Jettaan etsin sopivaa vannetta.
Tuntuu kaikki hyvät 9-tuumaiset huulivanteet menevän ennenkuin ehtii paikalle, niinpä jotain muita kokoja on pakko alkaa harkita..
ET:stä kaivataan neuvoja; seuraaville vannemitoille sopivimmat ET:t kakkoskoppaan:
16 x 7.5 -> ET n. 30?
..entä
16 x 7
tai
16 x 8
Olisi hyvä tietää mikä offset tuo vanteet "kaarien tasalle" niin ettei jää sisään eikä tule liikaa uloskaan. Autossa GTI / Flair -kaaret.
Kokemuksia ja neuvoja tulemaan, kiitos.
EDIT: Vielä varmuudeksi, hakua on käytetty, mutta vanhoissa topiceissa ei kovin tarkkaan ole sanottu mitkä mitat ovat 'optisesti' ihanteelliset.
Vanteiden offset G2
Valvoja: ffp jäsenet
Itse tämän avulla pähkäilin sopivia vanteita omaan. vasemmalle puolen laitoin 9x16 ET15 jotka nyt alla ja sopii rullaa ja oikealle puolen laittelin eri kombinaatioita mitä vertailin sitte siihen vasemmnapuoleiseen yhtälöön. =D
Ku mieleinen vanne/ET yhtälö löytyi niin sitte kumeja vertailee.
Ku mieleinen vanne/ET yhtälö löytyi niin sitte kumeja vertailee.
-
- -
- Viesti:
Tossa vanhan foorumin avatar-kuva:
Muistaisin että 16x7,5 tuumaa ET 35... G:n muovikaaret mutta alkuperäiset peltikaaret, joten ei vaikuta raapivuuteen. Madallusta joku maltillinen 40 mm karvalakkimallista ja GTI:stä sit varmaan jotai 20 mm.
Auto on pihassa, kamera laukussa, mutta kuvia en siitä saa nettiin ennen kun oon omassa kotona, jos tarvit... :/

Muistaisin että 16x7,5 tuumaa ET 35... G:n muovikaaret mutta alkuperäiset peltikaaret, joten ei vaikuta raapivuuteen. Madallusta joku maltillinen 40 mm karvalakkimallista ja GTI:stä sit varmaan jotai 20 mm.
Auto on pihassa, kamera laukussa, mutta kuvia en siitä saa nettiin ennen kun oon omassa kotona, jos tarvit... :/
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”