vw t4 2.5tdi acv pieni piristäminen samalla kun kone auki

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Lasse
-
Viestit: 352
Liittynyt: 30.7.2003 22:45

vw t4 2.5tdi acv pieni piristäminen samalla kun kone auki

ViestiKirjoittaja Lasse » 10.8.2008 19:22

nyt kun autosta on kone levällään ,mitä kannattaa tehdä samalla jos haluaisi pientä piristystä. auto on 1997 2.5 tdi acv kkk ahdin

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 10.8.2008 22:27

Ei mitään pientä piristystä vaan kerralla kuntoon ;) eli AHY:n pakosarja, Holset He221W, 7-reikäiset Bosio Racet ja ahtojen bleedausta. Ahtimen imuputki suuremmaksi ja pakoputki poikki katin jälkeen ja sivusta ulos.

Itse koneeseen ei muuta kuin huolellinen kasaaminen ja laadukas kannentiiviste (siis ei Elring?). Kannen voi tietysti käyttää 68Corvette:n käsittelyssä, ei siitä ainakaan haittaa ole ;).

deeku
-
Viestit: 5
Liittynyt: 18.9.2005 20:08

ViestiKirjoittaja deeku » 22.9.2008 19:49

Lainataan vähän... Sama homma menossa:) onko muita tiiviste merkkejä joita kannattaa välttää? Entä laakereissa ja kytkimessä? Mistä nuita osia sais edukkaimmin?
Kiitän jo valmiiksi -Sakke-

retulainen
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 23.9.2008 20:38

ViestiKirjoittaja retulainen » 23.9.2008 20:44

Mihinkäs tehoihin tuollaisella kokonaisuudella pitäisi päästä?
Vai minkälainen vaihto ehto olisi tuo Holsetin hx25w?

ilpopi
-
Viestit: 226
Liittynyt: 20.12.2006 17:25

ViestiKirjoittaja ilpopi » 26.9.2008 13:16

Paljonkos mahtaa olla koko eroa Bosio Raceilla ja AHYn vakiosuuttimilla.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 26.9.2008 20:22

Mulla on -99 Multivan AHYssa vastaavat tuotoltaan kuin Bosion Racet ja toimii vakiosta muokatulla GT2256V:llä ja vakioohjelmalla hienosti, tehoa arviolta 190-200 hv. Ahtoja on bleedattu 0,1-0,2 bar ylöspäin.

ilpopi
-
Viestit: 226
Liittynyt: 20.12.2006 17:25

ViestiKirjoittaja ilpopi » 27.9.2008 21:03

Mulla tällä hetkellä pelkkä Harisen uudelleenohjelmointi vakiohiluilla, tehot karvan vajaa 200hv.
Seuraavaksi olisi ajatus päivittää suutin/ahdinpuolta, kunhan vaan saisi aikaa järjestettyä, sekä vähän tietoa minkälaista palikkaa kannattaisi alkaa laittamaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 24 vierailijaa