En löytänyt haulla vastaavaa joten kysytään. Alkaa venton meno olemaan aika huojuvaa, joten iskarit varmaankin täytynee vaihtaa. Katselin osia mm. motonetista, mutta tarjolla näyttäisi olevan kaksia eri osia vuosimallin mukaisesti -8/94 ja 9/94-. Oma kärry otettu juuri käyttöön noilla paikkeilla, eli mistä saan tietoon parhaiten kummat osat ostan, ettei tule turhia reissuja? Sitten kummat kannattaisi valita: kaasut vai neste?
Mitä muuta kannattaisi vaihtaa samalla kertaa? pohauskumit, ylätuet+laakerit?
Kiitos jo etukäteen!
Venton iskarit vm 94/95
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Eikös 9/91-9/93 ole ollut jotain erilaista verrattuna 94- koska ainakin nuo mulla kaupan olevat madallusjouset sopii -94 asti oleviin golf3/vento.
Muistaakseni jostain luin että 70mm yläpää olis jostakin vuosimallista....
Mites iskareiden patruunat? Onko kaikissa vuosimalleissa vaihdettava koko jousijalka vai pelkkä patruuna koska olen myynnissä nähnyt iskareita g2/g3 ja ainakin audi 80 -88 sai vaihdettua pelkän patruunan eteen ja tais jetassakin sama systeemi olla.
Jousijalallisen luulis sopivan 92-98.
Muistaakseni jostain luin että 70mm yläpää olis jostakin vuosimallista....
Mites iskareiden patruunat? Onko kaikissa vuosimalleissa vaihdettava koko jousijalka vai pelkkä patruuna koska olen myynnissä nähnyt iskareita g2/g3 ja ainakin audi 80 -88 sai vaihdettua pelkän patruunan eteen ja tais jetassakin sama systeemi olla.
Jousijalallisen luulis sopivan 92-98.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”