Ohjaustehostinvikaa *tukirautaongelma*

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

TurboJ
-
Viestit: 966
Liittynyt: 7.1.2005 20:18

Ohjaustehostinvikaa *tukirautaongelma*

ViestiKirjoittaja TurboJ » 28.6.2008 16:16

Jetan ohjaustehostin kitisee usein enemmän käännettäessä ja varsinkin jos joutuu kääntämään kun auto on paikallaan. Onko tuolla nyt pumppu vai ohjausvaihde sökö, vai auttaisiko pelkkä tehostinöljyn vaihto? Nestepinta ei ole kyllä laskenut sanottavasti viimeisen 2000 km aikana.

Jos hammastangosta löytyy vielä väljää, niin ei taida tehostettua ohjausvaihdetta vanhaan Jettaan mistään löytyä ehjää?

Entä jos tehostimen haluaa kokonaan pois, mitä pitää tehdä? Voiko pumpun heittää suosiolla mäkeen ja tehostamattoman mallin hammastanko vaan paikalle?
Viimeksi muokannut TurboJ, 6.7.2008 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jerrij
-
Viestit: 1232
Liittynyt: 24.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja jerrij » 28.6.2008 16:47

Vaiha tehostimen hihna ja kiristä kunnolla.

TurboJ
-
Viestit: 966
Liittynyt: 7.1.2005 20:18

ViestiKirjoittaja TurboJ » 6.7.2008 20:43

Meni sitten kiristyspultin vastakappale poikki. Taempi tukirauta oli kiristyspultin kohdalta vääntynyt siten, että kiristyspultti kiristyi kieroon -> naps...

Saakohan tuohon jostain valmista korvaavaa osaa?
Kyse on siis ohjaustehostimen pumpun etu-ja takakiinnitysraudan väliin tulevasta kiristyspultista ja vastakappaleesta.

P.S. Jos jollain on ehjät tukiraudat ja kiristysmekanismi ylimääräisenä, niin laita YV:tä!


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa