kirottu gt kakkis... manaajaa paikalla?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

gt_man
-
Viestit: 50
Liittynyt: 30.9.2007 18:45

kirottu gt kakkis... manaajaa paikalla?

ViestiKirjoittaja gt_man » 12.8.2008 16:10

eli osaako kukaan sanoa mistä johtuu ku mun golperon tyhjäkaynti on sellaset 2000-3000rpm?, lueskelin tossa noita kaasari sivuja, mutta omasta mielestä toi vahatermostaatti on kunnossa... ja ryyppy toimii kuten pitää,murtuneita letkuja vaihdeltu(kaikki päällepäin ei-murtuneen näköiset sai jäädä),sytytys säädetty...

eli itsellä kaksi vaihtoehtoa:

A:kaasarissa jotain häikkää vieläkin mitä?
B:nokkapyörä ei kohillaan

joku viisaampi voisi varmaan valistaa? (eka auto vasta)

kiitän vastanneille!!

KariS
-
Viestit: 740
Liittynyt: 16.12.2004 21:27

ViestiKirjoittaja KariS » 12.8.2008 16:14

Imuvuoto jossain? Esim. siinä kaasarin kumitiivisteessä? Voi hyvinkin nostaa kierroksia noinkin ylös. Ei ainakaan heti muuta tule mieleen ton vahatermostaatin lisäks.

//Edit Niin ja sen nokan ajotuksenhan voit tarkistaa pyörittämällä kampiakselilta merkit kohdalleen ja sen jälkeen katsot onko nokkapyörässä oleva piste kannen tasalla.

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 12.8.2008 17:20

Keulasta katsottuna kaasarin vasemmalla puolella kaksi sähköliitintä,
alemmasta kumihatun alta ruskea piuha poikki?

gt_man
-
Viestit: 50
Liittynyt: 30.9.2007 18:45

ViestiKirjoittaja gt_man » 12.8.2008 19:17

jos tolla kumitiivisteellä meinaat sitä kaasuttimen ja imusarjan välistä tiivistettä, niin se on vaihdettu uuteen, kiitos tosta ajoitus vinkistä täytyy kattoo huomenna kuten myös toi piuha,

imuvuotoa oon tosiaankin itse epäillyt, jos se ei sitten olisi imusarja? kattelin tossa kumitiivisteen vaihdossa ettei se imusarja olisi kovin vaikeasti kiinni, vai onko se sittenkin??

KariS
-
Viestit: 740
Liittynyt: 16.12.2004 21:27

ViestiKirjoittaja KariS » 13.8.2008 8:01

Ei se ainakaan ruiskukoneessa mitään suurempaa akrobatiaa vaadi irroittaa. Voihan sieltäkin olla tiivisteet menny? Mistä näistä tietää :)

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 13.8.2008 13:33

Sähköjohto poikki kaasarin takaa.

gt_man
-
Viestit: 50
Liittynyt: 30.9.2007 18:45

ViestiKirjoittaja gt_man » 13.8.2008 16:08

päivitystä:

eli tänään tarkistin sen ruskean piuhan ja kyllähän sieltä virtaa tuli, mutta piruuttani kattelin muitakin johtoja ja joutu toteamaan että ton vahatermostaatin alapuolella hiukka vasemmalla olevalle piuhalle ei tullut virtaa,mikäs se piuha edes on?

ai niin unohdin mainita oireena myös jälkikäynnin ja nykimisen kylmänä kiihdyttäessä...

pitää kokeilla jos ton osan mihin toi ruskea piuha menee(olikos se nyt lämpöaika venttiili) vaihtais,
ku löytyy kotoota vara "sydän", jonka kunnosta ei kyllä ole mitään takeita...

ainoo vaan ku toi prkl:n vesisade kiusaa, ei viittiny kauan olla pihalla kastumassa..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa