1Z, ilmaa löpölinjassa (Passat -96)
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 256
- Liittynyt: 23.7.2003 8:14
1Z, ilmaa löpölinjassa (Passat -96)
Käyntiin saa sahailla, ja siinä läpinäkyvässä letkussa filtteriltä pumpulle on useamman sentin matkalla pelkkää ilmaa ennen käynnistystä.
Onko tiedossa jotain tyypillistä paikkaa, mistä nämä alkaa vuotamaan?
Onko tiedossa jotain tyypillistä paikkaa, mistä nämä alkaa vuotamaan?
Topicin lainaus. :)
Täällä on profiilin kotturassa ongelmana että kun auto on parkissa kaltevalla pinnalla (kallellaan kuskinpuolelle) saa hinkuttaa hetken ennenku lähtee vaivalloisesti käyntiin. nopeasti alkaa kyllä käymään normaalisti. Oisko mahdollista että suodattimen kannesta vuotais -> löpö valuu pois suuttimilta? Ja kysymys 2: kestääkö jos laittaa silikoniletkua löpöletkuiksi?
Täällä on profiilin kotturassa ongelmana että kun auto on parkissa kaltevalla pinnalla (kallellaan kuskinpuolelle) saa hinkuttaa hetken ennenku lähtee vaivalloisesti käyntiin. nopeasti alkaa kyllä käymään normaalisti. Oisko mahdollista että suodattimen kannesta vuotais -> löpö valuu pois suuttimilta? Ja kysymys 2: kestääkö jos laittaa silikoniletkua löpöletkuiksi?
-
- -
- Viestit: 256
- Liittynyt: 23.7.2003 8:14
Aika helposti sen huomaa, jos se siitä suodattimen päällä olevan venttiilin o-renkaasta vuotaa. Hiukan heiluttaa kone käynnissä niitä letkuja/venttiiliä, niin kuplien määrä vaihtelee selvästi.
Omasta sain vuodon pienemmäksi ja oireettomaksi muuttamalla hiukan sen venttiilin asentoa, uusi filtteri toki odottaa asennusta.
Omasta sain vuodon pienemmäksi ja oireettomaksi muuttamalla hiukan sen venttiilin asentoa, uusi filtteri toki odottaa asennusta.
-
- -
- Viestit: 256
- Liittynyt: 23.7.2003 8:14
Onko hautamäki koittanu vaihtaa suodatinta venttiilittömään malliin?
Omassa autossa menee myös ilmaa aika paljon tyhjäkäynnillä ja venttiili on tiivistetty ylim. o-renkaalla, on aika tiukka. Ajattelis että kun kiihdyttää kunnolla niin rupeis jo haittaamaan jossain vaiheessa, vähä tuntuu ettei jaksa 4 tai 5 kiihtyä.
Pitää vissiin koittaa ottaa jostain pöntöstä suoraan ainetta niin näkee onko jossain muualla vuoto.
Omassa autossa menee myös ilmaa aika paljon tyhjäkäynnillä ja venttiili on tiivistetty ylim. o-renkaalla, on aika tiukka. Ajattelis että kun kiihdyttää kunnolla niin rupeis jo haittaamaan jossain vaiheessa, vähä tuntuu ettei jaksa 4 tai 5 kiihtyä.
Pitää vissiin koittaa ottaa jostain pöntöstä suoraan ainetta niin näkee onko jossain muualla vuoto.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa