eli osaako kukaan sanoa mistä johtuu ku mun golperon tyhjäkaynti on sellaset 2000-3000rpm?, lueskelin tossa noita kaasari sivuja, mutta omasta mielestä toi vahatermostaatti on kunnossa... ja ryyppy toimii kuten pitää,murtuneita letkuja vaihdeltu(kaikki päällepäin ei-murtuneen näköiset sai jäädä),sytytys säädetty...
eli itsellä kaksi vaihtoehtoa:
A:kaasarissa jotain häikkää vieläkin mitä?
B:nokkapyörä ei kohillaan
joku viisaampi voisi varmaan valistaa? (eka auto vasta)
kiitän vastanneille!!
kirottu gt kakkis... manaajaa paikalla?
Valvoja: ffp jäsenet
Imuvuoto jossain? Esim. siinä kaasarin kumitiivisteessä? Voi hyvinkin nostaa kierroksia noinkin ylös. Ei ainakaan heti muuta tule mieleen ton vahatermostaatin lisäks.
//Edit Niin ja sen nokan ajotuksenhan voit tarkistaa pyörittämällä kampiakselilta merkit kohdalleen ja sen jälkeen katsot onko nokkapyörässä oleva piste kannen tasalla.
//Edit Niin ja sen nokan ajotuksenhan voit tarkistaa pyörittämällä kampiakselilta merkit kohdalleen ja sen jälkeen katsot onko nokkapyörässä oleva piste kannen tasalla.
jos tolla kumitiivisteellä meinaat sitä kaasuttimen ja imusarjan välistä tiivistettä, niin se on vaihdettu uuteen, kiitos tosta ajoitus vinkistä täytyy kattoo huomenna kuten myös toi piuha,
imuvuotoa oon tosiaankin itse epäillyt, jos se ei sitten olisi imusarja? kattelin tossa kumitiivisteen vaihdossa ettei se imusarja olisi kovin vaikeasti kiinni, vai onko se sittenkin??
imuvuotoa oon tosiaankin itse epäillyt, jos se ei sitten olisi imusarja? kattelin tossa kumitiivisteen vaihdossa ettei se imusarja olisi kovin vaikeasti kiinni, vai onko se sittenkin??
päivitystä:
eli tänään tarkistin sen ruskean piuhan ja kyllähän sieltä virtaa tuli, mutta piruuttani kattelin muitakin johtoja ja joutu toteamaan että ton vahatermostaatin alapuolella hiukka vasemmalla olevalle piuhalle ei tullut virtaa,mikäs se piuha edes on?
ai niin unohdin mainita oireena myös jälkikäynnin ja nykimisen kylmänä kiihdyttäessä...
pitää kokeilla jos ton osan mihin toi ruskea piuha menee(olikos se nyt lämpöaika venttiili) vaihtais,
ku löytyy kotoota vara "sydän", jonka kunnosta ei kyllä ole mitään takeita...
ainoo vaan ku toi prkl:n vesisade kiusaa, ei viittiny kauan olla pihalla kastumassa..
eli tänään tarkistin sen ruskean piuhan ja kyllähän sieltä virtaa tuli, mutta piruuttani kattelin muitakin johtoja ja joutu toteamaan että ton vahatermostaatin alapuolella hiukka vasemmalla olevalle piuhalle ei tullut virtaa,mikäs se piuha edes on?
ai niin unohdin mainita oireena myös jälkikäynnin ja nykimisen kylmänä kiihdyttäessä...
pitää kokeilla jos ton osan mihin toi ruskea piuha menee(olikos se nyt lämpöaika venttiili) vaihtais,
ku löytyy kotoota vara "sydän", jonka kunnosta ei kyllä ole mitään takeita...
ainoo vaan ku toi prkl:n vesisade kiusaa, ei viittiny kauan olla pihalla kastumassa..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa