Miten kytketään kun orkkis diskanteille menee kaksi liitintä eli neljä johtoa? Värit eri kuin takakaiuttimissa. Tarkoituksena hyödyntää alkuperäistä johtosarjaa. Ovikaiuttimet korvasin tällä josta lähtee diskantti ilman jakosuodinta(plus-johdossa joku komponentti). Hyppylangoilla orkkisdiskantin liittimiä roplaamalla sain kuulumaan kaikista ämyreistä jotain, mutta kuskin ovesta kuuluu hiljempaa kuin apparin puolelta.
Joutuuko vetämään johdot uusiksi vai tarviiko jonniimoisen adapterin jotta kaikki soip niinku pitää? Rationa tämä
Ei tää ennen ollu näin vaikeeta...
Erillissarja Caravelleen
Valvoja: ffp jäsenet
Lisää soopaa: Oiskohan ne kaiutimet kytketty alunperin sarjaan, eli kaikilla kaiuttimilla on yhteinen maa ja plussa kiertää sitten kaiuttimesta toiseen? Hiljempaa kuuluminen puoltaisi kyllä enemmän rinnankytkentää, vai? En taida oikein osata selittää tätä. :/
Noita sarjaankytkentöjä on tullut muutamassa autossa vastaan (tehtaan jäljiltä), että ei mahdoton vaihtoehto sekään.
Noita sarjaankytkentöjä on tullut muutamassa autossa vastaan (tehtaan jäljiltä), että ei mahdoton vaihtoehto sekään.
Voisi olla tosiaan varminta korvata nuo johdot, noissa volsujen alkuperäisissä kaiutinsysteemeissä olen itse törmännyt tosi outoihin johdotuksiin ja ihan mielenrauhan takia olen monesti vetänyt uudet piuhat.
Mielenkiintoinen setti tuo blaukkari, käykö suoraan sinne ovilokeron paikkaan? Mitä tuollainen setti kustantaa?
Mielenkiintoinen setti tuo blaukkari, käykö suoraan sinne ovilokeron paikkaan? Mitä tuollainen setti kustantaa?
Oli sen verran edullinen jotta ostin pois
Ämyrit meni oviin kun leikkasi siitä hemmetin kupista pohjan pois. On vaan aika tiukka sovitus mutta siellä lepää.
Ämyrit meni oviin kun leikkasi siitä hemmetin kupista pohjan pois. On vaan aika tiukka sovitus mutta siellä lepää.
Kiitos vinkistä. Nopea hintavertailun jälkeen tuli tehtyä omakin tilaus ko. paketista.
Caravellen ovikotelo on tosiaan hölmön umpinainen: kun oven eristää ja vaimentaa, siitä saa hyvän kaikupohjan. Kannattaa myös varmistaa, että ovipaneelin reunat on tiivistetty. Minulla on varalle toiset ovipaneelit, pitänee katsella, saako paneelia itsessään miten vahvistettua ja vaimennettua.
Caravellen ovikotelo on tosiaan hölmön umpinainen: kun oven eristää ja vaimentaa, siitä saa hyvän kaikupohjan. Kannattaa myös varmistaa, että ovipaneelin reunat on tiivistetty. Minulla on varalle toiset ovipaneelit, pitänee katsella, saako paneelia itsessään miten vahvistettua ja vaimennettua.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”