Karttunen Bros.tallilla
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitos palautteesta ja LM:n kehujille tiedoksi,nekin pyörii alla vielä.
Aikoja sitten oli tämä Audi cabi PVW:ssä esittelyssä ja siitä asti ettiny jos sattus "kohdalle",ja nyt sattu ja tapahtu.
Noita Porschen vanteita ku on tullut laitettua muihinkin volokkareihin,niin miksei sit välillä Boraankin,ja nimenomaan halusin vain noi koottavat Turbot,ei mitää replicoita yms.
Noilla Etabetoilla tuntuu olevan maailmalla aika kulttimaine kyllä ebay- hintatasoa seuranneena !
Aikoja sitten oli tämä Audi cabi PVW:ssä esittelyssä ja siitä asti ettiny jos sattus "kohdalle",ja nyt sattu ja tapahtu.
Noita Porschen vanteita ku on tullut laitettua muihinkin volokkareihin,niin miksei sit välillä Boraankin,ja nimenomaan halusin vain noi koottavat Turbot,ei mitää replicoita yms.
http://i192.photobucket.com/albums/z56/Nelivweto-/Rall1.jpg?t=1211711506
Vanteet on kyllä nätit! näin tällasen kuvan täällä jossain ja siihen pisti silmään!
Vanteet on kyllä nätit! näin tällasen kuvan täällä jossain ja siihen pisti silmään!
Viimeksi muokannut j.f, 15.3.2009 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tällä tohtorilla ei oo muuta tohtoria kuin cd-soittimessa Dr.Alban :)
Tuli tollaset kehät kiillotukseen ja piti koklata OZ:hin,olis 11"x15" :D
Ja tossa vielä selvempi kuva EtaBetasta.
Tuli tollaset kehät kiillotukseen ja piti koklata OZ:hin,olis 11"x15" :D
Ja tossa vielä selvempi kuva EtaBetasta.
Hmm.. Luulin ensin että nuita on tehty 500kpl, mutta sitten alan sivusto sanoo että "When Opel pulled out of the DTM in 1991, this also affected the building of the road cars, and only 320 Evo 500's were built."
Lisää ooppelismia:
Evo-korisatseilla ja muilla varustettuja omppujahan sitten löytyy. Mielestäni tuommonen EVO 500 on ehkä upein ooppeli mitä on koskaan tehty ja muutenkin aikakautensa hienoimpia autoja :)
Nyt lopetan offtopicin.
Lisää ooppelismia:
An Evo owner in Germany has tried to find out how many cars there are in Germany today, but the German Registration Office had no records for the Evo 500, so they could not help him. But he estimates that there are 100 - 130 cars left in Germany. There are also a handful of cars in Austria, two in England, and a few cars in various other countries. Fifty cars were sold directly to Switzerland as new, and in later years, many cars (my Evo included) have been imported to countries in Scandinavia, and to Poland.
Evo-korisatseilla ja muilla varustettuja omppujahan sitten löytyy. Mielestäni tuommonen EVO 500 on ehkä upein ooppeli mitä on koskaan tehty ja muutenkin aikakautensa hienoimpia autoja :)
Nyt lopetan offtopicin.
Lisätään hiukan offtopicia:
Mukavasti ne LM:t nyt tuonkin alla pyörii Edessä 8.5x19" ja takana 11x19"
Niin ja auto ei ole GT3 vaikka takaspoileri niin väittääkin, spoileri vaan on GT3 Cup -versiosta lainattu.
Mukavasti ne LM:t nyt tuonkin alla pyörii Edessä 8.5x19" ja takana 11x19"
Niin ja auto ei ole GT3 vaikka takaspoileri niin väittääkin, spoileri vaan on GT3 Cup -versiosta lainattu.
Kuvia ei oo,tossa yks JT:n ottama kuva etabetoilla.
Uudet kumet tuli totta kai LM:n päälle,Michelinit tietenkin.
"Uusista" vanteista ei tällähetkellä mitään hajua,tai no ois tuolla yhet...
Uudet kumet tuli totta kai LM:n päälle,Michelinit tietenkin.
"Uusista" vanteista ei tällähetkellä mitään hajua,tai no ois tuolla yhet...
Jannenkin Golfiin vihdoin rupeaa olemaan oikeanlaiset vanteet,eli BBS RS3017.5"x17" ET335x100 jaolla olivat lähtöasetelmat.
Eteen tuli 1"x17" kehät RS302:sta jolloin vanteesta tuli 8"x17",taakse tuli uudet 2"x17" rosterikehät javanteista näinollen 9"x17".
Ensiviikolla Janne kietaisee renkulat päälle ja sit vanteet SportEditionin alle.
että näin...
Eteen tuli 1"x17" kehät RS302:sta jolloin vanteesta tuli 8"x17",taakse tuli uudet 2"x17" rosterikehät javanteista näinollen 9"x17".
Ensiviikolla Janne kietaisee renkulat päälle ja sit vanteet SportEditionin alle.
että näin...
