Eli taas kerran on toi 2005 V golf pajalla ahtimen hajoamisen takia. Kestihän toi kolman ahdin nyt 58tkm kunnes pakosiipi lähti pakoputkistoon. Eli autollla ajettu nyt 124tkm ja eka ahdin hajosi 40tkm kohdalla toka hajosi 66tkm kohdalla ja nyt kolmas 124tkm kohdalla. Autoa ei ole viritetty ja öljyt olen vaihtanyt 15tkm välein vaikka huoltoväli on 30tkm
Ja sellaset viestit, että opettele poika ajamaan niin voi jättää omaan suosioon. Tälläkin hetkellä 4 turbo ahdettua autoa ja vain tässä "vakiossa" ongelmia ahtimen kestävyyden kanssa.
Jos tota nyt ei enään takuuseen saa niin mistäs tonne saisi vähän kestävämmän bolt on ahtimen?
Mites tollasen 170hv:n ahdin sopisi tuonne? Varmaan imuputken joutuu ainakin vaihtamaan, mutta onko muuta? Pakosarjan sopivuus lohkoon, pakoputkiston sopivuus, ahtoputkien sopvuus, öljy/vesiletkujen sopivuus?
Kiitän jo etukäteen asiallisista kommenteista.
2.0tdi 140hv (isompi ahdin)
Valvoja: ffp jäsenet
Ajattelin jos tdifreak jaksais kirjoittaa kaikkien nähtäville ;)
gti lehdessä oli ihan hyvä juttu kyllä.
Lähinnä itseäni tosiaan kiinnostaa 170tdi ahdin. Se varmaan on kiinteällä pakosarjalla. Eli mikä malli tarvis olla, joka sopii ilman pakosarjan/kannen muokkausta tuohon 8v kanteen? Varmaan ahtimen ilmanputsarin putki pitää ottaa tuosta 170mallista,. Muistaakseni gti lehdessä oli juttua että coolerille lähtevä osa tuossa 170tdi ahtimessa olis eri kohdassa joka vaatis sitten uudet ahtoputket (ylimääräisiä kiina coolereita mulla 3 tallilla) eli ei tarvis kuin ahtoputket kasata sitten. Eniten kiinnostaa sopiiko toi ahdin tuohon 140hv 4-motionin vakio pakoputkistoon vai pitääkö sekin muokata.
Kovin kyllä kiinnostais joku isompi ahdin, jos se vaikka kestäis tuolla.
gti lehdessä oli ihan hyvä juttu kyllä.
Lähinnä itseäni tosiaan kiinnostaa 170tdi ahdin. Se varmaan on kiinteällä pakosarjalla. Eli mikä malli tarvis olla, joka sopii ilman pakosarjan/kannen muokkausta tuohon 8v kanteen? Varmaan ahtimen ilmanputsarin putki pitää ottaa tuosta 170mallista,. Muistaakseni gti lehdessä oli juttua että coolerille lähtevä osa tuossa 170tdi ahtimessa olis eri kohdassa joka vaatis sitten uudet ahtoputket (ylimääräisiä kiina coolereita mulla 3 tallilla) eli ei tarvis kuin ahtoputket kasata sitten. Eniten kiinnostaa sopiiko toi ahdin tuohon 140hv 4-motionin vakio pakoputkistoon vai pitääkö sekin muokata.
Kovin kyllä kiinnostais joku isompi ahdin, jos se vaikka kestäis tuolla.
Mikä kone ja vakioahtimen tyyppi tai osanumero? Ei pelkällä koneen koolla ja teholukemalla voi sanoa vielä mitään. Jos ahdin on GT1646V ylösalaisin ja ottaa ilman kuskin puolelta niin siihen löytyy valmis ratkaisu heti.
Jos kone 16V ja ahdin GT1749VA niin menee koneitushommiksi ja silloin kannattaa soitella johonkin turbofirmaan.
Jos kone 16V ja ahdin GT1749VA niin menee koneitushommiksi ja silloin kannattaa soitella johonkin turbofirmaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 22 vierailijaa