Terve. olen uusi täällä foorumilla, ja nyt meinasin esitellä projektiani täällä.
eli autona on 1.6 diesel caddy joka ostettiin työautoksi.
auto oli aivan täysin mätä. koko jalkatila joudutaan tekemään uudestaan, ja jarrut olivat kuulemma myyjän mukaan uusittu! no otampa kuvan jarruista niin saatte itse päätellä onko ne uudet ! :D
kuvia lisään heti kun pääsen tallille.
projektia on jo päästy aloittelemaan eilen, ja projekti viedään kerralla loppuun, koska auto olisi tarkoitus saada syksyksi kuntoon.
värikin vaihdetaan autosta johonkin mukavan räikeäksi. kirkkaan keltainen on ollut mielessä, ja toinen vaihtoehto olisi tuo mustalla pohjalla ja mipa Phönix massa päälle, koska sitä efektimaalia on minulla ylimääräisenä aika paljon..
myöhemmin suunnittelen 5 lovista vaihteistoa ja tdi tekniikkaa.. mutta ensin kori kuntoon ja sitten mietitään sitä tekniikkaa.
caddy -83 kunnostusprojekti
Valvoja: ffp jäsenet
no niin.. nyt on taas jatkettua caddy projektia, .. kaikki hitsaushommat rupee olemaan loppusuoralla, enään toinen takakaari, ja uutta helmaa 40cm pätkä, niin on koppa hitsattuna.. seuraavaksi niitten kimppuun, ja sen jälkeen saapi ruveta tekemään pohjatöitä..
värikin on valittuna jo.. se tulee olemaan Mipa Phönix koska multa jäi vajaa litra sitä massaa kaverin autosta, ja sain sen pitää :)
hiukan osviittaa millainen phönix massa näyttää --> linkki
http://www.rollover-tuning.com/member/e ... veera1.jpg
kuvia ei valitettavasti nyt ole saatavilla, vaikka niitä juuri otinkin, mutta puhelimen ja tietokoneen välinen yhteys ei toimi, joten en saa juuri nyt siirrettyä kuvia :(
hitsausten jälkeen voipi olla, että viimeistelen saumat vielä koritinalla. tarttee kattoo, että viittiikö..
värikin on valittuna jo.. se tulee olemaan Mipa Phönix koska multa jäi vajaa litra sitä massaa kaverin autosta, ja sain sen pitää :)
hiukan osviittaa millainen phönix massa näyttää --> linkki
http://www.rollover-tuning.com/member/e ... veera1.jpg
kuvia ei valitettavasti nyt ole saatavilla, vaikka niitä juuri otinkin, mutta puhelimen ja tietokoneen välinen yhteys ei toimi, joten en saa juuri nyt siirrettyä kuvia :(
hitsausten jälkeen voipi olla, että viimeistelen saumat vielä koritinalla. tarttee kattoo, että viittiikö..
Palaa sivulle “Projektiosasto”