Golf2 mittaristo pulmia
Valvoja: ffp jäsenet
Golf2 mittaristo pulmia
Noniin. vaihdoin omaan -90 1,6l kaasarigolffiini -91 vuoden 1,8l vehkeestä olevan mittariston jossa on runtukello. Niin mistä lähden etsimään vikaa kun öljynpainevalo, lämpövalo, bensamittari ja lämpömittari eivät pelitä. kerran sain mokomat pelaamaan mutta kun huomasin että liitin oli vielä irti telineestään mittarissa, otin johdot vielä irti ja tökkäsin koko paskan kasaan niin mykistyivät.
Kokeilin vaihtaa molemmat mittaritkin ilman tulosta. eli kysymys kuuluu mikä komponentti/liitos vaikuttaa noihin kaikkiin neljään kohteeseen pimentäen ne kaikki samanaikaisesti. muuten mittaristo kyllä pelaa.
Kokeilin vaihtaa molemmat mittaritkin ilman tulosta. eli kysymys kuuluu mikä komponentti/liitos vaikuttaa noihin kaikkiin neljään kohteeseen pimentäen ne kaikki samanaikaisesti. muuten mittaristo kyllä pelaa.
Laitetaan tänne ku on lähinnä tätä asiaa:
Elikkä ostin toho golffii (mk2) uuen mittariston missä runtukello ja siinä on eri se mikä lienee jakosuhdenumero tjsp (=D) oisko ollu 935, vanhassa mittaristossa on 950 niin mitä se käytännössä tarkottaa, pitääkö jotain muokata että nopeus näyttää oikeaa vai?
Elikkä ostin toho golffii (mk2) uuen mittariston missä runtukello ja siinä on eri se mikä lienee jakosuhdenumero tjsp (=D) oisko ollu 935, vanhassa mittaristossa on 950 niin mitä se käytännössä tarkottaa, pitääkö jotain muokata että nopeus näyttää oikeaa vai?
ei kai oo ku purkaa se mittaristo ja vaihtaa mutta helpommalla pääsee ku vaihtaa sinne vaihekaatikonpäähän vaijeriin sen pyörijän.
Edit: en tiedä kuinka osissa sulla kottero on mutta jos pitäs valita että puranko mittarinkehykset,mittariston irti ja puran vielä mittariston osiksi ja takasi kaikki kasaan vai vaihtoedhtoisesti avaan konepellin,irroitan yhden mutterin/ruuvin (eikös noissa niin ole se vaijeri kiinni),irrotan laatikosta sen hammasrattaan ja vaihdan oikean,mutteri kiinni ja konepelti kiinni. Ainakin muistelen että noihin sen hammasrattaan saa irrallaan.
Mutta ihan miten vain.
Edit: en tiedä kuinka osissa sulla kottero on mutta jos pitäs valita että puranko mittarinkehykset,mittariston irti ja puran vielä mittariston osiksi ja takasi kaikki kasaan vai vaihtoedhtoisesti avaan konepellin,irroitan yhden mutterin/ruuvin (eikös noissa niin ole se vaijeri kiinni),irrotan laatikosta sen hammasrattaan ja vaihdan oikean,mutteri kiinni ja konepelti kiinni. Ainakin muistelen että noihin sen hammasrattaan saa irrallaan.
Mutta ihan miten vain.
Viimeksi muokannut Sebastian, 22.8.2008 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helposti ainaki lähti irti tuo mittari tosta. pitää lähtä asenteleen ja kokeilee toimiiko.
ja tuo mittaristo kuulemma on otettu -91 jetasta.
e: 5min kun vaihtoi ton nopeusmittarin siihen toiseen mittaristoon ja hyvin pelittää! ainut vaan ettei digitaalinen kello toimi, onko mitään vinkkejä mikä vois olla vikana?
ja tuo mittaristo kuulemma on otettu -91 jetasta.
e: 5min kun vaihtoi ton nopeusmittarin siihen toiseen mittaristoon ja hyvin pelittää! ainut vaan ettei digitaalinen kello toimi, onko mitään vinkkejä mikä vois olla vikana?
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa