Onkos kellään kokemuksia 4x4 Ocujen madalluksesta? Tehtaaltahan ne on kaikki traktoreita. Pikavilkaisulla ei näytä löytyvän kovin montaa alustasarjaakaan.
Onko jotain syytä miksei sitä saisi matalaksi?
Octavia II 4x4 madallus?
Valvoja: ffp jäsenet
H&R Korkeussäädettävä tuntuu olevan ainoa vaihtoehto tällä hetkellä uusikoriseen neliveto- Octaviaan, Puercolla siitä pitäisi olla kokemuksiakin jo....
Sillä saa asiallisen juu. Eukko ei antanut lupaa laittaa kuvaa esille mutta hmm.. tuolla mun kuvapalvelimella olisi kyllä. (Etsivä löytää) :D
nii siis tuollahan noita mun valokuvia on osa. :D
http://miisu.1g.fi/kuvat/puerco/Canon40D/
Madallusta meen octavissa on nyt varmaan 60 - 80mm luokkaa. Ja muista mitata sun etuiskareitten vahvuus ennen kuin tilaat, koska niitä on kahta vahvuutta, 49mm ja 54mm. Ettei käy vanhanaikaset. :)
nii siis tuollahan noita mun valokuvia on osa. :D
http://miisu.1g.fi/kuvat/puerco/Canon40D/
Madallusta meen octavissa on nyt varmaan 60 - 80mm luokkaa. Ja muista mitata sun etuiskareitten vahvuus ennen kuin tilaat, koska niitä on kahta vahvuutta, 49mm ja 54mm. Ettei käy vanhanaikaset. :)
Ajettavuudesta tuli mun mielestä todella asiallinen, ei mikään kivireki mutta silti kaarteissa jäykkä. Kyllä se tuohon mahtipontiseen 1.9tdi koneeseen piisaa. Vaikka radalle. :)
Harrilta voit kysyä hintaa mutta muostasin että siellä 1200 - 1300e paikkella heiluttiin. T.aika oli hieman pidempi mitä luultiin mutta n. 3vk on kaippa se normaali.
Harrilta voit kysyä hintaa mutta muostasin että siellä 1200 - 1300e paikkella heiluttiin. T.aika oli hieman pidempi mitä luultiin mutta n. 3vk on kaippa se normaali.
H&R Korkeussäädettävä tuntuu olevan ainoa vaihtoehto tällä hetkellä uusikoriseen neliveto- Octaviaan, Puercolla siitä pitäisi olla kokemuksiakin jo....
Onkos mitään käsitystä miksi vain H&R:n korkeussäädettävä käy 4X4 Octaviaan, kun taas etuvetoon on saatavilla muitakin merkkejä? H&R:n ja muistaakseni jonkun toisenkin merkin samat madallusjouset taas käy sitten molempiin, eikä erittele vetotapaa.
Eli toisinsanoen mitä eroa on etuvedon ja nelivedon alustoissa? Takaiskarin kiinnityksessä jotain eroa?
Mietin vaan, kun saman pohjalevyn Golf V:n alustasarja taas käy sekä etuveto, että 4Motion Golffiin. Ainoa muuttuja V Golffin alustoissa on etutolpan halkaisija, eikä vetotavalla ole merkitystä.
-
- -
- Viesti:
Educated guess; H&R:llä on sopivuustaulukossaan virhe?
Kysäsepä onko he oikeasti sitä mieltä että sopii kun muilla valmistajilla ei sovi.
Virhe missä taulukossa ja mikä ei sovi? Nyt en ymmärtänyt.
H&R on siis ainoa joka ilmoittaa coilover alustan sopivan 4x4 Octavia 2:seen linkki
Ja ymmärsin, että tuon mukaan sama alusta sopisi myös 8P Audi A3 quattroon.
KW:ltä saa samaiseen Audiin myös coilover alustaa linkki joten miksi KW ei kävisi sitten Skodankin?
Tai sitten olen aivan kujalla näistä :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”