^renkaat paikoillaan ja vanteetkin viikonloppuna alla,mutta parempia kuvia kun korkeus "hierottu" kohdilleen.
Jannen Golhvissa nyt sit BBS RS:t alla.
Vielä olisi vara tontittaa,mutta ajamisesta ei tule mittään sitten.
Kyllä sieltä alta vielä päivänvalo paistaa.
"Jospa kävis kylän tytsyjä kattelemassa" :)
"Jaa,jos vielä pääsen tankkaamaan niin sit vois ajella Räyskäläänkin."
"Katsastussetäkään ei valittanut takarengastuksesta mittään."
Kaikkea pientä vielä pitää poistaa ja vaihtaa korinosista,mutta ei mitään bellaveneosia kuitenkaan ole tulossa.
Vielä olisi vara tontittaa,mutta ajamisesta ei tule mittään sitten.
Kyllä sieltä alta vielä päivänvalo paistaa.
"Jospa kävis kylän tytsyjä kattelemassa" :)
"Jaa,jos vielä pääsen tankkaamaan niin sit vois ajella Räyskäläänkin."
"Katsastussetäkään ei valittanut takarengastuksesta mittään."
Kaikkea pientä vielä pitää poistaa ja vaihtaa korinosista,mutta ei mitään bellaveneosia kuitenkaan ole tulossa.
-
- -
- Viestit: 928
- Liittynyt: 31.7.2003 1:45
- Viesti:
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Näyttävät vähän tyhmältä kun keskiö pullottaa ulospäin. Muuten ihan hyvänmalliset vanteet, vaikka en ehkä omaani laittaisi :)
Noista tulee mieleen nämä ex-kakkiksen vanteet, järkyttävät =D
Suomen "tyylikkäimmät" hunajakennot (Kuvan on ottanut Misanthor)
Noista tulee mieleen nämä ex-kakkiksen vanteet, järkyttävät =D
Suomen "tyylikkäimmät" hunajakennot (Kuvan on ottanut Misanthor)
Ostin talvi/raksa-auton,Vento 1.8 -96,ei puutu kuin koukku ja sit onkin asennettu kaikki kauheudet :)
Jos tolla ajelis ilman madallusta talon valmiiksi saamiseen asti,ehkä...
Nyt onkin sit melkein VWmallisuora omistuksessa:
VW 1500S -65 porrasperä
VW Jetta 1 -83
VW Jetta 2 -90
VW Vento -96
VW Bora -01
Uusin Jetta puuttuu ja ei mulla sellaseen oo varaa...
Jos tolla ajelis ilman madallusta talon valmiiksi saamiseen asti,ehkä...
Nyt onkin sit melkein VWmallisuora omistuksessa:
VW 1500S -65 porrasperä
VW Jetta 1 -83
VW Jetta 2 -90
VW Vento -96
VW Bora -01
Uusin Jetta puuttuu ja ei mulla sellaseen oo varaa...
Kai se on toiki vento ens kesänä mallia sikamatala ja alla BBS:n tai Etabetan vanteet? :D
Ui jumankauta, multaki löytyy tollaset kaunottaret :D ei oo mitää käryy minkä merkkiset ois?
Näyttävät vähän tyhmältä kun keskiö pullottaa ulospäin. Muuten ihan hyvänmalliset vanteet, vaikka en ehkä omaani laittaisi :)
Noista tulee mieleen nämä ex-kakkiksen vanteet, järkyttävät =D
Suomen "tyylikkäimmät" hunajakennot (Kuvan on ottanut Misanthor)
Ui jumankauta, multaki löytyy tollaset kaunottaret :D ei oo mitää käryy minkä merkkiset ois?
Laitoiko Jone tohon Rentoon jo koukun kiinni? Bongasin tuossa palttiarallaa viikko takaperin lähikuppilan(ne) parkkikselta samanvärisen, takaspoikalla ja koukulla varustetun Venton.. mut nuo hienot tummennuskalvot huuti poissaolollaan :)
Joku siellä autossakin istu, mut oli niin mukava ilma (sato vanhoja ämmiä) etten jääny kurkistelemaan tarkemmin.
Joku siellä autossakin istu, mut oli niin mukava ilma (sato vanhoja ämmiä) etten jääny kurkistelemaan tarkemmin.
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
tuulilasista
[quote]
Näyttäs olevan makiasti tuulilasi halki vai näenkö harhoja. Toivottavasti ei oo katsastusta lähiaikoina ettei tarvi vaihtaa heti oston jälkee (kallis investointi) :)
Hitsi ku näyttää nii korkeelta, mitenköhän on saakoha noihin paripyöriä ton mallin traktoreihin :))
asennettuna toi venton lasi on joku 200 € kaksivärisenä
Näyttäs olevan makiasti tuulilasi halki vai näenkö harhoja. Toivottavasti ei oo katsastusta lähiaikoina ettei tarvi vaihtaa heti oston jälkee (kallis investointi) :)
Hitsi ku näyttää nii korkeelta, mitenköhän on saakoha noihin paripyöriä ton mallin traktoreihin :))
asennettuna toi venton lasi on joku 200 € kaksivärisenä
Näyttäs olevan makiasti tuulilasi halki vai näenkö harhoja. Toivottavasti ei oo katsastusta lähiaikoina ettei tarvi vaihtaa heti oston jälkee (kallis investointi) :)
Hitsi ku näyttää nii korkeelta, mitenköhän on saakoha noihin paripyöriä ton mallin traktoreihin :))
asennettuna toi venton lasi on joku 200 € kaksivärisenä
Taidat nähdä harhoja, heijastukselta tuo minusta näyttää. :)
Oli hiukan saanut Carline/Dynatech vanne siipeensä.
Pitkällisten ja aikaa vievien kehien tutkimisen jälkeen löysin oikean kokoisen ja sopivan uuden kehän,jonka sit vaihdoin hyvinkin rutiinilla.
Tämä projekti ei ollut vaikea muulta osin kuin ton kehän etsimisessä.
katellaan...
Pitkällisten ja aikaa vievien kehien tutkimisen jälkeen löysin oikean kokoisen ja sopivan uuden kehän,jonka sit vaihdoin hyvinkin rutiinilla.
Tämä projekti ei ollut vaikea muulta osin kuin ton kehän etsimisessä.
katellaan...
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0349084505
Siitä huutamaan. Halvalla kun lähtee. Ois aika sopivat vaikka kuplaan :P
Siitä huutamaan. Halvalla kun lähtee. Ois aika sopivat vaikka kuplaan :P
3-osaiset ?
Sää kun Jone olet kaikkien koottavien vanteiden erikoismies niin tarvisi tunnistusapua kyseisissä vanteissa.Vanteet 3 osaiset.
Vanteet ovat pyörineet C4 Corveten alla. 9,5x16" ET35 ilmeiseti 5x120.
Purin yhden vanteen ja ulkokehässä teksti mitsubishi ja tuo made in japan mikä keskiöissäkin. Pultit n.9,5x43mm prikalla varustettuna.
Löytyykö tuollaisia pultteja ? Kehällä 20kpl.
Vanteet ovat pyörineet C4 Corveten alla. 9,5x16" ET35 ilmeiseti 5x120.
Purin yhden vanteen ja ulkokehässä teksti mitsubishi ja tuo made in japan mikä keskiöissäkin. Pultit n.9,5x43mm prikalla varustettuna.
Löytyykö tuollaisia pultteja ? Kehällä 20kpl.
-
- -
- Viestit: 11
- Liittynyt: 16.11.2008 16:15
Gryger:Heti ensimmäisellä vilkaisulla tuli mieleen Gotti vanne,mutta ei ne ole kyllä ne.Kait ne sit jotkut mitsun vanteet on kerta siellä niin lukee.
pitkäniemi:Peltivanteiden levittäjää en tiedä täällä päin kuka tekee,yksi sorvari varmaan saisi ne tehtyä,mutta en ole vielä kerennyt omiakaan sinne kiikuttaa ja kysäisemään :"Onnistuuko???" .
Entinen sininen Vento tuli vaihdettua vanhempaan,tuonti Vento GT:n 2.0l vetokoukulla,jota ei entisessä ollut.
Pakko oli heti laittaa kromilogo keulaan,kalvot poes ja takavalot vaihtuivat samassa tohinassa.
Sisältä lähti tuuninkivaihdekepinnupetsu poes orig. Golf IV:n nupin tieltä,samalla oikaisin ratin ja imuroin auton sisältä (koiran karvaa yök).
Koklasin miten 10"x17" ET20 vanne menee 215/45-17" renkaalla alle,muuten ihan jees mutta rengas ihan liian korkea.
palataan...
pitkäniemi:Peltivanteiden levittäjää en tiedä täällä päin kuka tekee,yksi sorvari varmaan saisi ne tehtyä,mutta en ole vielä kerennyt omiakaan sinne kiikuttaa ja kysäisemään :"Onnistuuko???" .
Entinen sininen Vento tuli vaihdettua vanhempaan,tuonti Vento GT:n 2.0l vetokoukulla,jota ei entisessä ollut.
Pakko oli heti laittaa kromilogo keulaan,kalvot poes ja takavalot vaihtuivat samassa tohinassa.
Sisältä lähti tuuninkivaihdekepinnupetsu poes orig. Golf IV:n nupin tieltä,samalla oikaisin ratin ja imuroin auton sisältä (koiran karvaa yök).
Koklasin miten 10"x17" ET20 vanne menee 215/45-17" renkaalla alle,muuten ihan jees mutta rengas ihan liian korkea.
palataan...
VANTEEN LEVITYS PAIKKA!
elikkä tattarisuolla helsingissä on liike jossa on iso sorvi siellä voi kääntää vanteita haluamasiin et:hin!! en muista paikan nimeä mutta voin ottaa asiasta selvää... käytin omat 4x100 15t peltivanteet siellä niistä tuli aivan helvetin siistit/suorat pakko oli kirjautuu tälle palstalle kun kysytiin paikkaa... suosittelen!!!
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa