V6 4 motion AMX passat hengetön

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

wiljo83
-
Viestit: 74
Liittynyt: 6.1.2004 17:11

V6 4 motion AMX passat hengetön

ViestiKirjoittaja wiljo83 » 29.9.2008 13:56

Elikkä oireet ovat mitään ei tapahdu ennen 2500 kierrosta,tuntuu kuin olis tukossa?
Bensansuodatin vaihdettu,tulpat vaihdettu,ilmanputsari vaihdettu,Ilmamassamittari vaihdettu....alkaa kohta usko loppuun ton rottelon kanssa.Käy kyllä tyhjää nätisti,mutta ei vedä.Lisäksi auto "nypyttää" kokoajan tekee sitä kyllä myös kun ei ole veto päällä.Autossa uudet renkaat,ja pitäis olla tasapainossakin.
Vikakoodit luettu ei vikoja,lisäksi forte käsittely tehty jos olis suuttimissa ollu,vaan ei auttanut.
Autolla ajettu tasan 200tkm.
Jos jollakin olisi ehdotuksia,vian/vikojen paikallistamiseen niin olisin todella kiitollinen.

a9801259
-
Viestit: 53
Liittynyt: 8.10.2003 19:50

ViestiKirjoittaja a9801259 » 29.9.2008 18:36

Haku ammuntaa: pakoputken villat tai vastaavat on irti ja ne tukkii lähes koko putken, kun kone käy vähänkin kovempaa mutta eivät sitten pääse kuitenkaan ulos asti, vaan leijuvat siellä äänenvaimentimessa pakopaineiden ahdistelemina.

Tuskin, mutta tarkista edes.

Ruitsi
-
Viestit: 187
Liittynyt: 18.10.2005 20:45

ViestiKirjoittaja Ruitsi » 29.9.2008 19:26

eihän katti paskana?

wiljo83
-
Viestit: 74
Liittynyt: 6.1.2004 17:11

ViestiKirjoittaja wiljo83 » 29.9.2008 20:29

Auto on katsastettu kesäkuussa ei päästöissä mitään erikoista,ei kait katti paskana siis.Mutta tuo putken tukkeutuminen on tietty mahdollista,voisikos noita villoja ottaa pois vai onko se vaimentimen vaihto?Voisikos sitten olla joku perusvika kenties ei saa ilmaa kunnolla,esim tankinkorkki...Kunhan pähkäilen täytyy sitäkin testata.Kiitoksia neuvoista.

HarriV
-
Viestit: 11
Liittynyt: 22.2.2006 18:33

ViestiKirjoittaja HarriV » 30.9.2008 19:47

Entäs tulpanjohdot? Tuommoinen oireilu voi johtua niistäkin. Itsellä temppuilee joskus kostealla säällä samanlaisesti ja vika paikallistettu niihin.

wiljo83
-
Viestit: 74
Liittynyt: 6.1.2004 17:11

ViestiKirjoittaja wiljo83 » 1.10.2008 8:26

Tulpanjohdot vois olla kyl mahdollinen taitavat olla vaan aikas kalliita tuohon,ei viittis kaikkia vaihtaa ehkä kerralla pystyykö niitä testaan millään ovatko rikki? kun ei vikakoodejakaan jätä.

Jouk
-
Viestit: 298
Liittynyt: 5.3.2004 20:48

ViestiKirjoittaja Jouk » 1.10.2008 10:44

Johtoja (vastusta) lie pystyy mittaamaan. Mutta älä kysy oikeita arvoja minulta, tai sitä riittääkö tavallisen yleismittarin tehot paljastamaan vian.

Jos johdot ovat päältä hapertuneen / halkeilleen näköisiä, niin niitä voi silmämääräisestikin tutkailla. Sain aikonaan vinkin tehdä homma pimeässä (suojamuovi pois päältä tietenkin); tarpeeksi rikkinäiset johdot nimittäin vuotavat virtaa aika reilustinkin ja sen näkee pimeässä kun eukko polkee ja isäntä kurkkii konehuoneeseen. :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa