golf v 2.0tdi 2008 ja rican ppc ongelma?
Valvoja: ffp jäsenet
golf v 2.0tdi 2008 ja rican ppc ongelma?
onko kellään kokemusta kyseisistä laitteista?Itse yritin laittaa virisoftaa kyseisellä laitteella ,mutta kun softan oli saanut sisään ja yritti käynnistää niin auto ei lähtenyt käyntiin.Ohjelman palautus vakioksi niin auto käynnistyi jälleen,missä vika?
Itelläni on BSR:n PPC. Ekalla kerralla kun softaa yritti ajaa autoon sisään kävi samalla tavalla - ilmeisesti softa oli viallinen tai joku bitti väärin siinä. Onneksi oltiin liikkeessä ko. operaatiota tekemässä, niin soitettiin suoraan BSR:lle ja 10 minuutin kuluttua oli PPC:ssä uusi softa, jolla auto hörähti käyntiin nätisti. Virhekoodeja operaatiosta ei kyllä autoon jäänyt.
Itse epäilen, että joko PPC:n softa viallinen tai sitten väärän moottorin softa PPC:ssä sisässä. Pistä Ricalle viestiä, että softa ei toimi, niin luulisi heidän saavan toimivan aikaiseksi.
Itse epäilen, että joko PPC:n softa viallinen tai sitten väärän moottorin softa PPC:ssä sisässä. Pistä Ricalle viestiä, että softa ei toimi, niin luulisi heidän saavan toimivan aikaiseksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”