Golf II 1.6 vm-89:ssä neli pykäläinen laatikko.
Tyyppi, mikä - mistä sen tunnistaa?
Kuitenkin viisipykäläinen laatikko laskisi kierroksia maantiellä, mutta minkä mallinen laatikko -89:n 1.6 litraisen kakkos Golfin koneen perään heittämällä käy?
Mitä muuta menee vaihtolistalle - vetoakselit?
Vaihteensiirtäjä/vivusto?
Kytkin?
Nopeusmittari - mittarinvaijeri?
Golf II 1.6 vm-89 vahteistot?
Valvoja: ffp jäsenet
Laatikon välitykset löytyvät kytkinkopan pohjasta, laatikon alapuolella, eli laatikon alimmasta kohdasta. Mulla olis myynnissä siihen käyvä 5v laatikko, joka ollut 1,6 bensagolffissa. Mitään ei tarvitse vaihtaa, tietysti, jos laittaa vaijerivälitteisen laatikon niin vaihteensiirto täytyy muuttaa. Vetoaksleiden laippoja on myös isoja ja pieniä, nekin voi vaihtaa helposti. Mittarinvaijeri sopii ja kytkinkin, ellei laatikossa ole isompaa kytkinakselia kuin vanhassa laatikossa-> kytkinlevy vaihtoon.
...vaihdon mielekkyyttä pohdiskellen....
Vaihtaa vaihteensiirto vaiherivälitteiseksi - ei kuitenkaan lie tarpeen vaan vivusto käy sellaisenaan?
Mistä noiden vetoakseleiden sopivuuden voi tarkistaa, mittamalla jostain?
Laippojen vaihto, siis vetari katkeaa laatikon ulkopuolella olevasta laipastako - siis laatikkoon/perään jää kiinni laipat jotka tarvittaessa voi vaihtaa vetariin sopiviksi esim vanhasta laatikosta?
Perässä oleva booritus molemmissa laipoissa sama?
Onnistuuko laatikon vaihto ilman pyörännapojen irroitusta tukivarresta - meinaan että jos vetari katkeaa laipasta mahtuu laatikko pois välistä vai onko pelivaraa niin paljon että vetari mahtuu pois kun irroittaa napamutterin vetarin navanpuoleisesta päästä?
Vaihtaa vaihteensiirto vaiherivälitteiseksi - ei kuitenkaan lie tarpeen vaan vivusto käy sellaisenaan?
Mistä noiden vetoakseleiden sopivuuden voi tarkistaa, mittamalla jostain?
Laippojen vaihto, siis vetari katkeaa laatikon ulkopuolella olevasta laipastako - siis laatikkoon/perään jää kiinni laipat jotka tarvittaessa voi vaihtaa vetariin sopiviksi esim vanhasta laatikosta?
Perässä oleva booritus molemmissa laipoissa sama?
Onnistuuko laatikon vaihto ilman pyörännapojen irroitusta tukivarresta - meinaan että jos vetari katkeaa laipasta mahtuu laatikko pois välistä vai onko pelivaraa niin paljon että vetari mahtuu pois kun irroittaa napamutterin vetarin navanpuoleisesta päästä?
Ei kannata, joitakin vipuja saattaa joutua vaihtamaan 5-vaihteisesta.Vaihtaa vaihteensiirto vaiherivälitteiseksi - ei kuitenkaan lie tarpeen vaan vivusto käy sellaisenaan?
Laatikon kyljessä, siinä mihin vetonivel tulee kiinni on joko 90mm tai 100mm laippa.Mistä noiden vetoakseleiden sopivuuden voi tarkistaa, mittamalla jostain?
Juuri näin.Laippojen vaihto, siis vetari katkeaa laatikon ulkopuolella olevasta laipastako - siis laatikkoon/perään jää kiinni laipat jotka tarvittaessa voi vaihtaa vetariin sopiviksi esim vanhasta laatikosta?
Perässä oleva booritus molemmissa laipoissa sama?
Onnistuu.Onnistuuko laatikon vaihto ilman pyörännapojen irroitusta tukivarresta
sen muovi tangon joutuu vaihtamaan
Mikä ko muoviotangon tehtävä on (jotta osaa tiskillä etukäteen hankkiessa nimetä sen oikein)?
edit: jos luin etkaa oikein niin osanumero on 1J0711603
Nämä "pienet mutta operaation pysäyttävät jutut" on se joka tekee perehtymisestä kullan arvoista, pikku nippelin vuoksi homma saattaa seisoa päivä kausia pahimmassa tapauksessa vaikka kaiken piti olla selvää.
Ja samasta syystä pastan vinkit ja neuvot aiheesta ovat kullan arvoisia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa