Pioneer soittimen räjäytyskuvaa?
Valvoja: ffp jäsenet
Pioneer soittimen räjäytyskuvaa?
Eli,
Pioneer DEH-P7400MP on tuo soitin, ja eritoten etupaneelista tarttis saada räjätyskuva..
google rupes hankalaks eikä paljon auttanut.
Pioneer DEH-P7400MP on tuo soitin, ja eritoten etupaneelista tarttis saada räjätyskuva..
google rupes hankalaks eikä paljon auttanut.
Soita ennenmmin mulle ensi viikolla, kun palaan kesälomalta. http://www.sk-autosound.fi
[email protected]
Mulla taisi olla sopiva takalevy hyllyssä.
[email protected]
Mulla taisi olla sopiva takalevy hyllyssä.
Pioneer varaosia
Mahtaisiko olla kallis tuo soittimen ympärille tuleva kehys (DEH-P77MP) Koira pureskeli sen siihen kuntoon, ettei auta minkäänlainen liima. Toinen ongelma on tuo kirkas valaistus joka pitäisi ohjekirjan mukaan saada himmennettyä, mutta soittimen valikoista ei löydy kyseistä kohtaa josta himmennyksen voisi tehdä?
Dimmeri löytyy sieltä jo mainitusta "piilovalikosta". Koristekehys ja saatavuus selvitetty, hintaa 17eur ja noin viikon toimitusajalla tulee. Eilen juuri tilasin ison kasan varaosia ja seuraava tilaus lähtee ensi tiistaina. Tavaraa tulee Belgiasta joka viikko, joten jos pinohiiret tarvitsevat varaosia, niin ei muuta kuin mailia tulemaan, niin selvitellään hintoja.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”