kellään 3b(g) pasuunaa yli 600tkm ajettuna

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

kellään 3b(g) pasuunaa yli 600tkm ajettuna

ViestiKirjoittaja mazdagt » 2.7.2008 19:13

eli oisko kellään paljon ajettua tiisseli pasuunaa ja kokemuksia et mitä on ollu ainakaan suurempia?? mie oon sitä mieltä et aika ikiliikkujia jos ei pieniin murheisiin takerru. koriltaan helkatin hyviä jos vähän jaksaa huolta pitää.

mv
-
Viestit: 167
Liittynyt: 25.7.2003 13:35

ViestiKirjoittaja mv » 2.7.2008 19:48

Työkaverilla 3b -00 tdi ahu koneella. Ajettu noin 550tkm. Konetta ei avattu kertaakaan ja hyvin menee.

4Motioner
-
Viestit: 430
Liittynyt: 20.12.2007 12:05

ViestiKirjoittaja 4Motioner » 3.7.2008 9:31

Samoin täällä työkaverilla -02 3BG, taitaa olla 74kW koneella ja vielä automaatilla 530tkm ajettu. Hyvin kuulemma pelaa.

passat =)
-
Viestit: 22
Liittynyt: 4.11.2007 20:59

ViestiKirjoittaja passat =) » 3.7.2008 9:55

-99 ahu passatti ajettu 605 tuhatta ja aika ikiliikkujalta tuntuu

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 3.7.2008 22:03

itellä 734tkm mittarissa mut tuotu joskus ruotsista ja huhujen mukaan ois pistetty 200tkm mittariin lisää verotuksen takia mut mistäpä tuota tietää. pääasia et toimii niin ku pitää ja on muutenkin asiallinen. jos kaikki mittarissa niin toimii kyllä samalla tavalla ku miun entinen passatti 400tkm ajettu. vm.99 afn koneella. nahkasisustassa ei huomaa oikein muuta kulumaa suurempaa ku kuskinpenkin reunassa sentin repeämä saumassa. automaatti-ilmastointi toimii kuin unelma niin mikäpä sen mukavampaa kesä helteellä:) vakionopeuden säädin ois tarkotus vielä asentaa. no nyt korjasin etulasien nostimet kun oli vaijerit poikki niin tein uudet vaijerit ku merkkiliikkeessä ois pitäny ostaa ovipellit kokonaan. saakohan tarvikkeena mistään?

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 4.7.2008 9:29

Onkos mitään tietoa remonteista? Eli onko kansipahvia tai kantta laitettu, onko alkuperäinen turbo?
Pirusti on ajettu kyllä ;)
Ite aattelin tavoitella puolen miljoonan rajapyykkiä mutta tiedä sitten jaksaako niin kauaa pitää tota, kuitenkin vasta sisäänajo menossa. Mittarissa n. 350tkm.

arveccío
-
Viestit: 54
Liittynyt: 4.8.2007 21:08

ViestiKirjoittaja arveccío » 4.7.2008 12:36

Mulla on AHU koneella vm. 97. Ajettu (vasta) 308 tuhatta. Perushuoltoja on joutunu tekemään... tosin vähän oma vika kun ostaessa oli 260 tonnia -> kulutusosat menossa vaihtoon ihan hetkisen kuluttua. Eli taakse puslat, iskarit ja jouset, eteen tukivarsisarja ja iskarit (pitäis vielä ne jousetkin eteen). Luonnollisesti kaikki jarruhilut, ulommat vetonivelet jne. voi tosin olla että edelliset omistajat ei oo vaan vaivautuneet. Moottorituet on seuraavana listalla jahka slamit ne toimittaa. ite tekniikkaan oon vaihtanu vesipumpun, termarin ja ahtoputki-imusarja välisen kumiputkenpätkän vaihdoin jäsympään tavaraan kun vanha oli puolittain jo poikki -> kevyttä savutusta... :) Viimeisin tankillinen meni 5.06 L/100km sekalaisessa ajossa, eli sillä osastolla hommat kunnossa. Kansi, turbo jne edelleen tehtaan momenteissa.

mazdagt
-
Viestit: 156
Liittynyt: 20.8.2006 11:08

ViestiKirjoittaja mazdagt » 5.7.2008 12:47

ei ole tietoa remonteista ku jossain vaiheessa on huoltokirja lähteny livettiin. ainut mikä pitäs nyt tehä niin jakopäänhihna ja rullat laittaa ihan varmuuden vuoksi ku ei tiiä miten paljon ajettu. jos käyttöautoa meinaa passatista jotta ei oo niin väliä mitä sillä saa sit myydessä joskus jos myy niin mie ainaskin voisin kokemuksien perusteella ottaa paljon ajetun diesel pasuunan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa