Tuodaan tämä omakin kulkine nyt viimein tänne näytille, kun alkaa ulkokuosi oleen siinä mallilla, että on jotain näytettävääkin :)
Eli auto tuli minulle viime syksynä marraskuun alkupuolella. Siinä vaiheessa auto oli ihan peruskuosissa mitä nyt mukana seurasi ATP:n 16 tuuman alut ja autoon oli asennettu Eibachin 30/25mm jouset sekä FK:n iskunvaimentajat. Autossa on ilmeisesti ollut joskus joku dumppi tai vastaava, koska bypassin kohdalle moottorin peitemuoviin on raastettu puoliympyrän mallinen kolo. Paikallaan oli myös vahvarille signaalikaapelit sekä virtapiuhat. Autossa oli minulle tullessaan karmea marjapuuronpunainen sisusta joka sai vaihtua tyylikkäämmän tieltä. Autolla on sorvattu jo 298tkm, mutta tekniikka pelaa hienosti.
Autoon on tehty syksyn jälkeen seuraavaa:
-Azev E 8,5x18 ET 30 vanteet ja päällä Falken FK 452 renkaat kokoa 225/35 R18
-AP:n coilover alusta, madallusta riittävästi
-FK:n mustat Angel Eyesit
-Zimmermannin reikälevyt edessä
-Asson tuplaulostuloilla oleva takapönttö muokatuilla kiinnikkeillä jotka nostaa sitä jonkin verran ylöspäin
-kunnon Ambition mallin sisusta jossa recarot eikä ns. "sporttipenkkejä"
-DRS-systemsin lastu
-isompi välijäähdytin keulalla, jonka vuoksi vakiopuskimen alaosaa leikelty
-westfalian vetokoukku, joka irroitettuna piiloutuu täysin näkymättömiin takahelman taakse
-maalattu heinäkuun alussa, värisävy frozen white
-poppikoneina Pioneerin CD/MP3 soitin DEH-P4900IB, SPL Dynamics 4.2 erillissarja edessä vakiopaikoilla ja takakontissa Boston Acoustics Generator 10" subi ja SPL Pro:n halppisvahvari
Autoa on joskus kolhaistu takakulmasta, tosin ilman peltivaurioita, koska takavalot on eri paria ja toisen puolen valon alapuolella oleva muovilevy on ollut aiemmin punainen. Takavalot on tilattu ja kuvat päivitetään jahka valot saapuu.
Myös takapönttö on tarkoitus vaihtaa sellaiseen malliin joka tulisi ylemmäksi eli syvemmälle tuohon mustaan puskurin alalistaan. Etu rekisterikilpi on tarkoitus pistää keskelle jos ei tuu vanha reikä alta esiin...
Tässä sitten kuvia:
klik
klak
klok
naps
nips
neps
Audi A3 1.8T
Valvoja: ffp jäsenet
En nyt muista kennon mittoja ulkoa, mutta tuo esim. minulla myynti-osastolla myynnissä oleva Mishimoto mahtuu tuonne, koska on lähes saman kokoinen. Tollanen matala ja leveä se kannattaa olla niin säästyy puskuripalkin rälläköimiseltä. Ja eihän siitä välärin osasta joka sinne puskurin kuoren taakse jää niin oikeen mitään apua olekkaan... Puskurin mustaa alaosaa joutui leikkelemään sisäpuolelta aika paljon, mutta tuon alkuperäisen näön pystyy säilyttämään. Itellä vaan oli hieman kiire tuon puskurin kuoren sovittelun kanssa ja siksi päädyin lopulta leikkaamaan tuon yhden poikkirivan pois tuosta kennon edestä. Toinenhan siinä vielä on.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa