vaihdettu
Valvoja: ffp jäsenet
Joo laitoin tuossa pyhällesavulle kyselyä sprint ja race suuttimien saatavuudesta, nuo sprintit riittäisi minun tehotavoitteille.
Putkiston rakennan ensiviikonloppuna.
samalla meinasin parantaa ilmansaantia,vapaavirtaussuodatin paneelia en ole vielä tuohon löytänyt, tietysti kartiosuodattimella joka on eroteltu muusta konetilasta pellillä voisi kanssa pärjätä ja saada jopa vakiota parempia tehoja ulos ;)
sitten kysymys:
osaisiko joku neuvoa minkälaisen vag-com kaapelin(läppäri löytyy) minä tarvitsisin tuohon, jotta voisin lukea vikakoodit ym.. ja eikös tuo ole melkohyödyllinen kapistus kun ryhtyy hieno säätämään turbon siipiä?
tänä aamuna taisi mennä vikatilaan ensimmäistä kertaa, ajoin 4 vaihteella kun pätkäs ja vedot palasi vasta sammuttamisen ja uudelleen käynnistämisen jälkeen.
lisäksi tarvitsen linkin mistä saa vag-comin ladattua läppärille.
Putkiston rakennan ensiviikonloppuna.
samalla meinasin parantaa ilmansaantia,vapaavirtaussuodatin paneelia en ole vielä tuohon löytänyt, tietysti kartiosuodattimella joka on eroteltu muusta konetilasta pellillä voisi kanssa pärjätä ja saada jopa vakiota parempia tehoja ulos ;)
sitten kysymys:
osaisiko joku neuvoa minkälaisen vag-com kaapelin(läppäri löytyy) minä tarvitsisin tuohon, jotta voisin lukea vikakoodit ym.. ja eikös tuo ole melkohyödyllinen kapistus kun ryhtyy hieno säätämään turbon siipiä?
tänä aamuna taisi mennä vikatilaan ensimmäistä kertaa, ajoin 4 vaihteella kun pätkäs ja vedot palasi vasta sammuttamisen ja uudelleen käynnistämisen jälkeen.
lisäksi tarvitsen linkin mistä saa vag-comin ladattua läppärille.
Itsellä vastaavassa mieto tummennus kaikissa laseissa tuulilasia lukuunottamatta ja näyttää kyllä hyvältä. Tuohon passaisi kirkkaat h7+h1 umpiot. Itsellekkin nuo on tulossa xenoneilla.
Edit. Tuollaiset -> http://lyhytlinkki.net/?86yejvur
Edit. Tuollaiset -> http://lyhytlinkki.net/?86yejvur
ei toimi linkki mut taidan tietää tuommoiset valot, oli semmoset vanhemmilla ipitza sport 110:ssä.
kilpijoki: joo niin ajeltiin, huomasin siinä pirkkalassa että nyt näyttää olevan "netistä tuttu" cordoba risteyksessä, on se vaan siisti peli..
tänä aamuna rakentelin mankelin ja samaan hätään kokeilin takakaariin, melko hyvin pelitti ja n. 15-20mm puoleltaan levitti, on vaan jäykät kaaret, molemmin puolin jäi yhdestä kohdasta pelti vähän huonosti, ei millään taittunut kasaan..
mutta kuitenkin nyt mahtuu pyörät pyörimään,eivätkä raavi yhtään, aikasemmin isommissa heitoissa rohahteli.
kilpijoki: joo niin ajeltiin, huomasin siinä pirkkalassa että nyt näyttää olevan "netistä tuttu" cordoba risteyksessä, on se vaan siisti peli..
tänä aamuna rakentelin mankelin ja samaan hätään kokeilin takakaariin, melko hyvin pelitti ja n. 15-20mm puoleltaan levitti, on vaan jäykät kaaret, molemmin puolin jäi yhdestä kohdasta pelti vähän huonosti, ei millään taittunut kasaan..
mutta kuitenkin nyt mahtuu pyörät pyörimään,eivätkä raavi yhtään, aikasemmin isommissa heitoissa rohahteli.
kiitos.
tuossa muuten kännykäkuva kaarimankelista
tuon verran levittyi takaa
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... vat032.jpg
huomenna olis tarkoitus väsätä putkisto, toivottavasti onnistuu kivuttomasti, töiden jälkeen kun vasta aloitan ettei kokoyötä mene :)
tuossa muuten kännykäkuva kaarimankelista

tuon verran levittyi takaa
http://img.photobucket.com/albums/v334/ ... vat032.jpg
huomenna olis tarkoitus väsätä putkisto, toivottavasti onnistuu kivuttomasti, töiden jälkeen kun vasta aloitan ettei kokoyötä mene :)
putkisto tuli rakennettua pe iltana(yönä) ja la menikin sitten nukkuessa.. :)
vakio palikoille tuo putkisto on hieman ylimitoitettu, turbon herääminen huononi.
voisiko joku selittää minulle tämän ilmiön, voisiko se johtua vakio suuttimista?
suuttimia olen kysellyt pyhältä savulta pariin otteeseen mutta aika passiivista on ollut.
kunhan joskus tässä saan hankituksi ne isommat suuttimet niin tarvitseeko niille tehdä jotain toimenpiteitä vai toimiiko ne suoraan kunhan heittää vaan paikoilleen?
vakio palikoille tuo putkisto on hieman ylimitoitettu, turbon herääminen huononi.
voisiko joku selittää minulle tämän ilmiön, voisiko se johtua vakio suuttimista?
suuttimia olen kysellyt pyhältä savulta pariin otteeseen mutta aika passiivista on ollut.
kunhan joskus tässä saan hankituksi ne isommat suuttimet niin tarvitseeko niille tehdä jotain toimenpiteitä vai toimiiko ne suoraan kunhan heittää vaan paikoilleen?
Hyvän perusvirityksen ko. koneelle saavuttaa vaihtamalla paikalleen pykälää isommat suuttimet (esim. portterista) ja nostamalla ahtopaineita hieman, noin 1.2bar:n nurkille. IQ:ta säätämällä sitten syöttö sopivaksi kun suuttimet on vaihdettu. Testattu -toimii, eli aika mukava ero vakioon saavutettiin noinkin pienillä muutoksilla ja autosta tuli todellakin aika pirteä menijä suht. kevyen painonsakin ansiosta, "testi"autosta vaihdettiin myös takapönttö virtaavampaan mutta ilmanotto on vielä parantamatta.
Laitas vielä jotain lisäkuvaa tuosta takakaaren pullistamisesta, silleen missä näkyy vaikka kylkilinja ja tuo kaari. Hienostihan tuo on näyttänyt onnistuvan.
Laitas vielä jotain lisäkuvaa tuosta takakaaren pullistamisesta, silleen missä näkyy vaikka kylkilinja ja tuo kaari. Hienostihan tuo on näyttänyt onnistuvan.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa