Tyhjäkäynnillä kuuluu pelkääjän puolelta edestä jotain naputusta, hieman alle puolen sekunnin välein tap tap tap. Ei tunnu olevan kierrosten nostolla vaikutusta, eikä myöskään, kun laittaa ilmastoinnin/puhalluksen off asentoon. Sen verran hiljainen on tuo ääni, etten osaa sanoa kuuluuko tuo vauhdissa, kun muu melu peittää sen. Mutta tyhjäkäynnillä kuitenkin selvästi kuultavissa.
Äkkiseltään auton ympäri käveltynä ei kuulu ulos asti, mutta mun kuuloon ei hirveästi ole luottamista. Ideoita mistä tuo tulee?
Edit: Niin joo ja tuo taputus ei kuulu aina, yleensä kun autolla on jo hetken aikaa ajeltu.
Golf V 2.0tdi "taputtaa"
Valvoja: ffp jäsenet
Ettei vaan olis ilmastointi mikä taputtelee?
Muutamassa Climatronicilla varustetussa V Golffissa olen taputusta kuunnellut ja muidenkin kokemuksia vastaavasta lukeneena tullut siihen tulokseen, että ilmastointi tai ilmanohjaimet sen taputtelun kaiketi aiheuttaa. Kuuluu siis ihan selkeästi tap-tap-tap auton sisätiloissa ja ääni tulee jostain apparin puolelta hanskalokeron takaa/alta. Muistaakseni myöskään on/off-kytkin ei vaikuttanut asiaan. Auton ulkopuolella en ole kuulostellut, joten liekkö sama ääni?
Muutamassa Climatronicilla varustetussa V Golffissa olen taputusta kuunnellut ja muidenkin kokemuksia vastaavasta lukeneena tullut siihen tulokseen, että ilmastointi tai ilmanohjaimet sen taputtelun kaiketi aiheuttaa. Kuuluu siis ihan selkeästi tap-tap-tap auton sisätiloissa ja ääni tulee jostain apparin puolelta hanskalokeron takaa/alta. Muistaakseni myöskään on/off-kytkin ei vaikuttanut asiaan. Auton ulkopuolella en ole kuulostellut, joten liekkö sama ääni?
-
- -
- Viesti:
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”