tehojen katoamista, nyhtämistä ja iso kulutus
Valvoja: ffp jäsenet
tehojen katoamista, nyhtämistä ja iso kulutus
auto on 05 passat 1.8t (AWT) ongelmat on seuraavat: kulutus matka-ajossa n.7,5-8,5 l/100km sekalaisessa-ajossa n.10 l/100km. nykimistä pintakaasulla ja varsinkin kun ensin jarruttaa moottorilla ja sitten painaa kaasua, vaikka sen tekee TODELLA nätisti ja rauhallisesti nykiminen ei kuitenkaan ole kovin terävää mutta silti se v...ttaa. tehojen puute/nuhaisuus ilmenee niin että autolla kun ajaa se kulkee normaalisti mutta kun painaa kaasun pohjaan niin välillä tuntuu kun ajais käsijarru puoliksi päällä tämä on siis yleistä. mutta joskus kun tekee saman jutun niin tuntuu että tehoa on vaikka kuinka paljon ja kiihtyykin niin kuin pitää. olen koittanut hakua mutta ei oikein selviä sieltäkään joten jos tiedätte vian/viat niin auttakaa miestä mäessä.
-
- -
- Viesti:
haulla löytyi vähän saman oloisia vikoja muillakin ja epäilivät N75 venttiiliä mutta mistään ei selviä et auttoiko venttiilin vaihtaminen.. itse ihmettelen että miksi N75 vaikuttaisi kulutukseen? N75 vikaan kävisi kyllä nykiminen ja tehottomuus mutta ei mielestäni kulutuksen lisääntyminen. korjatkaa jos olen väärässä.
MAF ja oireet
AUM-koneella oleva golf nyhti ja nyki, seos kävi hetkellisesti laihalla, ei muuta vikakoodia.
Kaasuläpän kalibrointi, vikakoodien poisto, letkujen tarkastus ja kiristely ei auttanut, ei ilmavuotoja. Uusi MAF paikalleen = toimii hyvin, loppui nykiminen heti.
PAri päivää toiminut, koputan puuta.
reipas 100e marmoritiskiltä, vaihto-osa.
Kaasuläpän kalibrointi, vikakoodien poisto, letkujen tarkastus ja kiristely ei auttanut, ei ilmavuotoja. Uusi MAF paikalleen = toimii hyvin, loppui nykiminen heti.
PAri päivää toiminut, koputan puuta.
reipas 100e marmoritiskiltä, vaihto-osa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”