Jälleen auto ei käy, tällä kertaa passat gt g60 syncro.
Valvoja: ffp jäsenet
Jälleen auto ei käy, tällä kertaa passat gt g60 syncro.
Elikkä tulipa taas hankittua tuollainen hetken mielijohdeostos. Passat GT G60 syncro mikä ei käy. kipinä tulee. mitä kannattaa tarkistaa ensimmäisenä? Tietääkö kukaan mistä mahtaisi löytyä räjäytyskuva takapään abs/vetoakseli rykelmästä. Mulle neuvottiin kun golfia korjasin että paluulinjasta pitää tulla tietty määrä bensaa tietyssä ajassa, ja sillä sai sit tarkistettua toimiiko bensapumput. Löytyykö vastaavia tietoja tähän vehkeeseen? Kaikki muutkin vinkit ovat tervetulleita!
hall-anturi,oikeat tulpat,sytkä,jako,saako bensaa. Näitä topicceja ainaki kaks taitaa olla missä ihmetelty PG:n sielunelämää.
Viritystä + yleistä vianetsintää
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=23636
Viritystä + yleistä vianetsintää
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=23636
niin mistä muuten tiedän että niistä bensalinjoista tulee tarpeeksi bensaa? nyt sain uutta informaatiota että miten passatti oli hajonnut, ryytynyt kuulemma pikkuhiljaa noin 20-30km matkalla ja sitten jättänyt tielle. sen jälkeen viel käynyt tyhjää ja mutta nyt ei enää edes käy. lupaa kyllä kerran kun yrittää käynnistää.
Eräässä kakkiksessa oli käynyt samoin, ostin sen lähes "hengettömänä" eli muutaman sekunnin ehkä jakso parhaillaan käyä. Saatiin pihaan niin ei enää tahtonu käydä yhtään. Ei auttanu uuet nostopumput mitään, sillä loppujen lopuksi jakohan siinä oli nokasta kahella hampaalla pielessä! Vaikka hihna kireällä ja hiljattain uusittu. Suoraan ajosta jättäny tienpäälle kuulemma.. Koneen laakerivikakin kävi mielessä, kun roplotti ihmeellisesti sen muutaman sekunnin, mutta se johtuikin jakoremmiä hankaavasta suojakopasta.
Isot on siis viat. kannattaa se jako tarkastaa jos ei bensapuolella ongelma ole.
Isot on siis viat. kannattaa se jako tarkastaa jos ei bensapuolella ongelma ole.
Nyt on otettu pumppu tankista pois, ainut näkyvä vika siinä oli hapertunut kalvotiiviste pumpun ja sen ympäröimän kotelon välissä. Voisiko siinä olla vika auton käymättömyyteen? kokeiltiin laittaa bensaa suoraan tankin päällä olevaan menevään bensaletkuun sähköisellä bensa pumpulla mutta tuloksetta. tuntuu siltä ettei suuttimista tulisi bensaa.. kipinä tulee. Toivotaan pikaisia vastauksia!
Nyt ostettu uusi bensapumppu tankkiin, alkuperäinen ja hinta oli myös sen mukainen. Ei toimi vieläkään eli vika ei ollut siinä. Pitäiskö kokeilla vaihtaa se hall-anturi sinne virranjakajaan ja miten se vaihdetaan? Äskön mittasin puristukset ja ne oli 3,5-4,3 kp/cm2 tällä lienee vaikutusta koneen toimintaan? Voiko esim. öljypumpun kunnolla olla vaikutusta puristuspaineisiin?
-
- -
- Viestit: 1217
- Liittynyt: 3.12.2003 19:51
-
- -
- Viestit: 1217
- Liittynyt: 3.12.2003 19:51
nyt on jako laitettu kohilleen. puristuksia kansiremontin jälkeen 11,5.
ja virranjakajakin irrotettu. oli k0ovassa 2v seisoisen jälkeen. crc,rost off ja kaikki koettu. lopuksi vasara,ruuvari, rengasrauta taktiikalla irtosi.
voipi olla että ollut 180 astetta pielessä. myyjä sanoi ainakin että sen irrottamisen jälkeen käynti hävinnyt kokonaan. (tän kun olis tiennyt siinnä vaiheessa kun vikaa ruvettiin etsimään).
eli kuulostaa lupaavalta käymisen suhteen. jako nyt kunnossa(puristukset yli tuplaantuneet) ja sytkäkin taidetaan saada kuntoon.rupee olemaan mahdollisuuksia saada käyntiin.
ja virranjakajakin irrotettu. oli k0ovassa 2v seisoisen jälkeen. crc,rost off ja kaikki koettu. lopuksi vasara,ruuvari, rengasrauta taktiikalla irtosi.
voipi olla että ollut 180 astetta pielessä. myyjä sanoi ainakin että sen irrottamisen jälkeen käynti hävinnyt kokonaan. (tän kun olis tiennyt siinnä vaiheessa kun vikaa ruvettiin etsimään).
eli kuulostaa lupaavalta käymisen suhteen. jako nyt kunnossa(puristukset yli tuplaantuneet) ja sytkäkin taidetaan saada kuntoon.rupee olemaan mahdollisuuksia saada käyntiin.
Mää rakensin itte Passattiini putkiston juurikin kateista taaksepäin. Kai sullakin niitä kaks rinnan on? Yhdistin ne siinä heti ja siihen perään motonetin pitkä läpivirtaava änkkä, pari mutkaa jatkoksi ja siitä sit sovitella putket kulkeen takapyörän tuennan ja vetarin välistä (koko homman paskamaisin homma) loppuum yks motonetin väliseinävaimennin. Äänistä tuli vähä liian kovat et, jos itte rakennat kans, niin kannattaa käyttää laadukkaampia pönttojä tai yks lisää..
Se alkuperänen putkisto maksaa aivan sikana! Mulla se ei ees ollu vaihtoehto, vaikuttikin niin tukkoselta viritelmältä.
Saksan ebayssa oon joskus jälkeenpäin nähnyt vakio putkia myynnissä...
Se alkuperänen putkisto maksaa aivan sikana! Mulla se ei ees ollu vaihtoehto, vaikuttikin niin tukkoselta viritelmältä.
Saksan ebayssa oon joskus jälkeenpäin nähnyt vakio putkia myynnissä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 54 vierailijaa