Golf 3 TDi vakionopeussäätimen asennuksesta
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 3 TDi vakionopeussäätimen asennuksesta
Tuommoista rupesin tuossa asentamaan autoon mutta nyt on hukassa sulakeboksin taakse tuleva CCS-töpseli minkäsvärinen/missäpäin boksia kyseinen 4-napainen liitin mahtaa sijaita ? (auto 1Z koneella vm 1995).
Vakkarin käyttö
Jep ,mites ajon aikana ,kun halutaan pitää tietty nopeus niin napsautetaanko viiksestä on-asentoon ja painetaan set nappia viiksen päässä niin säädin pitään kyseisen nopeuden ? (ei ole ennen ollut näitä hienompia varusteita autossa)
Ei. Vaan jos esim ajat 80km/h vakkarilla, eteen tulee vaikka traktori. Painat jarrua ja hidastat traktorin taakse, no se kääntyy pois edestä, jonka jälkeen vedät sen sinne RES asentoon ni auto kerää itte nopeuden takas siihen 80km/h.
"Nollautuminen" tapahtuu painamalla jarrua, kytkintä tai laittamalla se liukukytkin OFF asentoon.
Ja sen jälkeen kun olet asettanut esim. 80km/h nopeudeksi voit kiihdyttää nopeutta pitämällä sitä SET nappia pohjassa.
Todennäköisesti joudut vielä koodaamaan vag-comilla toimintaan tuon vakkarin ennen ku se toimii ollenkaan.
"Nollautuminen" tapahtuu painamalla jarrua, kytkintä tai laittamalla se liukukytkin OFF asentoon.
Ja sen jälkeen kun olet asettanut esim. 80km/h nopeudeksi voit kiihdyttää nopeutta pitämällä sitä SET nappia pohjassa.
Todennäköisesti joudut vielä koodaamaan vag-comilla toimintaan tuon vakkarin ennen ku se toimii ollenkaan.
Ja mulla on vieläkin mysteeri, miksi ecu luulee että jarrua poljetaan nonstoppina, eikä tämäntakia anna kytkeä cruisea päälle... Liekkö sitten tuo rele 109 nyt kaiken pahan alku kun joskus sammuilee myös kesken ajon yhtäkkiä. Hetki menee odottaessa, ja kun tarkkaan kuuntelee niin naksahtaa ja hehkuvalo vilkahtaa, ja sitte lähtee taas käyntiin. Melekone..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa