Jetan ohjaustehostin kitisee usein enemmän käännettäessä ja varsinkin jos joutuu kääntämään kun auto on paikallaan. Onko tuolla nyt pumppu vai ohjausvaihde sökö, vai auttaisiko pelkkä tehostinöljyn vaihto? Nestepinta ei ole kyllä laskenut sanottavasti viimeisen 2000 km aikana.
Jos hammastangosta löytyy vielä väljää, niin ei taida tehostettua ohjausvaihdetta vanhaan Jettaan mistään löytyä ehjää?
Entä jos tehostimen haluaa kokonaan pois, mitä pitää tehdä? Voiko pumpun heittää suosiolla mäkeen ja tehostamattoman mallin hammastanko vaan paikalle?
Ohjaustehostinvikaa *tukirautaongelma*
Valvoja: ffp jäsenet
Ohjaustehostinvikaa *tukirautaongelma*
Viimeksi muokannut TurboJ, 6.7.2008 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meni sitten kiristyspultin vastakappale poikki. Taempi tukirauta oli kiristyspultin kohdalta vääntynyt siten, että kiristyspultti kiristyi kieroon -> naps...
Saakohan tuohon jostain valmista korvaavaa osaa?
Kyse on siis ohjaustehostimen pumpun etu-ja takakiinnitysraudan väliin tulevasta kiristyspultista ja vastakappaleesta.
P.S. Jos jollain on ehjät tukiraudat ja kiristysmekanismi ylimääräisenä, niin laita YV:tä!
Saakohan tuohon jostain valmista korvaavaa osaa?
Kyse on siis ohjaustehostimen pumpun etu-ja takakiinnitysraudan väliin tulevasta kiristyspultista ja vastakappaleesta.
P.S. Jos jollain on ehjät tukiraudat ja kiristysmekanismi ylimääräisenä, niin laita YV:tä!
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa