Vw Passat automaatti 4 vaihteinen:
Täysin uusi laatikko.Pitoja pitäisi saada lisää.Nyt nostetaan laatikon maks painetta ja öljy vaihdetaan F-typeen jossa kitka ominaisuudet paremmat mutta voitelu on huonompi tähän vaihteistotyyppiin vaaditaan ,vaihteistoöljylle tulee ilmajäähdytin jotta saadaan lämpöjä edes vähän alas.
Osaako kukaan tässä maassa muuttaa softaa jotta saatais vaihtoalueita ylospäin ja turbiini lukon toimintaa muutettua? K.M /Jyväskylä ei voi muuttaa.
Jos kommenttina on että muuta manuaaliksi niin ei tarvitse kommentoida koska tässä tapauksessa se ei ole vaihtoehto.Viimekädessä automaatista tulee manuaaliohjattu.
VW Passat 1.9 -04 automaatti
Valvoja: ffp jäsenet
-
- uusi tulokas
- Viestit: 1
- Liittynyt: 6.8.2008 21:12
....
Manuaali olisi paras omasta mielestäni, vaikka en tosin mikään tekniikan ihmelapsi olekaan. Miksi ei vaihtoehto?
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Sulla on eri vaihteisto. Tässä VW 01 N:ssä ö-pohja pois. Venttiilikoneikossa turbiinin puoleisessa päässä on vaakatasossa muovinen sakaralukitteinen mutteri joka pyörii vain myötäpäivään.Sakarat ikäänkuin räikkiä.Torx avaimella kiristettiin ko. ruuvia kaksi kierrosta.Se kiristää jousen esijännitystä ohjauskaralle.
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 33 vierailijaa