Mitenkäs tuon orkkis laatikkosuodattimen vaihto kartiomalliin onnistuu? Liittyykö hommaan mitään ihmeellisyyksiä?
Entä nuo lastut nettivaraosasta:
[url]http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=467654&status=F&id_part_type=30&id_part_category=26&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_part_type=30@id_part_category=26:[/url]
Onkohan kenelläkään kokemusta/aavistusta näiden osien asentamisen vaikutuksesta ja toimivuudesta?
Niin, ja vielä niinkin tyhmä kysymys, että ei kai -40millinen alusta tuottaisi mitään ylitsepääsemättömiä vaikeuksia päivittäiseen ajoon? Jäykistäisikö esim. jo valmiiksi raskasta tehostamatonta ohjausta?
Olen kiitollinen kaikenlaisesta infosta..
Mk2 GTi Golf 8v Lastu ja vapaavirtaussuodatin?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Vaparin lastuttaminen on ku ruunan runkkausta! Ei sieltä mitään tuu! Unoha! Heität vaan rahas hukkaan!
Mitä tohon alustaan tulee, ni saattaahan se vaikuttaa ohjauksen jäykkyyteenkin. Tosin enemmän ohjaukseen vaikuttaa leveät renkaat. Normi käytössähän tuo -40mm alustahan on ihan passeli! Pystyy ajaa talvellakin.
Mitä tohon alustaan tulee, ni saattaahan se vaikuttaa ohjauksen jäykkyyteenkin. Tosin enemmän ohjaukseen vaikuttaa leveät renkaat. Normi käytössähän tuo -40mm alustahan on ihan passeli! Pystyy ajaa talvellakin.
käsittääkseni tuo on k-jetillä ja sit sen lastun asentaminen on hieman vaikeaa,kun on mekaanisella ruiskupumpulla = )
Madaltava alusta ei juurikaan vaikuta ohjauksen jäykyyteen jos pyöräkulmat säädetään asennuksen jälkeen.Ja taitaa tuo -40mm olla aika yleinen kun on hyvä ajaa mutta ei muuta käyttöauton maavaraa vielä liikaa, pääsee jopa hidasteidenkin yli ilman suurempia murheita.
Madaltava alusta ei juurikaan vaikuta ohjauksen jäykyyteen jos pyöräkulmat säädetään asennuksen jälkeen.Ja taitaa tuo -40mm olla aika yleinen kun on hyvä ajaa mutta ei muuta käyttöauton maavaraa vielä liikaa, pääsee jopa hidasteidenkin yli ilman suurempia murheita.
Taitaa loppupeleissä edullisin vaihtoehto olla vaihtaa koko auto jos haluaa lisää potkua :)
Jos auton haluaa pitää, KR-koneen (1.8 16V GTI) vaihtaminen sinne vanhan tilalle auttaa kummasti. Niitä on aika usein tarjolla eikä ole pahan hintaisia.
Kyllähän 8V koneestakin saa voimaa, mutta nokka-akseli, kansityö, peltisarja + putkisto jne, niin tulee aika kallis paukku. 16V vaihto halvempaa...
Tai sitten turbotat sen ja laitat vaikka megan ohjaamaan sähkösuuttimia ja sytkää.
Jos auton haluaa pitää, KR-koneen (1.8 16V GTI) vaihtaminen sinne vanhan tilalle auttaa kummasti. Niitä on aika usein tarjolla eikä ole pahan hintaisia.
Kyllähän 8V koneestakin saa voimaa, mutta nokka-akseli, kansityö, peltisarja + putkisto jne, niin tulee aika kallis paukku. 16V vaihto halvempaa...
Tai sitten turbotat sen ja laitat vaikka megan ohjaamaan sähkösuuttimia ja sytkää.
Hienon lastun ovat kyllä kehitelleet, jos kerran sama käy kaikkiin motronic volkkareihin :D
http://www.finnautomobile.net/index.php?productID=37
http://www.finnautomobile.net/index.php?productID=37
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
http://www.modificars.fi/product_details.php?p=32139 tuossa myös joku lastu 8v gti koneeseen. 7/10hp lisää...no about 120hp olisi sitten joista 20 on laitumilla ja 60 karannut.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa