golf G60 remmin tilalle turbo?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

golf G60 remmin tilalle turbo?

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 3.7.2008 8:43

Voisko joku nopeasti valasta, että saako G60 golffiin rakennettua turboa ja onko se laillinen jos siihen vaihtas turbon?

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 3.7.2008 9:47

onko vähäpäästöinen? jos on niin periaatteessa ei saa laittaa.

tuota noin miten tuommonen g60 kone sit kestää paineita?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.7.2008 10:04

On kait niitä tehty.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 3.7.2008 12:19

G-lader ahtaa sen 0,6-0,8 bar että sen verran ainakin kestää niitä ahtoja.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 3.7.2008 12:25

mut tarkoittaen että miten hyvin se kestäis ahtoja turbolla? ja minkälaisia menohaluja olis tällä systeemillä verrattuna perinteiseen g-laderiin?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.7.2008 12:47

no käytöshän muuttuu turpomaiseksi,ei semmonen kuminauhamainen kuin Gee on. Samanlailla kai se kestää ahtoja kuin Gay-laaderillakin,eikö ne pienemmällä ap:lla ole yli 1barin siinäkin.

Tietenkin jos pelkän ahtimen vaihdat turpoon niin eihän se toimi huonostikaan. Tarvii se vähän muutakin.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 3.7.2008 12:49

saman verran se kestää ahtoja oli siellä sitten mikä tahansa ahdin. Riippuen turbon koosta saat enemmän ahtoja alemmille kierroksille ja ahtoja on helpompi säädellä haluamalleen tasolle. Turboahtimen hyötysuhdekin on parempi.

TurboJ
-
Viestit: 966
Liittynyt: 7.1.2005 20:18

ViestiKirjoittaja TurboJ » 3.7.2008 13:47

Turbolla saat enemmän tehoa samalla ilmanvirtauksella, koska turbo ei pyöriäkseen vaadi niin paljon energiaa kuin g-ahdin. Eli mekaaninen hyötysuhde paranee.
Ahtopaine ei ole yksiselitteinen raja kestolle, koska erilaiset ahtimet virtaavat samalla ahtopaineella aivan eri määriä ilmaa.

Sopivalla turbolla siis enemmän tehoa, mutta alavääntö kärsii hieman g-ahtimeen verrattuna.
Näin ainakin teoriassa..

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 3.7.2008 14:54

Elikkä se on mahdolllista saada tie käyttöön vaik siin on turbo?
Mut mitä jos mentäis niin pitkälle sit jos se ei kestä turbon ahtoja et jos vaihtais vähän järeäpää palikkaa koneeseen? Onko tää mahdollista?

Tapsala
-
Viestit: 510
Liittynyt: 22.8.2006 18:01

ViestiKirjoittaja Tapsala » 3.7.2008 15:33

Ei oo kuin taivas ja katsari rajana...

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.7.2008 16:01

katsari rajana...


Tai sitten hankkii A-merkinnällä olevan kakkiksen "korin". Itsellä semmonen kirjahyllyssä olis.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 3.7.2008 16:45

Niin onks se nyt maahdollista vai ei nyt en oikeen ymmärtänyt.:/ Ja mitä toi A merkinnällä oleva kakkisksen kori tarkoittaa? Vai tuleeko tos turbon vaihdossa niin valtio vastaan?

Golf-8v
-
Viestit: 902
Liittynyt: 23.7.2003 16:41

ViestiKirjoittaja Golf-8v » 3.7.2008 16:52

Jos se sun autos on merkattu vähäpäästöiseksi niin ahdinta et saa vaihtaa muuta kuin tekemällä autolle sen jälkeen rasituksenalaiset päästötestit esim. VTT:llä. Hintaa tuolle testille on ~1000e. A-merkinnällä pojat vissiin tarkoittaa, että hankkii jostain kakkiksen korin jossa on joskus ollu turbopata ja A tarkoittaa ahdettua, mutta tehoja ei ole merkattu jolloin kyseisellä korilla ei ole tehorajaa ja hevosia voi repiä sitten ihan oman innostuksen ja tarpeen mukaan...

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 3.7.2008 17:32

Mistähän noita A-merkinällä olevia koreja sit löytyy tai mistä ootte löytänyt?
En kyll huomannut et onko se vähäpäästönen et onko ne yleensä vähäpäästösiä?

Habbo
-
Viestit: 397
Liittynyt: 13.9.2005 19:48

ViestiKirjoittaja Habbo » 3.7.2008 17:51

Taitaa suurin osa Suomen maassa olla noita vähäpäästöisiä, ovat tuullet silloin aikanaan pienemmällä autoverolla Suomeen. Kuuluvat samaan sarjaan kuin nuo 200sx, joskus niitä AKE:lta kysyttiin niin olisiko Suomeen tullut kaikkiaan kuusi ei vähäpäästöistä 200 ja loput vähäpäästöisiä.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.7.2008 18:15

En kyll huomannut et onko se vähäpäästönen et onko ne yleensä vähäpäästösiä?


Karkeasti arvioiden alkuperäiset on ja tekniikanvaihdot ei ole vähäpäästöisiä. Riippuen tietenki korista mihin ne on istutettu.

Golf-8v
-
Viestit: 902
Liittynyt: 23.7.2003 16:41

ViestiKirjoittaja Golf-8v » 3.7.2008 18:59

Jos välttämättä turbon sinne g-laaderin tilalle sitten haluat laittaa niin järkevimmin se taitaa sujua vähäpäästöisessä laittamalla uudempaa turbotekniikkaa eli noita poikitaiskoneisten 1.8 20v turbomyllyjä... ne kun täyttää valmiiksi noi päästövaatimukset niin saa laittaa suoraan... hommaa toki on sitten ihan eri lailla ja hintaa myös...

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.7.2008 19:32

Miksi sitten lähtökohdaksi G60 kun semmosen turbon rakentaa melkein samalla vaivalla ihan peruskakkiksestakin joka ei ole vähäpäästöinen.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 3.7.2008 19:39

nii joo ei tullu kyll ajatelleeksi! voiko se olla sit ihan mikä kakkis vaan mihin alkais rakentaa turbo konetta vai tarviiko se olla joku erikoinen? Ja mistä sais niitä turbo koneita hommattua ja mikä kone kannatas sit hommata siihen?

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 3.7.2008 20:10

Mikä vaan malli käy rakentelukohteeksi. Alusta ja jarrut vastaamaan G60:stä, niin tehot saa olla 160hp + 20%.

Ainakin 16V koneesta saa aika pienellä budjetilla tehtyä turbokoneen, kun S2:sta saa käytettyä kanget ja männät joilla puristukset saa kohdalleen. Vähän putkea, letkua, klemmareita ja turbo, sekä säädettävä ruisku niin siinähän se kukkuu. Ja kun nälkä kuitenkin kasvaa syödessä niin tuosta koneesta saa mukavasti isompiakin tehoja.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.7.2008 21:06

Mikä vaan malli käy rakentelukohteeksi.


Tuohon vielä lisäisin että mikä tahansa ei vähäpäästöinen.

Jos lähtökohta on vähäpäästöinen niin sitte keulalle joku 20vt kuten aiemmin jo mainittiinkin.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 3.7.2008 21:17

Niin siis käykö sit G60 jos siihen vaihtais sen vähäpäästösen 1.8 20vt turbo koneen?
Vai onnistuuko se näin vai oonko ihan pihalla? Jos onnistuu niin saako siitä ottaa kuinka paljon tehoja irti? Ja saako siitä vähä päästösemmästä niin enemmän ja helpommin kaakkeja irti?

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 3.7.2008 21:35

1.8 20VT:n saa laittaa G60:n tilalle. Maksimiteho saa olla 160hp + 20% eli käytännössä 192hp. Tällöin vertailumallina siis Golf G60 eli alustan, jarrujen jne. pitää vastata G60:ä. Jos lähtökohta on G60 niin ongelmaa ei tietystikään ole.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 4.7.2008 7:07

Em mä nyt ymmärrä mikä pakottava tarve se nyt on olla G60 se lähtökohta. HIntaero GT/GTi vs.G60 on aika huomattava ja vaihdettavat osat hyvin pitkälle samat.Ainoat mitä G60 hyötyis suoraan on etujarrut ja laatikko mutta ostaa ne vaikka GT:hen niin ollaan siltikin G60:n hinnan alla ja reilusti.

justus
ffp jäsen
Viestit: 2532
Liittynyt: 18.7.2003 15:40

ViestiKirjoittaja justus » 4.7.2008 7:26

Juontaisiko juurensa siitä tehokkaimmasta vertailumallista, josta sitten tulleet myös puheisiin ja ajatusmaailmaan.

Golf-8v
-
Viestit: 902
Liittynyt: 23.7.2003 16:41

ViestiKirjoittaja Golf-8v » 4.7.2008 7:29

^^ Totta. Kunhan löytyy levyt joka nurkasta, säästää se jo paljon vaivaa ja ei tule sitten niitä vaihdettuja osia niin isoa listaa -> vähemmän muutosprosentteja. GT tai GTI olis hyvä aihio ja eteen 280 laikkojen laittaminen ei ole vaikea homma...

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 4.7.2008 7:42

Mites sit toi GT/GTi teho prosentit sit menee että onko siin sit se sama raja ku G60 eli 20%? Eli maksimi mitä saa ottaa siit on 192hv?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 4.7.2008 7:53

Ja jos opetellaan lukemaan, tai ainakin ajattelemaan...

Maksimiteho saa olla 160hp + 20% eli käytännössä 192hp. Tällöin vertailumallina siis Golf G60 eli alustan, jarrujen jne. pitää vastata G60:ä. Jos lähtökohta on G60 niin ongelmaa ei tietystikään ole.


Eli tosiaan, 192hp saat ottaa Golfista, joka vastaa alustaltaan ja jaruiltaan G60:ä. Ja G60:n ja GTI:n eroista voi kertoa joku, joka ne paremmin tuntee. Eikös niissä ainakin jarrujen ja vakaajien kanssa ollut eroja..?

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 4.7.2008 9:54

Jos otat vertailumalliksi esim. GTI 16V:n (sanotaan vaikka KR) niin maksimiteho mitä voit ottaa on 102kW + 20% = 122kW (163hv).

Tuolta löytyy koko mallisarjan alusta/jarruvertailu vakaajineen: http://www.elisanet.fi/entropia/mk2

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 4.7.2008 10:15

Onkos sit tos mk2 golffista olemassa tehokkaampi versio ku toi G60? Mites jos se rakentas vastaamaan vaik VR6 alustaa ja jarruja? Niin muuttaako tämä mitään? et jos unohtas sen G60?
Viimeksi muokannut Jartza00, 4.7.2008 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 4.7.2008 10:16

Veeran kanssa taitaa ongelmaksi muodostua akselipaino, kuten myös liiallinen iskutilavuus.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 4.7.2008 10:34

VR6 alustaa ja jarruja


No ei käy senkäään puolesta että kakkista ei ole ikinä tehty VR6 koneella.

Saathan sinä ottaa vaikka 1000hv mutta kunhan leimalla ei ole enempää kuin 192hv.
Viimeksi muokannut Sebastian, 4.7.2008 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 4.7.2008 10:36

Juuh no sit. Täytyy kait katella jotain muuta autoa projektiksi. Onko mitään ehotuksia teil mistä autosta kannattas lähteä hakee jotain 200-250hv?:)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 4.7.2008 11:46

Siis kakkishan on ihan loistava kunhan muutoskatsatuksessa siinä ei ole enempää kuin 192hv tai alle. Sen jälkeen laitat siihen vaikka 400hv ja ketään ei varmasti kiinnosta.

Tai suositeltavampaa melkein on ostaa tarpeeksi tehokas auto suoraan.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 4.7.2008 12:15

vr6 corradon alustalle saat ottaa sen 208,8hv tehoja laillisesti. Jos mahdut ajamaan corradoa niin se on mielestäni hyvä alusta lähteä rakentamaan.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 4.7.2008 12:26

^ millä periaatteella? koska etuveto kakkis on tehtaalta lähties tuo 160hp eli 160x1,2=192. ja corradohan ei kuulu golffin mallisarjaan. tosin en tiedä miten nelipotkun kanssa että voisko rinnastaa limited editioniin. tuolloin sais kutitella laillisesti n.250hp tehot

TurboJ
-
Viestit: 966
Liittynyt: 7.1.2005 20:18

ViestiKirjoittaja TurboJ » 4.7.2008 12:34

Homma toimii muuten oikeasti siten, että teho saa ylittää 20% vain mallisarjan tehokkaimman version, jolloin alustan, jarrujen jne. täytyy vastata ko. versiota.

Sen sijaan jos käytetään vertailumallina jotain muuta kuin mallisarjan tehokkainta versiota, teho ei saa olla 20% yli vaan ENINTÄÄN SAMA kuin ko. versioissa. Eli jos otetaan vertailumalliksi GTI 16V, tehoa saa olla enintään 139 hv. Teholla 140-192 hv vertailumallina on käytettävä G60 -mallia. Tämä on taas yksi ihmeellinen koukero Suomen tieliikennelakia, mutta näin asia on (perinpohjiasesti selvitetty vasta viime talvena)

Toinen asia joka ei ole tullut riittävästi esille on se, että "vertailumallia vastaava" ei tarvitse tarkoittaa täsmälleen samoja osia. Esim. sopiva alustasarja -> voidaan katsoa olevan parempi kuin vertailumallin alkuperäinen rakenne, hyväksytään samoin ehdoin. Sama jos laittaa jarruiksi vaikka jotkut isot AP Racingit, ei tarvitse vastata vertailumallia, muutoskatsastuksessa katsotaan olevan vertailumallia parempi rakenne.

Ja sitten vielä VR6:sta: moottorin massa ilman apulaitteita ei saa ylittää vertailumoottoria yli 20%, ja yli 10% massan lisäys on kompensoitava akselipainossa.
Siis, jos itse moottori ei paina yli 20% enempää kuin vertailumoottori, voidaan moottori vaihtaa kunhan painoa siirretään tai poistetaan etuakselilta.
Valitettava lisäkielto kuitenkin estää taas tämänkin: Vaihtomoottorin iskutilavuus saa kasvaa enintään 25% vertailumoottoriin nähden. Näinollen iskutilavuudeltaan suurin moottori jonka kakkoskoppaa saa katsastettua, on 2.25-litrainen.

EDIT Ja vielä vähäpäästöisen auton tekniikanvaihdon yhteydessä on muistettava, että vähäpäästöistä moottoria ei saa virittää ellei toimiteta hyväksyttyä kuormituksenalaista päästömittaustodistusta (esim. VTT). Eli esim. 1.8T on sitten sen tehoinen kuin se luovuttaja-autossa vakiona on, tai muuten on taas ongelmia.

Mikäs Suomessa olisi vaikeaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 4.7.2008 13:08

jarskii:
taitaa kim.kouvo tarkoittaa Corradoa vaikka Golfista puhutaankin.

Eli esim. 1.8T on sitten sen tehoinen kuin se luovuttaja-autossa vakiona on


Ja kyseisen luovuttajaauton katit ym ilmeisesti täytyy myös löytyä jotta mennään pykälien mukaan.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 4.7.2008 13:39

Jos Golfin kakkosmallisarjan 192hv on liian vähän, niin esim. 3BG-sarjan Passateissa tehokkain malli on W8 jossa 202kW vakiona. Tuossa mallissa on tietysti vakiona myös neliveto ja varustelistalla vaikka ja mitä. Hinta voi olla vähän paha.

W8 moottorista

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 4.7.2008 13:58

Näinollen iskutilavuudeltaan suurin moottori jonka kakkoskoppaa saa katsastettua, on 2.25-litrainen.


Erimieltä... 2.0x1.25=2,50-litrainen.

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 4.7.2008 15:29

vr6 corradon alustalle saat ottaa sen 208,8hv tehoja laillisesti.

Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, 2.9 Corradon teholukemien pitäisi olla 190hv/245Nm.
190 + 20% = 228

Golf III VR6 Syncrossa taitaa päteä samat lukemat (?).

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 4.7.2008 15:39

Kyllä.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 4.7.2008 16:05

Mites sit kumpi kävis paremmin siks viri aihioksi se GT/GTI Ja kestääkö kone itessään sitä turboa? Ja mitä kaikkeen siihen kannattas vaihtaa ja mistä niitä sais? Onko kellään kokemuksia jos on ni kertokaa.:D

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 4.7.2008 16:41

Itsellä on EV 8v Gtin kone missä on PG:n kanget, männät ja imusarja ja hyvin on kestänyt.
Aivan sama onko aihio GT vai Gti. Tosin Gtissä on ruisku, k-jetti kannattaa heittää mäkeen turoba tehdessä.

Golf-8v
-
Viestit: 902
Liittynyt: 23.7.2003 16:41

ViestiKirjoittaja Golf-8v » 4.7.2008 16:47

EDIT Ja vielä vähäpäästöisen auton tekniikanvaihdon yhteydessä on muistettava, että vähäpäästöistä moottoria ei saa virittää ellei toimiteta hyväksyttyä kuormituksenalaista päästömittaustodistusta (esim. VTT). Eli esim. 1.8T on sitten sen tehoinen kuin se luovuttaja-autossa vakiona on, tai muuten on taas ongelmia.


Kunhan on leimalla vakio niin sen jälkeen voi ruuvailla tehoa lisää, joskin isoilla tehonlisäyksillä voi olla syytä leimalle palauttaa lähelle normaalia ettei inssi tajua... :)

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 4.7.2008 18:41

Ikonen

Paljonko sun konees on heppoja ja mistä hankit noi viritys osat? Et käykö tuohon viritykseen myös 16V ja onko toi 8V venanen parempi?

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 4.7.2008 19:17

Et kannattaako hommata toinen kone mitä alkaa sit laittelee onko niin helpompi? ja mistä yleensä ootte hannkinut noita viritysosia kuten: Kanget, männät, ruisku yms yms?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 4.7.2008 23:25

Käytettynä hommasin noi PG:n osat.
178hp 0.5ahdoilla. Ja sillon ei ollut välijäähdytintä.
16v on tietysti paremmin virtaava kansi kuin 8v:ssä. Ja 16v kanssa on enemmän tilaa tehdä kunnolinen pakosarja. 8v:ssä kun imusarja ja pakosarja on samalla puolella, niin siellä on hieman ahdasta.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 5.7.2008 7:13

Mistähän koneeesta on noi PG osat? Ja käykö samat osat sit tohon 16V? Ja paljonko siit 16v voisi saada heppoja? saisko 200hv?

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 5.7.2008 8:00

Mistähän koneeesta on noi PG osat? Ja käykö samat osat sit tohon 16V? Ja paljonko siit 16v voisi saada heppoja? saisko 200hv?


PG on G60, eli 1.8 8V. 16V:stä saa ainakin tuplasti tuon 200hp jo vakiokannellakin.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 5.7.2008 10:21

Mites sit alakerta ja muut osat tohon(niinku käykö noi PG männät ja kanget myös tähän) 16V GTI? Mistä niit kannattaa alkaa kyselee niinku uusia?
Ninku ruiskua ja muuta. Ja mikä ruisku siihen olis hyvä?

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 5.7.2008 12:13

Itsellä on tuloillaan (vielä vähän kesken) sekasikiö mallia 1H+3B+PL+KR.
Eli rallyen lohko, S2 männät ja kanget, PL kansi ja Iso KR imari.
Tällä setupilla pitäisi jo jotain tapahtua.

Jartza00
-
Viestit: 67
Liittynyt: 29.9.2007 17:40

ViestiKirjoittaja Jartza00 » 5.7.2008 15:52

Västi:

Mistä hommasit noi kaikki sun osat? Ja onks sull sit just toi 16V Gti golffi?
Ja mistä noita osia sais?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 6.7.2008 17:02

No miltä vaikka kuulostais eri foorumien myyntiosastot,autohajottamot,VW/audi erikoistuneet purkamot tai jopa vaikka ostoilmoitus? Ei niitä osia sulle kukaan valmiiksi etsi vaikka kuinka kyselisit.

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 6.7.2008 21:34

Kansi on tältä foorumilta ostettu, männät+kanget Audifinnssiltä ja lohko tältä foorumilta saatujen vinkkien kautta.

Itsellä perus 1.8 CL, joka tosin ajan saatossa muuttunut aika pitkälle vastaamaan
mallisarjan tehokkaampaa päätä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa