golf mk1 gti 1.8 ja atb nokka
Valvoja: ffp jäsenet
golf mk1 gti 1.8 ja atb nokka
Kuinka toimii 296 asteisella nokalla vai joutuuko muuta vaihtaa että pelaa?
Mulla oli tuollainen nokka omassa mk2 1.6:ssa, tosin hytikkanostajilla ja kaasarilla. Vakiona penkitettiin motista 65kW ulos, nokan ja putkiston kanssa (pakosarja ja alkuputki orginaali 1.6) 78.5kW. Ihan pulttaa kiinni oli tuohon moottoriin tuo nokka. Oli vaan tuollainen perus kokeilu, mikä sattui toimimaan paremmin kuin arvelin, yllättävän hyvin pienilläkin kierroksilla toi lisää voimaa.
Käsittääkseni tuo oma nokka oli ainakin jostain ihan merkkiliikkeen myymästä viripaketista, jossa olisi alunperin tullut eri suuttimetkin mukana kaasaripeleihin, mutta seokset pysyi kohdillaan. K-jetin kanssa voi olla tyhjäkäyntisäätöjen saaminen kohdalleen jo vähän kinkkistä, mikäli auto on niin uusi että katsastuksessa moisia mitataan.
Käsittääkseni tuo oma nokka oli ainakin jostain ihan merkkiliikkeen myymästä viripaketista, jossa olisi alunperin tullut eri suuttimetkin mukana kaasaripeleihin, mutta seokset pysyi kohdillaan. K-jetin kanssa voi olla tyhjäkäyntisäätöjen saaminen kohdalleen jo vähän kinkkistä, mikäli auto on niin uusi että katsastuksessa moisia mitataan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa