lähtee juuri reijän kohdalta säteen suuntaisesti.[/i]
Juuri tuota joku uhkaili käyvän aiemminkin ja sen takia olen tarkastellut aina välillä lähemminkin noita levyjä eikä ainakaan vielä mitään ole havaittavissa.
Joten en usko ennen kuin omin silmin sen näen ;)
Noi ATEn palat ei ainakaan entisiin verrattuna pölytä sen enempää. Suht puhtaina pysyy etuvanteet.
en ole vielä zimmermaneja kieroksi saanut muutaman tuhannnen ajolla vaikka jarruttelut on välillä ihan kohtuullisen voimakkaita, tosin reiät alkaa mennä tukkoon jarrupölystä kohta. pitää käydä tökkimässä ne auki ihan varmuuden vuoksi. mielenkiintoinen ominaisuus on että vanteen pinnojen juureen on alkanu ilmestymään semmoista karkeahkoa jarrupöly jauhoa aika kasat. taitaa nuo reikälevyt tuhota orkkispalat aika nopeasti.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Itsellä ei kokemusta, mutta Saabclubin puolella Nationalin laikkoja on kehuttu. Täältä ainakin saa tilattua:
http://www.tuningstudio.fi/--> Performance jarrulevyt.
http://www.tuningstudio.fi/--> Performance jarrulevyt.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa